h i r d e t é s
Összes oldal:
722761677
Napi oldal:
208556
Jelenleg:
5209
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Hatodik időt autóztak az első napon a 25. Rzeszow Rally-n Botka Dávidék. Pénteken három szakasz után megmérték az autót a technikai ellenőrök, és amikor már mindent kivetettek a DS3-ból, akkor két kilogrammal könnyebb volt a minimumsúlynál. Még engedték továbbmenni a párost, de végül kizárták őket.
A Botka Rally Team-nek nyugodtan indult az első versenynapja a lengyelországi Rzeszow városában. A versenyzőpáros kiegyensúlyozottan autózott a pályákon, az autó tökéletesen működött. „Jól kezdtük a pénteket.” - emlékszik vissza Botka Dávid . „Hatodik - nyolcadik időket autóztunk a futamon végig. Jó volt az autó, jó volt vele versenyezni. És végre tudtunk vele mi is úgy menni, ahogyan kell. Nem voltak messze a többiek sem.”
Három szakasz után az abszolút nyolcadik helyen - közel az élmezőnyhöz – álltak a srácok. „A szerviz előtt, a gyűjtőbe menet volt egy technikai ellenőrzés, ahol súlyt mértek az autónkon. Először 1236 kilogrammot mutatott a mérleg. Ez még a súlyhatár fölött van. Aztán kivetették a sisakokat, még mindig jó volt. Kivetették a navigátor táskát - amiben szerszámok is voltak, kivetették a telefonjainkat, a vizünket. Így is megmérték a kocsit és így már két kilóval az 1230 kilogrammos határérték alá kerültünk.
Azt azért tudni kell, hogy a kocsiról több minden is leszakadt az első három szakaszon, nem volt már tükrünk és az aljavédő is darabokban lógott. Valóban ki volt centizve az autó súlya és most ez sajnos így alakult. Ott nem mondtak semmit, mehettünk tovább.”
A szerviz után újra nekivágott a három szakaszos körnek a páros. „Az ötödik gyorsaságin elszakadt a generátor szíja. Töltés nélkül jöttünk le a gyorsaságiról. Mire ki tudtuk cserélni a szíjat, addigra már kikéstünk. Kiálltunk. Utólag pedig megtudtuk, hogy ki is zártak bennünket a súly miatt.”
A Felügyelő Testület döntése ellen fellebbezhetett volna a Botka Rally Team, de a pilóta szerint nem lett volna értelme. Dávid röviden kommentálta a döntést: „Nagyon sajnáljuk”
Egy nappal hamarabb hazaért a csapat Lengyelországból. Szomorúan, de nem elkeseredetten nyilatkozott végül a pilóta: „Megyünk tovább ezen az úton! Előre nézünk, a Barum Rally következik. Tavaly nagyon jól éreztük ott magunkat, élveztük az autózást, remélem most is így lesz.”
Augusztus végén rendezik meg a csehországi Zlínben az ERC sorozat következő futamát, a Barum Czech Rally-t, ahol a Botka Rally Team párosa is indul!
Ez a hír most jelenik meg 3237. alkalommal
European Rally Championship 2016
hírek • fotóalbumok • fórumok
|