Teljesen egyetértek Veled. Én inkább az adóhatáság eljárási gyakorlatától tartok, mert nem az erdeményhird. után fognak ellenőrizni, hanem kimásznak a kiságyból 10óra körül, kibaktatnak a helyszínre délre és akkor "jó itt most mindenki megáll, mert megjöttünk", és senki nem csinál semmit, amíg szét nem túrtuk a számlákat meg a nyugtákat. Elpiszmognak 3-4órát, közben a verseny meg kudarcba fullad függetlenül attól,h kinek mennyi vaj volt a füle mögött...
Egyetértek anuluval!
Ha valaki fölemel X összeget azon a címen, hogy versenyt rendez, akkor fordítsa is arra. Legyen mindenről hivatalos számla, és bármikor bizonyítani tudja majd, hogy valóban az autósportba fektette be, nem pedig a csajára költötte.
A következő kérdés, majd az ellenőrök korrumpálhatósága
Az hogy ellenőrzik a szabályok betartását,cseppet sem nevezhető tönkretételnek.
Minden nézőpont kérdése,a számlatömbös versenyzőnek elrontják a játékát,ő viszont a többi ember életét rontja folyamatosan.
Rallyzik az Adóhatóság!
A Nemzeti adó és Vámhivatal figyelő szemei elé kerültek a tavasztól – őszig megrendezésre kerülő autó- és motorsport rendezvényei, és azok adóbevallási kötelezettségeinek ellenőrzése, úgyhogy – FIGYELEM! – útra keltek, és ellenőrizni fognak.
Vizsgálják a rendezvények vonatkozó reklámszerződéseit és ilyen jellegű bevételeinek elkönyvelését, ezzel együtt adatgyűjtést is végeznek. Vizsgálni fogják a rendezvényeket szervező, rendező és lebonyolító vállalkozások tevékenységét is, kiemelt figyelmet fordítanak közben a helyszínen foglalkoztatott személyek munkaviszonyának ellenőrzésére.
A futamok helyszínein a vámosok fogják felkeresni a vendéglátó-, kereskedelmi- és szállásadó egységeket, átfogó ellenőrzés céljából. Figyelni fogják a nyugtaadást, az áru eredetét, és az alkalmazottak foglalkoztatásának körülményeit.
prózai okai vannak
a költségek emelkedése...tavalyhoz képest csak az üzemanyag felugrott 100ftot literenként 100literenként az már 10000ft többletköltség ...
versenygumi árak darabja is elszállt 15-20eft al...
és ez mind mind összeadódik..
aki nem megy teljes évet.. inkább választ lakóhelyéhez közeli versenyt..nekünk pl (debrecen) ből átbunglizni pesten és még onnan átvergődni x kilométerre nem túl gazdaságos buli:)
régen az rte mezőny gerincét keleti versenyzők adták többnyire keleti baz megyei nográdi (salgo gyöngyös szendrö ozd) stb versenyekkel.. mára ez megváltozott több verseny van dunántúlon...
szerintem ózdon kicsit több autó lesz meg szendrőn is...
de az is tény ,hogy ez az idei adószezon mindenkit megkarcolt:(
a konyhamalacok üresek sajnos
a meccénások pedig ugyanúgy szorulnak mint mi....
Talán azért van kevés túrás nevező,mert ez a verseny nem nekik kitalálva.Süt a versenykiírásból,hogy az egész az M-csoportnak szól.Szegény MNASZ licenceseknek ki kellett találni valamit,a Túrások meg örüljenek,hogy egyáltalán van verseny.
Tartok tőle nem Én vagyok az egyetlen akinek otthon marad a felkészített autója,mert a rengeteg etap,tréning kilóméter stb...többletköltsége már nem fér bele!
Ja,és nincs egy fölösleges garnitúra gumim,amit a rábaring lezabál!