h i r d e t é s
Összes oldal:
732087918
Napi oldal:
71840
Jelenleg:
2211
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Demjén Martin nevét tavaly már sokan megismerhették: ő volt, aki 16 évesen ralisprintet nyert, durrogós nagy autókat ült meg, időnként öreg rókákat is megszégyenítő módon, magyarul rá mondtuk 2008-ban igen sokszor, hogy született tehetség. Idén megszerezte a jogosítványát, és már a nagy halakkal úszik: az Eger Ralira készül - egyelőre navigátor nélkül.
- Hogy ment a jogsi megszerzése? - Minden sima volt. Január közepén vizsgáztam forgalomban, előtte volt ugye az összes többi, de azt mondhatom, hogy szerencsére simán, elsőre ment minden. A rutinpályán volt egy kis kavarodás a vizsga előtt. Az oktatómmal szerettünk volna gyakorolni egy kicsit, de én elnéztem a helyet, ahol találkoztunk volna, így a gyakorlásból nem lett semmi. Utána hétfőn reggel 8-kor vizsgáztam rutinból, úgy, hogy 7-kor mentem ki a rutinpályára, és ott megnéztem, mit is kell majd csinálnom... De sikerült minden, és ez a lényeg.
- Ez azt jelenti, hogy már hivatalosan is autóversenyző lehetsz... Milyen autóval tervezed az évet? - Egy N2-es Suzuki Swift-tel tervezzük, a Tenkes Rallye Team színeiben, tehát Keller Péteréktől béreljük az autót. Remélem, hogy beválik majd nálam is, hisz tavaly ez az autó nem esett ki műszaki hiba miatt, úgyhogy remélhetőleg csak rajtam múlik majd. Én pedig megteszek mindent, hogy minél többször célba érhessünk.
- Viszont nagy hiányosság a csapatban, hogy nincs még navigátorod... Senki nem mer melléd beülni? :) - Nem tudom…:) Sokakat kérdeztem már, de vagy van már kivel versenyezniük, vagy a válság miatt nem is indulnak idén. Az évünk anyagilag mondhatjuk, hogy összeállt, de azért jó volna, ha minimum a navigátor a nevezési díj felével be tudna szállni.
- És mindenképpen valami tapasztalt navigátor kell, aki tud terelgetni, segíteni a versenyzésben. Melyik bajnokságban, milyen versenyeken láthatunk majd? - Az ORB-ben tervezzük, most is az Eger Ralira készülünk. Szeretnénk egész évben menni, sőt, jó lenne, ha év végén azt mondhatnánk, hogy egy sikeres évet zártunk.
- Eddig mindig erősebb, nagyobb autókban indultál, hogyhogy most a Suzuki mellett döntöttetek? - A pénz volt, ami meghatározta a választásunkat. Terveztünk mi nagyobb autót is, de az nem jött volna össze egész évre. Meg egyébként is azt gondolom, hogy elsőre pont megfelel az Suzuki, ezzel remek tapasztalatokat fogok tudni szerezni.
- A nagy autót, a kisebb versenyeket idén szögre akasztod? - Pont Eger után lesz egy héttel az Ózd Rali a túrásoknak, azon tervezzük, hogy elindulunk, elvégre sokáig Ózdon laktam, sok az ismerős, barát arrafelé, és szeretek ott versenyezni. De tervben van egy-két ralisprint is a saját autómmal, a BMW-vel. Persze ezek mind-mind tervek, de ha nem lesz navigátorom, semmi nem lesz az egészből. Majd meglátjuk.
Ez a hír most jelenik meg 6826. alkalommal
|