RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Keleten a helyzet változatlan
Hideg Krisztiánék lett futama nem úgy sikerült, ahogy szerették volna
2015-02-12
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710462231
Napi oldal:
212492
Jelenleg:
5221
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

keleten_a_helyzet_valtozatlan_1

Hideg Krisztián Kerék István navigálása mellett a második ERC futamát teljesítette Lettországban. A kaposvári pilóta nem volt teljesen elégedett:


Teljesen új volt számotokra ez a verseny. Hogy tetszettek a pályák?
Itthon megnéztünk belső felvételeket, akkor egyszerűnek tűnt. Aztán mikor odaértünk, akkor rájöttünk, hogy nagyon bonyolult pályák, az ’egyszer felírod - egyszer leellenőrzöd’-ből nem lett igazán jó az itinerünk. Ha ugyanazok lettek volna az időjárási viszonyok, akkor nem lett volna gond. A versenyre teljesen megváltoztak a körülmények. A korábbi tökéletes, hó borította jeges szakaszokból szombatra latyak, vasárnapra igai baltikumi hószakadás esett ránk és Rád is.
 
Sokkal többet vártam ettől a versenytől. Élményben mindenképp.
De ahogy korábban is, most is Keleten a helyzet változatlan.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_4
 
A shakedown-on jól szerepeltetek. Abszolút 11. időt mentetek.
1.1-es turbónyomással… Ez csak másnap reggel derült ki, amikor leloggoltuk a Mitsubishi computerét. Nekem nem tűnt fel, hogy gyengébb az autó, pedig 50-60 lóerő hiyánzott. Ezt én is észre vehettem volna. Nem ültem benne a Jänner óta. Utolsó pillanatban lett kész, elvittük futómű állításra. Otthon megnéztük, ott még meg volt a maximális turbónyomás. Érthetetlen számomra. Amire a tesztre odaértünk, addigra egy csatlakozóról lecsúszott a vezeték. Vagy a gépátvételen csúszott le, vagy lehúzta valaki. Ezt már sosem tudjuk meg.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_2
 
Nem Nektek kellett volna elöl indulnotok a kvalifikációs eredményetek alapján, mégis Ti söpörtétek az utat…
Emiatt nagy köszönettel tartozunk Neked is… Ott álltál, végigfotóztad a rajthelyválasztót és látod, hogy nem vagyunk ott, de nem dobtál ránk egy SMS-t…

keleten_a_helyzet_valtozatlan_3
 
Elöl álltam, azt gondoltam ott vagytok valahol a tömegben. Amikor a neveteket szólították, csak akkor derült ki számomra, hogy nem vagytok ott. Ne haragudj, ha így gondolod, hogy az én hibám.
Elkerülte a figyelmünket. Azt hittük, hogy majd a rajceremónián lesz. Kicsit jobban oda kell figyelnünk a dolgokra.
Nagyon nagy hendikep volt elöl menni, az már egyszer biztos. Jobb lett volna kizáratni magunkat a kvalifikációról, mint Duduék és akkor kaptunk volna mi is egy nagy büntetést, hogy hátrébb megyünk, az összkerekesek végén.
 
Keleten a helyzet változatlan. Sok furcsaság volt ezen a futamon.
 
Folyamatosan jöttetek föl. A második körben, mikor már nem kellett takarítani, elfogadható időket írtak a nevetek mellé.
Amikor az első három gyorson kapsz 3 és fél percet a kategóriától, akkor szar érzés látni azt, hogy a végén másfél perccel mennek már csak előtted. Ez van. Verebek voltunk. Hibáztunk és a körülöttünk lévő emberek is.
 
A negyedik gyorstól már jót tudtunk autózni, az rendben volt. Az ötödik szakaszon ránk szakadt egy hóvihar, a sötétben ez életveszélyes volt. Így alakult ki a kategória 7.helye az első nap végére. Innét kellett  feljönnünk.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_5
 
A turbónyomás sem volt a legjobb. Elsőnek menni és 60 lóerővel kevesebb volt a kocsink a kelleténél. Ezzel a két dologgal már nem tudtunk mit kezdeni.
 
Ha csak a másnapot nézzük csak, akkor egy kategória 3. idővel kezdtünk, aztán negyedik-ötödik időket autóztunk. A helyiek nagyon képben voltak, főleg ez a Plangi srác. Ott valami nagyon nem volt oké, vagy nagyon oké volt.

keleten_a_helyzet_valtozatlan_6
 
Már volt rendes turbónyomásunk vasárnapra, nem nekünk kellett takarítanunk, de már nagyon csak a Kabacinski volt előttünk látótávolságon belül, őt meg is előztük, Duduék több, mint két percre voltak. Arra már nem volt esélyünk, hogy őket elkapjuk, nem is kellett kiautóznunk magunkat. Még így is elég jó időket tudtunk menni.
Igazából ezek már csak itthon derültek ki, amikor elkezdtem elemezni a versenyt. Ott el voltunk keseredve, de nem volt ez annyira rossz. Nem vagyunk annyira esélytelenek, mint ahogy ezt a verseny mutatta. Sikerült jól alkalmazkodni a versenyhez.
 
Az északír futam előtt teszteltek?
A Jänneren összetörtük, ezért sem tudtunk most menni a futam előtt az autóval. De szerintem az ír futam előtt sem tesztelünk. 15 éve versenyzek már Mitsubishivel. Nincs rajta mit tesztelni. Nem a teszt hiánya volt ezen a versenyen sem a probléma forrása.

a csapat partnerei:

Keleten_a_helyzet_valtozatlan_1
 
Ez a hír most jelenik meg 2793. alkalommal
Share |
2015-02-06
Lettország, Liepaja • külföldi rally
2015.02.06-08.
European Rally Championship 2015
Rally Liepaja 2015
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k