Barna elhívott egy új Renault Clio mellé...
Nem volt nehéz kitalálni: ebből lesz a versenyautó...
A 2007-es évről beszélgettünk:
Zöld Trabant helyett??
Kék Renault Clio!
Mentél Te már kék Clioval három évet…
Igen… Megint csak az jut erről szembe, hogy semmi sincs véletlenül.
Már régóta hiszek abban, hogy véletlenek márpedig nincsenek. Ezek szerint ez a három év pálya Cliozás sem volt alaptalan, hiszen amikor most 2006 év végén komolyan belefolytam az idei szezon összerakásába, akkor ugyan gondolkoztunk még a Pumában is, hiszen Faltusz Peti barátomból és a 2003-as sikerekből kiindulva még bármi is lehetett volna, végülis így-úgy alakultak a dolgok és eljutottunk oda, hogy az életet a szélvédőből nézzük és ne a visszapillantó tükörből és ne egy 6 éves konstrukciójú autóba üljünk be, hanem valami újdonságba, aminek van hírértéke, van mögötte importőri háttér és van jövője.
És így jutottunk el az új R3-as Cliohoz.
Mivel három éves projektet szeretnénk csinálni, így első évben még nem egy R3-as autó lesz belőle, hanem egy A-s - N-es, amivel A7-be fogunk nevezni. Ez nem egy gyári R3-as kit, hanem egy magyarországi tesztautóból épített, magyar rendszámú autó, általunk összerakva…
Ahogy hallgatom a lelkesedésed, jól érzem, hogy nem elégített ki kellőképpen a pályaautózás? :)
Hiánypótlásnak és szinten tartásnak teljesen jó volt.
Nagyon sokat tanultam a 3 év pályázás alatt, de lássunk tisztán: nem az a szívem csücske.
Amúgy is más dimenzióban kell ott autózni és a kézifékre ha csak ránézel, már akkor csúnyán az utolsó előtti, teljesen laikus autóversenyző is eléd kerül, nem beszélve Soós Szilviről, aki sokszor alázott…
:)
A lényeg az, hogy Pintérrel újból visszatérünk…
De ez akkor biztos, ha már elmúlt az Eger Rallye…
Hívtál engem is navigálni, de aztán megbeszéltük, hogy még mindig van gumijelölés, úgyhogy dobtuk a dolgot, de ezúton is köszönöm a megkeresést…
Tehát Ricsi továbbra is…
Azt azért látni kell, hogy 2002 óta eltelt öt év, sokat dolgoztam én is, Ricsi is.
Talán még kicsit komolyodtunk is…
És fel tudunk nőni ehhez a feladathoz.
Azért ez már nem trabantozás, különböző VIP vendégeket kell vinnünk magunkkal a versenyekre, komoly hátteret tudtunk összerakni, komoly támogatók is állnak mögöttünk, tehát nincs bulizás, megcsúszás.
Ezt előrevetítettem a Pintérnek is, aki egy másodperc gondolkodás nélkül azonnal rávágta: de hát ott a tréning…
Szóval nem hazudtoljuk meg magunkat, de a versenyen kő keményen egy profi csapatot fogunk felépíteni.
És csak azért nem mondjuk el a támogatókat, hogy még Egerig ne húzzák le rólunk, hiszen ismerjük a magyar mentalitást…
De van gumiszponzorunk, van importőri szponzorunk, van kereskedőnk, van energiaitalunk, van számítógépes támogatónk és azt hiszem itt a mondat vége.
Ha Ti nem is, de azért az autó csak meg fog néha csúszni, ugye??
Az a mázlink, hogy a támogatóknak egy közös kérése van:
a vízbefecskendező legyen bekötve…
Akkor nem kell Tárnok Tomiékkal életre-halálra küzdeni a kategóriában??
Dehogy! Az autó nem is lenne alkalmas erre, hiszen például még nincs homologizálva hozzá speer… Tehát egy széria hajtásláncú autóval fogunk menni. A lényeg az, hogy úgy nézzen ki, mintha R3-as lenne, hogy a Renault bele tudjon minket venni a marketingtervébe.
Remélem, hogy meg fogjuk tudni állni a helyünket.
Hozzuk a régi formánkat!!!