h i r d e t é s
Összes oldal:
751413393
Napi oldal:
111611
Jelenleg:
1004
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Belehúznak az év végi „szereplésekbe” dr. Varga Attiláék, akiket a hétvégén a Waldviertel Rallye-n láthattunk, de számukra még itt sem ért véget az idei év, hiszen az idei évre még számos futamot terveznek! Ezúttal az osztrák élményeikről és tapasztalataikról mesélt.
![kellemes_idotoltes_volt_4](https://www.duen.hu/userfiles/image/111102_Kellemes_idotoltes_volt/kellemes_idotoltes_volt_4.jpg)
Waldviertel Rallye-n jártatok, jól sikerült?
Nem, mi a Semperit Rallye-n voltunk! :-) Amikor utoljára arrafelé jártam - a '90-es évek végén - akkor ezt még úgy hívták, de nem változott semmit a hangulata, eltekintve attól, hogy most nagyon-nagyon jó idő volt. A korábbi tapasztalatiam szerint, amikor itt lement a nap, akkor abban a pillanatban a nyákos-nedves út lefagyott és utána olyan volt, mintha jégen autóztunk volna. Most ez egészen más volt, egész kellemes. Érdekes volt ennyi év kihagyás után újra ott versenyezni, a navigátorom ráadásul még sosem volt itt és így tényleg új pályák voltak ezek számunkra.
![kellemes_idotoltes_volt_2](https://www.duen.hu/userfiles/image/111102_Kellemes_idotoltes_volt/kellemes_idotoltes_volt_2.jpg)
Háromszor lehetett végigmenni rajtuk a pályabejárás alkalmából. Az első napon mikor mi kimentünk és felírtuk a pályákat, volt ahol helyenként 30-50 méternél nem láttunk messzebb, mert akkora köd volt, így ez nagyjából egy "adminisztratív útvonalrögzítésnek'" volt jó, majd másnap, mikor már kicsit tisztább időben is megnézhettük a pályákat, akkor kiderült, hogy ez egészen más, mint amit előző nap írtunk. Azt sem tudtuk a ködben, hogy épp egy falu, egy rét, vagy egy erdő mellett haladunk-e. Ennek következtében olyan volt ez, mintha kétszer mentünk volna végig, és abból versenyeztünk volna, de élveztük nagyon a futamot, kellemes időtöltés volt! Szerepet játszott ebben az is - és nem is tagadom -, hogy ha itthon versenyzem, akkor a telefonom be van kapcsolva, az ügyfelek hívogatnak, nem tudok igazából a versenyre koncentrálni, és ez különösképpen a Veszprém Rallye-ra igaz. Ott kinn viszont teljesen a versenyre tudtunk koncentrálni és ez egy viszonylag jó eredményben is megmutatkozott. Az abszolútban a 20. helyen, kategóriánkban pedig a 4. helyen végeztünk, úgy, hogy ott azért életre-halálra ment a harc, egészen jó autókkal!
![kellemes_idotoltes_volt_3](https://www.duen.hu/userfiles/image/111102_Kellemes_idotoltes_volt/kellemes_idotoltes_volt_3.jpg)
Egészen jó kikapcsolódás, lazítás volt! Az mondjuk nem normális, hogy egyik gyorsról a másikra egészen nagyokat tudunk javulni, bár nyilván ez annak tudható be, hogy az ember a pályákat nagyon-nagyon kevéssé ismeri, de élvezetes az első pillanattól a végéig. A precizitás az, ami igazából megfog. Tényleg nincs egy perc csúszás sem, de azért meg kell védjem a hazai versenyrendezőket, hogy ott sem fenékig tejfel a dolog. Vannak olyan dolgok azért ott is, amiket az ember nem ért.
Például?
A mezőny első fele lement gyorsasági szakaszként, majd baleset miatt a mezőny második fele (50 autó) még csak át sem tudott menni a gyorson, alternatív útvonalon kikerülte és ez az 50 autó is kapott időt, és nem átlagidőt! Mindegyik más-más időt kapott, és sejtelmem sincs, hogy honnét kapták, hiszen először ment (volna) ezen a gyorson a mezőny és a második körben futott idők sem voltak köszönőviszonyban az elsőre kapott idővel. Megtörtént, hogy - hátul indult - viszonylag nagykategóriás autó abszolút 4. időt kap! Olyan kap nagyabszolút negyedik időt, aki nem is látta ezt a gyorsasági szakaszt! Meg kell védenem a magyarországi rendezőket, mert tényleg ott sem érthető minden, sőt, tényleg ott sincs kolbászból a kerítés! Ami mérhetetlenül pozitív az a precizitás. Tényleg minden percre pontosan megy, ahogyan azt kiírták, nincs semmi csúszás.
Sok nézőt vártak...
Véleményem szerint viszonylag kevés néző állt a pályák szélén, és ebből kifolyólag a hangulat azért nem volt fergeteges. Viszont a kevés nézőből nagyon sok volt a magyar, ami viszont nagyon jó dolog!
![kellemes_idotoltes_volt_1](https://www.duen.hu/userfiles/image/111102_Kellemes_idotoltes_volt/kellemes_idotoltes_volt_1.jpg)
Mennyire vagy elégedett az eredménnyel?
A magyar pályákat az ember szinte kívülről ismeri, bármelyik hazai verseny pályáin megy kettőt, azzal viszonylag felidéződnek az emlékek és tudja, hogy merre van. De úgy kettőből menni, hogy a pályák abszolút ismeretlenek, az egy fárasztó, de nagyon jó sikerélményt adó történet, ha így be tudja fejezni a versenyt és nekünk szerencsénk volt. Itt-ott lógtunk le az útról, de ettől rallye a rallye! Ilyen értelemben elégedett vagyok. Utólag értékelve azért más ez a dolog! Amikor már másodszor megy az ember az adott gyorsasági szakaszon a verseny során, és tudja már, hogy hol-mit vállalhat el, hol sáros, hol nem sáros, stb. és ettől nagyon jót javul, az elejéhez lényegesen közelebb kerül, akkor nyilván van az emberben egy hiányérzet, hogy "bezzeg, ha az első körben is már lett volna némi helyismeretünk...", na de rallye-ban nincs helye ennek. Összességében én nem az idei évi versenyre vonnék le konzekvenciát, hanem azt mondom, hogy ha jövőre is kimegyünk, meg két év múlva is, akkor ez a helyismeret, ez a megszerzett tapasztalat kamatozni fog!
Hol láthatunk téged legközelebb (versenyautóval)?
Porec-ben megyünk november 11-13-án, aztán lehet, hogy december első hétvégéjén megyünk egy olasz murvás futamon, meg hát a Mikulás Rallye-n biztosan!
Végezetül?
Szeretném megköszönni Koch Gabinak az áldozatos munkáját, nagyon sokat segített, különösen a magunkfajtának, aki nem volt kinn mostanában. Rongits Attila barátomnak az elévülhetetlen érdeméről sem feledkezzünk meg, aki a szervezésben, szálláskeresésben, helyismeret megszerzésében nagyon sokat segített, neki is köszönöm szépen!
a csapat támogatói:
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_1](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_1.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_2.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9.jpg)
![amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10](userfiles/image/110617_Amig_jo,_addig_lesz_javulas_is/amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10.jpg)
Ez a hír most jelenik meg 3218. alkalommal
külföldi verseny
hírek • videók • fotóalbumok • fórumok
|