RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Kanyarra termett
Bujdos Miki élvezte a Super2000-es autót a Budapest Rallye-n.
2013-11-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710390430
Napi oldal:
140691
Jelenleg:
1663
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
51. • 2013-09-27 20:54:23
"Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt előtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzők."


Ezt úgy hívják hogy tereprally. kacsintok
50. • 2013-09-27 20:50:17
Szerintem, a két "nem" publikus, ha skanzen a parc ferme akkor onnan ami használható,:
Szentendre-Paprét-Visegrád,
Pilismarót- szentlélek?-Dobogókő.
Ezek sorompós, egysávos, jó minőségű utak.
Ha valakinek van kedve összerakni térkép tervezőn, tegye...:)
49. • 2013-09-27 20:35:41
Na figyelj barátom!
Először is nem három csak kettő, de már ennyi idős koromban is tudok normálisan kommunikálni, nem úgy mint
TE!
Másodszor! - senki sem mondta, hogy vissza akarnak térni a
gyökerekhez, ezt csak Te gondoltad bele a szűk látóköröd
miatt!

Harmadszor! – Azért tart ott a rallye, ahol tart, mert olyan
egyszerű emberek igazgatják (csak az anyagi érdek),
művelik (szintén anyagi érdek, és nagyzási hóbort), és nézik
(mert nekik ez is elég), mint Te is vagy.
Azaz senkik!
NAGY TISZTELET A KIVÉTELNEK!

48. • 2013-09-27 20:12:44
Ezek szerint nem a szervezés kritikán aluli s***, csak vissza akarnak térni a "gyökerekhez"."Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejből menés" te hány éves vagy, három?
47. • 2013-09-27 19:58:27
Nem igazán értem a fanyalgást a gyorsasági szakaszok késői
nyilvánosságra hozatala miatt. Az is rallye, amikor titkos az
útvonal és titkosak az SS-ek. Sőt ez lenne az igazi rallye!
Eddig az volt a probléma, hogy a versenyzők fejből mennek
és tiltott tréningeket csinálnak. Most az a baj, hogy titkosak a
gyorsok, ergo nincs fejből menés, nincs tiltott tréning.
Persze van egy szépséghiba, hogy titkos is meg nem is, mert
a rajt előtt néhány nappal csak nyilvánosságra fognak
kerülni.
Meg kellene próbálni olyan versenyt rendezni, hogy az
útvonal lapot és az itinert a tényleges rajt előtt 10 perccel
kapnák meg a versenyzők. Rögtön megnőne a jelentőségük
a navigátoroknak, a rögtönzési és szervezési képességeknek. A hőskorban voltak ilyen versenyek (pld.
Monte, ha jól emlékszem).
Az újkori rallye rendszeréből ez a fajta rendezés kilógna, de
évente egyszer meg lehetne rendezni, már csak a kihívás
miatt is. Szervizpark nélkül, előre lefoglalt szállások nélkül,
csak úgy régimódian.


46. • 2013-09-27 18:03:16
Ez így akkor is kőkori stílus. Nem is nagyon értem, hogy mi ennek az eljárásnak az oka.

(Egyébként jó szórakozást nektek, meg azoknak, akik mennek! Csináljatok videókat, ha érdemes lesz. Én idén azt hiszem már nem jutok ki versenyre. Esetleg az újhelyi sprint, HA megrendezésre kerül...)
45. • 2013-09-27 16:18:51
Nem értelek fotóspeti!
Szombaton reggel 7-kor van a rajt. Hogy hova megyek van időm eldönteni, mert már csütörtök reggel nyilvánosságra kerül az útvonal. Lényeg, hogy 6 óra előtt a kiszemelt gyorsaságin legyek. A mi esetünkben 4-kor indulunk Miskolcról. Ez azt jelenti, hogy lehet Bikol, Máriahalom, Királyrét, Kerepes,....bármi, mert ennyi időbe belefér. És nem kell szállás, mert egy napos a verseny, legrosszabb esetben is este 10-re tthon vagyunk.
Mit kell ezen aggódni???
helyeslek
44. • 2013-09-27 16:01:02
Én az átlag nézőre gondolok, aki 20-30km-t autózik egy rally-ért, de 50et már nem. 3x ekkora különbség is lehet, ha nem a Pilisben, hanem a Börzsönyben vagy Salgó környékén lesznek a gyorsaságik.
Továbbá aki rajongó és messziről jön az egész hétvégére, az hova tervezzen szállást?
Börzsönybe fel Parassapusztához, vagy Dobogókőre, esetleg a Gerecsébe?

Haverokat hogy hívod meg?
Hello lesz rally, de nemtudom milyen messze, lehet hogy a Karcsiék háza előtt, de lehet, hogy 2óra autózásra? Na, jöttök?

Így értettem, nem úgy, hogy se kutyám-se macskám, csak a rallye van, és tudom, hogy Budapest lesz, aztán majd leszek valamikor-valahol.
Az átlagember nem ilyen, nem így működik; de az átlagember fogja feltölteni a hajtűkanyaroknál a szalag mögötti részt....
43. • 2013-09-27 15:51:50
Mit nem lehet tervezni?
Pénteken megmondják a gyorsokat,szombaton van a verseny.
Azt azért lehet sejteni,hogy nem Ózdon lesz,hanem Szentendre környékén.
42. • 2013-09-27 12:09:59
Én azt javaslom, utólag beszéljünk arról ,hogy s*** volt-éééé' vagy igenis jó. Nem előre kell inni a medve bőrére, vagy jelen esetben a más ember kárára.

Szerintem nem szükséges lovagolni azon napok óta, hogy egy hetekkel ezelőtt alapított cég szervezi.
Ha jó lesz, akkor az sem érdekel, ha egy nyugdíjas bányászkör rendezte. Egyébként sem a cég szervezi a versenyt, hanem a hús vér emberek. Akik szerintem már láttak autóversenyt, nem valami marketingcég diákmunkásai. Ha kérhetem, előlegezzük meg a bizalmat, és majd ha lekúrják, akkor lehet majd kritizálni a sportbírót a főszervezőt a szövetséget, az érintetteket.

Másrészt viszont egyetértek a többséggel abban, hogy ez titkos gyorsasági dolog a hónap f@szsága.
1, Nem lesz néző, mert tervezhetetlen és élhetetlen a nézők-ismerősök-rokonok-családtagok-barátok-autósport szeretőknek.
2, Mindig van-volt-lesz egy csókos társaság, aki tudja már most, hogy pontosan melyik kavicstól-kavicsig, milyen irányban, hány lassítóval lesznek a hipertitkos gyorsaságik, sőt, a fél karomat rátenném, hogy így pénteken dél után van is köztük 1-2 aki éppen pályát jár be 1 metálszürke civil autóval...
3, A kettes pontból adódóan garantáltan gerjeszti a feszültséget, úgy a szakágon belül, mint a versenyzők- és a szurkolók között egyaránt.

Óriási baklövésnek tartom, előnye nincs, csak hátránya; bár ha ez a cél, akkor jók az eszközök. Kérdés, hogy mi a cél a sportvezető urak szerint?!

41. • 2013-09-27 10:28:22
Sajnálom, én gyárilag ilyen "izé" vagyok.
/ettől még érdekelne hogy ki van a háttérben?/
40. • 2013-09-27 10:02:58
Igen...erre írtam én azt,hogy sajnos már a versenyzők nagy százalékának jó is ez így...én szebben fejeztem ki magam...hogy lehetsz ilyen izé:D:D neszóljszám
39. • 2013-09-27 09:57:08
Az lesz majd a szép pillanat, amikor kiderül, hogy melyik versenyzőnek volt az érdeke, ennek a rallynak a megrendezése. Kinek hiányoztak a pontok, illetve kinek csurrant valami a rendezésből?

/mert ezek nem megvetendő dolgok/ neszóljszám
38. • 2013-09-27 09:25:47
Ez erről szól...sajnos. Szerinted mikor egy 1 hónapja megalakult céggel akarják megrendezni a versenyt akkor miről szól,ha nem a pénzről?

Ez semmi másról nem szól mint a mutyiról. Lakatos Robi nem is fogja felvenni neked a telefont és senki nem is fog mondani neked semmit.

Konkrétan valami nemzetközi fennhatóság vizsgálatát kellene bevonni,hogy ezt így tényleg meg lehet rendezni??

Nincs azzal baj,hogy a sport üzlet,régen sem volt ez másképp,de akkor még volt színvonal, odafigyeltek arra,hogy van egy határ amit nem lehet átlépni,mert ha azt átlépik leépül minden...most már ezt a határt többszörösen s.ggbek...ták...nem tudom szebben kifejezni magam...

s***ik itt mindenki mindenre,nem érdekel senkit,hogy mi lesz és hogyan lesz,csak egy számít,hogy minél több pénzt ki tudjanak belőle venni és kész...Hazudoznak össze vissza,hülyének nézik az embert és mondják,hogy legalább meg lesz tartva...nem azon görcsölnek ezek,hogy sikerüljön egy megnyírbált de jó Budapest rally-t összehozni,hanem inkább az a gond,hogy bakter valahogy meg kell rendezni úgy,hogy mégis legyen valami,de érje már meg nekünk...ergo maradjon mani a zsebbe! Ez megy itthon ezerrel, mindenki s***ik mindenre. Ilyen a mentalitás, ezt csinálja az országvezetés is,ezt csinálja mindenki aki a tűz közelében van,mert semmi nem elég neki, nekik...Mint mondom régen sem működtek másképp a dolgok csak tudták hol a határ,most már nincs olyan,hogy határ...most már csak rablás van a köbön.

Nézd meg lesz egy Mecsek rally novemberben...én úgy értelmezem az előzetesből hogy 7 gyorsaságival...hangsúlyozom 7!! gyorsaságival...egy Mecsek Rallyt....hát mit kell azon annyit szervezkedni,mi a francnak akkora nevezés 7 sz.ros gyorsaságiért...minek ahhoz annyi támogató...takarítás az egész oszt szevasz...Sajnos olyan lesz már itthon a rally mint a foci...az is baj,hogy az "autóversenyzők" nagy százalékának ez jó is így...nem kell olyan sokat menni,de mégis megy a csillivilli...versenyzünk,jut is marad is...nincs már senki a mezőnyben,gyorsan sem kell menni...hát ez a hülyének is megéri...most már arról is média anyag készül,ha valaki lemossa a műhely előtt a versenyautót...

Én még fiatal generációnak mondható vagyok,de bánt,hogy ebbe az irányba mennek el a dolgok és ahogy Cigó is megmondta elkorcsosul a világ...nem lesz már olyan semmi mint régen,de valami miatt külföldön mégis színvonal van...az autóversenyzés tényleg autóversenyzés még ha teszem azt sok induló sincs...itthon mi megy...én tényleg nagyon nagyon régen voltam ORB futamon már...egy pár elvetemült ember van még aki kimegy ásítozni meg a sok fotós,mert most már mindenki fotós lett...amivel nincs is baj....

Az a baj,hogy olyan szinten el van már rontva,hogy szerintem ez már jobb nem lesz...én simán el tudom képzelni,hogy az a jövő a költségcsökkentésre hivatkozva,hogy az ORB futamok is lassan 3 max 5 gyorsaságiból fognak állni oszt szevasz...így fogja a legjobban megérni megrendezni. Olvasgass a neten sajtóanyagokat...hát valaki azt nyilatkozza,hogy sikerült a második időt autózni kategóriában...és voltak a kategóriájában 4-en...ááá el van ez már rontva rendesen....sajnos...

Most már az a lényeg,hogy legyen sok kép fent a kocsiról a neten...legyen a pilótán trendi szemüveg...ha nincs bukó legyen fajinul bezselézve a haja és eszméletlen tapasztaltsággal nyilatkozatot tenni,hogy mekkora sztár vagyok...mit érnek már a mostani eredmények a régiekhez képest? Semmit...sz.rt se...mikor volt még Janika,Benik,Szabó Gergő,Tagaiék,...Bútor, Herczig...ők most is vannak,de már nem a régi,pedig miattuk még érdemes kimenni...nézd meg akinek van esze meg pénze inkább megy külföldre versenyezni...

No mindegy,eddig úgy nézki,hogy a 2014 még rosszabb lesz mint az idei év...sok jót nem kecsegtet semmi.....
37. • 2013-09-27 09:04:39
300 fős mezőny? Ne viccelj az maga lenne a csoda...

Ha össz vissz lesz 50 autó az már jónak mondható...sajnos...
36. • 2013-09-27 00:55:07
Ezt találtam a hivatalos oldalán a versenynek:


2013. október 5. szombat
7:00 Rajt – Szentendre, Éjszakai gyűjtő

A gyorsasági szakaszok helyszínei, időpontjai 2013. október 3.-án csütörtökön reggel 8:00-kor kerülnek kihirdetésre.

18:38 Cél – Szentendre

Még az a jó hogy megmondják hol lesz a verseny! helyeslek
35. • 2013-09-26 22:13:47
Hát elszomorítalak,mivel ha lesz hatvan autó ( orb,r2,historic),akkor mindenki csapkodhatja a seggét a földhöz.
Vasárnapra lennének vagy huszonhárman.
34. • 2013-09-26 21:45:20
és a Szilveszter rally merőben más mint egy 300 fős ORB Rally 2 mezőny ott van vasárnap 130 kocsi abból 3 wrc és ennyi..
33. • 2013-09-26 21:43:56
igen tudom.december 27-28 Szilveszter rally már 5 éve kint vagyok,de 7 éve a Budapest rallyn volt a Hungaroring körül is gyors ami most nem lesz...
32. • 2013-09-26 21:22:51
A Hungaroring körűl minden évben van rali.
Budapest Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 151 hozzászólás • 8 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k