Ring külsõ helyenként csúszós, fagyos.
Tavaly ahol Kazár Miki ring külsõn kicsúszott hosszú egyenes végén, nah az utána lévõ jobbos külsõ ívén szerény karosszéria törõ betonkockák vannak elhelyezve ( még F1 miatt ) érdekes lesz ott a befordulás.....
Úgy gondolom, hogy a nevezési lista 134 autója önmagáért beszél!! Még mindig sokan szeretik a Szilveszter Rallye-t!!! Nagyon örülök a rengeteg indulónak!!!! Kívánok nekik balesetmentes, de élményekben gazdag versenyzést!!!!!!
smidi!
Tök igazad van.Az RTE az RTE,kár hogy feljebbrõl leminõsítik.De valóban látványosabb mint az OB.Hátha még jönne a mezõnyhöz pár N-es zsiga,és pár N-es swift.!!
Sziasztok olvasom, olvasom de csak egy szó erejéig láttan "Iván" nevét feltünni és csak R1, és R2 beszéltek mi van a túrával? minden oldalról probálják furni mert a nézõk már inkább oda mennek nem egy elsõosztályú versenyre, talán azért mert ott,még van mit nézni és még családias a hangulat és sokkal látványosabb vagy nem?
És igen Iván az aki még mindig küzd, és azon dolgozik hogy szinvonalban és látványban a legjobb legyen a rally túra.
Jozynak igaza van egy régen megépitett ladával hiába fejlesztjük folyamatosan sokkal elõrébb nem lehet jutni mert kevés hozzá a kocsi de az esti partik és a szervizpark hangulata még el tudja ezt a rossz érzést venni hogy nem tudunk a sok energia befektetés melett sem jó helyezés elérni, mert itt még ez a lényege.
Szerintem ésszerû úgy gondolkodni, hogy akkora autóval menjen az ember, amit ha feldõlt, sem dönti anyagilag romokba. Persze vannak, akik e szint felett is bevállalják, az õ dolguk, én így szeretem, más meg máshogy.
Ha esetleg benne lennék az utolsó háromban, akkor én nem pukkadok meg. Tõlem mehet Mitsubishivel, meg amivel akar mindenki, én csak annyit mondtam, hogy érdemes addig nyújtózkodni, amíg az ember takarója ér.
Csak pár név a Rallye másodosztály bajnokai közül.Kiss Feri,Wieszt Jancsi,Fülöp Rajmund,Butor Robi.Hényel Gyula.Dr Konta Imre,Turi Tomi.Lehet kihagyni lépcsõ fokokat ugyan de az sajnos a minõség rovására megy.A mostani szabályok is kissé gátolják a látványos autózást.Az említett idõszakban még nem voltak szervizparkok.Gyakorlatilag ott szereltek az emberek ahol rájuk érett.Tehát ha valami is történt bent a gyorson tudtad hogy ha kiérsz róla a szerelõk megoldják a problémát,(persze az is pénz kérdése volt)Most azért be kell osztanod a technikát ami némi óvatosságra int.Az ismert gazdasági helyzetet meg már ne is emlegessük.
látom az utolsó 3 hozzászoló majd megpukkad az irigységtõl,mert biztos hallottak valamilyen mendemondát valakirõl és azt hiszik ebböl a sportból meg lehet élni ?
De ennek a fórumnak nem az a lényege hanem a rallyeról kéne,hogy szóljon.
"Amugy az álltalatok kritizált emberek rengeteget költenek erre a sportra ." JA! VALAKI MÉG MEG IS ÉL BELÕLE! VAGY MEG GAZDAGSZIK... HA RENGETEGET KÖLT RÁ, HOGY TUD BELÕLE MEGÉLNI, HOGY TUD BELÕLE PÉNZT CSINÁLNI?
MÁS- A KÉKMACIS HÜLYE TRABANTOS GYEREK IS CSAK PÁR VERSENYEN MENT KIMONDOTTAN A NÉZÕKNEK LÁTVÁNYRA SZPONZOR ÉS CSAPAT NÉLKÜL, ÉS NEM HALT BELE... ...IGAZ AZÓTA NEM LÁTNI. ...sajna...
Jozy, ezt rohadt jól öszefoglaltad, fogadd elismerésem.
Tényleg így megy ez. Ezzel együtt éppen N-es Ladával is lehetne menni sportból túrában, csak akkor nem szabad az eredményesség-oldalt nézni. De ebben a válságban/világban tényleg már nincs túra-futam 90-100 ropi alatt a legmezitlábasabb autóval sem, lábon hordva sem. És tényleg még a kisebb kategóriákban is óriásiak a különbségek a mûszaki tartalomban. Siberának egyébként abban igazat adok, hogy ma ha van 3 forintod, 3 forintos autót akarsz, ilyen lett a világ. Pedig egy 1 forintossal esetleg még eredményes is lehetne az ember.