TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Kettő megvan, de még jön a második
Balogh Janira illik a cím! Részletek az interjúban
2015-05-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701674733
Napi oldal:
31015
Jelenleg:
2278
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_2

Balogh Janiék Egerben is győzni tudtak a 3-as kategóriában és ezt megismételték a 21.Steelvent Miskolc Rally-n is. A pilótát lakásátrendezés közben értem utol, talán kicsit örült is, hogy megpihenhet...

Jól haladtok… És ezt most a bajnoki pontgyűjtésre értettem :)
Kicsit babonás vagyok, tavaly Miskolcon jó volt a kezdés és pont Bükfürdőn jött el egy pont, ami után elkezdtünk bukdácsolni. Igazából nem akarok számot vetni. Vannak a feladataink, szeretnénk megcsinálni az évet ügyesen, ugyanazzal a lendülettel és alázattal csinálunk tovább mindent, mint eddig tettük. És hiszünk abban, hogy ez jó kell, hogy legyen. Ez az egész csapat hozzáállása.
 
Mennyire volt hosszú a miskolci futam?
Húzós volt, mert hosszú volt, de emellett abszolút élvezhető is. Kiszámítható volt, bármennyire furcsának tűnik ez most, de nem igazán találkoztunk meglepetésekkel, de talán azért, mert gyorsan tudtuk abszolválni a feladatainkat. Ahol tudtuk, hogy a gumi hiánya miatt felhordás lesz, ott az is volt. Ahol elmaradtak a gumik, ott láttuk, hogy ott a felhordás. Nagyon jól viselkedett az autó ezeken a részeken.
Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy koszos pályán teszteltünk, és nem hátráltatott ez a versenyen minket.
 
ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_3
Volt némi csikorgás a fogaskerekekben. Végig tudtuk csinálni és egy jó versenyen vagyunk túl. Műszaki hiba miatt kicsit lemaradtunk abszolútban az elejétől, de nagy volt a csörte, kellett iszkolnunk, voltak rajtunk páran.
 
Néztem az eredményeiteket és feltűnt, hogy minden pályán az első körben mentetek a leggyorsabb időt. A pálya miatt volt ez?
Jól látod! Nyilván a második és a harmadik körre egyre koszosabbak voltak a pályák. De nem ez volt a fő probléma. Amikor Hollóházán másodikra 10-el rosszabbat mentünk, akkor azt gondoltam, hogy nem összpontosítottam kellőképpen. Aztán a fonyi szakaszon nagyon figyeltem, mindig lámpára váltottam el, hiba nélkül végigmentünk és itt is rosszabbat mentünk. Akkor el kezdtünk gyanakodni, hogy valami lehet a kocsival és ez a szervizben ki is derült. Egy vadonatúj alkatrész kezdett el rakoncátlankodni és a membrán hibája miatt volt egy kis teljesítmény vesztésünk. Ez a második körben jött elő. A gyors részeken nem tudott a motor kiforogni. A pályák pedig lobogósak voltak, így egy kicsit hátrányba kerültünk. Hogy ne legyen nagyobb a hátrány, kicsit változtatni kellett a stíluson.
Ha ez ember tudja, hogy egy kicsit le van sántulva, akkor próbál még kevesebb hibával menni, a lendületre jobban odafigyelni. A második-harmadik kör között már nem voltak nagyobb különbségek. A problémát csak a verseny után tudtuk megoldani.

ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_4
 
12 szakaszból tízet nyertetek a kategóriában és az utolsó, PowerStage szakaszt is behúztátok.
Eger után vertem a fejemet az ajtófélfába, hogy elaludtam az utolsó gyorsaságin. Most kifejezetten rágyúrtunk az utolsó szakaszra, próbáltunk egy lapáttal rátenni, azon felül, amit napközben hoztunk. Örülünk, hogy maximális pontszámmal tudtunk a 3-as kategóriában hazajönni. Így azért egy picit megnyugtatóbb az előnyünk, de ennek ellenére, vagy éppen ezért a következő futamokra is hasonló elánnal készülünk.

 
ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_5

Murva. Mennyire állnak közel ezek a szombathelyi – bükfürdői pályák?
Ugyanúgy, mint a korábbiak. Vagy nagyon jó emlékeim vannak, vagy nagyon rossz :)
Pont emiatt sem szeretnék ezekre gondolni, hiszen estünk ki az első gyorsaságin, az utolsón, estünk már jó nagyot, kicsit is. Voltak győzelmeink Rallye2-ben, ORB-ben is végeztünk már jó helyen.
Nem akarunk hátrafelé nézelődni. A lehető legtöbbet szeretnénk kihozni ebből a történetből.
Az időjárás biztos, hogy jobban szétmoshatja a lapokat. Jövő héten kiderül, hogy mennyire állnak össze a talajok…
A pályákat ismerjük, megvannak a belső felvételeink, tudjuk, hogy mit csináltunk jól, mit kevésbé és majd ebből kimazsolázzuk. Bízom benne, hogy az autó is és mi is ott tudunk lenni a topon.
 
Most azért van más programod is…
Igen, babavárásban vagyunk. Fejest ugrottunk a lakás átalakításában. A nagyobb fiam 2 éves múlt, de a bükfürdői futam utánra bejelentkezett egy újabb kissrác, neki próbáljuk kialakítani a szobáját.
Még van egy hónapunk, de a Fehérvár Rallye előtt már 4 fős lesz a Balogh család.
 
Gratulálunk!
Bükfürdőn találkozunk!

a csapat partnerei:
ketto_megvan_de_meg_jon_a_masodik_1
Ez a hír most jelenik meg 2891. alkalommal
Share |
Miskolc • rally ob
Országos Rallye Bajnokság 2015
21. Steelvent Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k