RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Just for fun!
Az új hógumit javasolták Bútor Robinak a komlói futamra...
2014-08-08
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710365158
Napi oldal:
115419
Jelenleg:
3206
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

just_for_fun_1

Régen beszéltem Bútor Robival interjúkészítés apropóján.
Tavaly Pécset ment utoljára a népszerű pilóta, de akkor megígérte, ha lesz olyan futam, ami jó időben, jó pályákon lesz és lesz rá ideje, akkor előhúzza a VFTS-t... 
Most a Baranya Kupa nevezési listáján az előfutók között olvashatjuk Robi nevét...
 
Szerencsésen jött a verseny, semmilyen családi programmal nem esett egybe. Túl vagyunk a nyaraláson, a munka sem volt most annyira sok, hogy ne tudjak erre időt szánni, úgyhogy összeállt minden.
A VFTS itt áll már egy éve, felkészítve, rendbe rakva és várja, hogy menjünk vele. Eljött a pillanat, hogy autózzunk egy jót.
 
A gumimérnökeid milyen tanácsokkal láttak el?
Hógumit ajánlottak a hétvégére! :)
Az új hógumi még jobban csúszik, mint a használt, kopott hógumi. 
Sikerült beszereznünk a célra tökéletesen alkalmas, kínai gyártmányú új gumikat, ebből van nyolc darab, ezt szánjuk erre a versenyre.

just_for_fun_3
 
Milyen guminyomással?
Ez a motorerőtől függ, ahogy ezt már Te is tapaszthattad anno :)
Bízom benne, hogy most semmilyen technikai probléma nem lesz, úgyhogy 2.5-ös guminyomással tervezzük a futamot. A kínai mérnök nem tudott jönni, úgyhogy a saját tapasztalataimban kell bíznom :) :)
 
A navigátor?
Frankó Jani kollégám. A jobb kezem a cégnél és a TBR élelmezési felelőse volt az elmúlt pár évben. Már régóta ígérgetem neki, hogy egyszer majd összehozzuk ezt a történetet és most jött el az ideje. Navigált már Rallye2-ben 95-98-ig Rektenwald Zsolti mellett, nyertek is a Mecsekben.


Just for fun?
Abszolút! Nem gondolunk az órára és így lesz ezzel Jana barátom is.
Még a navigátoroknak is megtiltottuk, hogy hozzanak órát! :)
Csak és kizárólag a saját és a nézők szórakoztatása miatt megyünk. Nem versenyezni! Egy csapatépítő programnak tekintjük, hiszen egy éve nem voltunk együtt. Azért is találtuk ki ezt az egészet.
 
Folyamatosan bombázlak azzal, hogy indulj a Rallylegenden a fekete bajorral...
Igen, ez így van, állhatatos vagy...
De még mindig NEM a válaszom :) Egyelőre.
Annyi időt most nem akarok erre szánni és igazából pénzt sem, mint amennyibe ez kerül.
Az a baj, hogy eddig akárhányszor mentem a VFTS-sel, minimális volt az az idő, amit hibamentesen tudott megtenni a gépjármű. Teljesen más Komlóról hazajönni pár kihagyott gyors után, mint a Legendről hazajönni. A nevezési díj, a szállás tekintetében is más költségvetést igényel és ekkora rizikót most nem szeretnék vállalni.
 
Egyértelmű a videók és a fotók alapján, hogy maga a verseny hatalmas közönséget vonz, ténylegesen nem lehet egy magyar versennyel összehasonlítani, hiszen olyan szurkolótábor gyűlik oda koncentráltan, ami doppingolja az embert, de még nem jött el a mi időnk ott :)

just_for_fun_5
 
Ha sikerül összerakni egy jó, megbízható kis autót ebből a VFTS-ből és kapna 40-50 lóerőt, akkor biztosan jobban érdekelne, de most még nem érzem, hogy ott a helyem.
 
Viszont úgy tudom, a pécsi verseny tervben van...
Készül a régi-új projektünk :)
Igazából kíváncsian várom, hogy hogyan fog sikerülni... És igazából azzal az autóval szívesebben mennék a Rallylegenden is. Talán jövőre... Kopott gumikkal, csak a látványra... Annak látom inkább létjogosultságát.
 
Ne csigázzuk az Olvasókat, mondd el, miről is van szó, pontosan?!
Próbáljuk összerakni az erősebb autót. Marha lassan haladunk vele, hiszen a csapat kicsit szétesett, hiszen mindenkinek lett új munkahelye, van saját hobbyja, családja. Kevés időt tudunk rászánni, de szép lassan megjöttek az alkatrészek, de még nagyon sok munka van vele...
 
Robi! Én tudom, de sokan nem...
Jaa, szóval a Mitsubishi Evo X-est fejlesztjük! :)
De már most szeretném leszögezni, hogy a Mecseken sem a visszatérést fogjuk ünnepelni, hanem továbbra is örömautózás a cél!
Mielőtt bárki félreértené: bírom a versenyzés nélküli életet, jól érzem magam, nem szándékozom visszatérni. Ha megyek Mecseken, nem akarom megnyerni a versenyt, sőt harcolni sem az idővel. Szeretnék egy jó autóval egy jót autózni. Nincs elvonási tünetem és visszatérési szándékom. Csak a hobby és a jókedv, ami érdekel ebből a történetből.

just_for_fun_4
 
Vettem bele egy szekvencionális váltót, ami mindenképp előrelépés. A súlyából is tudtunk faragni egy keveset és motorerő is lesz plusszban, úgyhogy összességében egy élvezhető, jól autózható autót szeretnénk belőle csinálni a P csoportos szabályok keretein belül. Még minden darabokban van és van vele munka bőven...

just_for_fun_2
 
Akkor Komlón mindenki és a saját örömötökre autóztok egyet...
Igen! Ott találkozunk! Remélem sokan eljönnek!
 
Ez a hír most jelenik meg 4692. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k