h i r d e t é s
Összes oldal:
732087413
Napi oldal:
71335
Jelenleg:
2126
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Drávucz Olivér négy éve tűnt fel autóversenyen, azóta nagyon fokozatosan, de mindig elérve a célját haladt odáig, hogy már ORB-ben versenyez. Egyelőre a tavalyi Ignissel, de a tervek között egy Swift és Németország szerepel...
- Nem mondhatnálak igazán öregnek, idén leszel húsz éves, de igen komolyan felépített múlt áll mögötted. Mikor kezdődött az autóversenyzés az életedben? - 2005 május elsején kezdődött, akkor volt az első versenyem egy 1000-es Opel Corsával. Abban az évben Junior Bajnok lettem az M+F Toyota Kupában. 2006-ban már egy erősebb Opel Corsa GSi-vel már ralisprinteken is elindultam, és ott is eredményesen: dobogón tudtam állni igen sokszor. 2007-ben abszolút negyedik lettem az FRT sorozatban és kategória-bajnok. Akkor elhatároztam, hogy azt a bajnokságot szeretném megnyerni, és ez tavaly végülis sikerült is. De párhuzamosan már ORB-ben versenyeztem egy Suzuki Ignissel. Ott az volt a cél, hogy a dobogóra férjünk fel Ignis Kupában - ezt túl is teljesítettük, mert meg tudtuk nyerni a Bajnokságot.
- Szépen lépegettél azon a létrán: mik a hosszú távú terveid? - A végcél a világbajnokságon való részvétel. :) A nem olyan távoli célunk pedig, hogy egy ütőképesebb autóval tudjunk versenyezni, az pedig egy Suzuki Swift lenne, amivel idén N2-ben akár jó helyezést is tudnánk elérni. Eger Ralin is ezért megyünk az Ignissel, mert úgy volt, hogy összejön a Swift, de sajnos nem sikerült, viszont az esetleges pontgyűjtögetésből nem akarunk kimaradni. Az Ollé Teamtől kaptuk ezt a lehetőséget és a tavalyi Ignist, így azzal kezdjük meg az évet.
- Ez tehát nem okoz majd újdonságot, hisz ezzel lettél bajnok... - Igen, ez az, de tudni kell a kocsiról, hogy a kategória leggyengébb autója. Ettől függetlenül bízom benne, hogy jól tudunk majd szerepelni. Elvégre okoztunk már vele meglepetéseket, sikerült dobogóra állni vele. De ez majd persze a többiektől is függ.
- Az egri pályákat mennyire ismered, mennyire kedveled? - Egri vagyok, de őszintén megmondom, nem nagyon ismerem. Van egy-két szakasz, amin többet jártam, de nem mondhatom, hogy elmegyek rajtuk fejből is. A tréning ugyanolyan fontos lesz nekünk is, mint a többieknek.
- Volt szó egy német bajnokságról is... - Igen, szeretnénk idén ott néhány futamon indulni, hogy megméressük magunkat. Ott is van Suzuki Swift Kupa, de ott húsz páros versenyzik nagyjából, ráadásul nem csak németek, hanem svédek és finnek is elindulnak. Elég nagy a harc a Kupán belül.
- De ehhez előtte gondolom kéne az a Swift... - Igen, és most ezen vagyunk, hogy olyan támogatókat tudjunk szerezni, hogy létrejöhessen, ez idén. Egyébként az autó már megvan, kinéztük. Egy német úriembernél voltunk kint, akinél versenyezhetnék abban a Kupában, és az ő egyik autójáról lenne szó. Már csak a pénz hiányzik hozzá.
- Ha ez nem jön össze, itthon azért láthatunk az ORB futamokon? - Igen, mindenképp, de akkor is, ha összejön, hiszen ott csak néhány futamról lenne egyelőre szó. De Ollé Sasáék megadták a lehetőséget, hogy amíg nem is jön össze a Swift, az Ignissel mehetek itthon egész évben. És nem is csak ORB futamokon tervezem, hogy indulok, hanem néhány ralisprintet is kinéztem, ahol a Corsámmal szeretnék indulni.
Ez a hír most jelenik meg 2532. alkalommal
|