h i r d e t é s
Összes oldal:
732044958
Napi oldal:
28880
Jelenleg:
1805
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kovács Lóránt a Rallye2 második, miskolci futama előtt még vezette az F csoport küzdelmeit, de a verseny után is csak két ponttal lemaradva a második. A murvás futamokat kihagyják, cserébe elmentek Salgótarjánba a túrásokkal autózni egyet.
- Hogy mentek a gyorsok Miskolcon? - Eger után ismételten nagy felkészüléssel vetettük magunkat ebbe a versenybe. Az első, hosszú gyorsot a várakozásunknak megfelelően elspóroltuk, de a másodikra magunkra találtunk. A harmadik, a kánói volt az igazi, az a kedvenc pályáim közé tartozik. Ugyan kicsit csúszott, de valahogy így még jobban feküdt, mert át is tudtuk venni a kategória vezető helyét. A negyediken egy poros kanyarban túlvállaltam magam és árokba estünk. Itt szeretném megköszönni a nézőknek azt az odaadó erőfeszítést, amivel két perc alatt kiszedtek minket onnan. A következő körben próbáltuk beosztani az autót, de mivel a kategóriatársak elég sokan kiestek, így volt némi esélyünk arra, hogy behozzuk az autót a második helyre, de a végén sajnos két másodperccel lecsúsztuk erről.
- Mennyire bántott ez? - Egyáltalán nem, mert a verseny nagyon tetszett. Jóízűt autóztunk, és ez nekem többet ér, mint az első hely.
- Az autó műszakilag hogy áll? - Az árokjárás hál'Istennek nem viselte meg. A váltónkat kellett csak a verseny után átnéznünk, mert kicsit igénybe vettük… Annyi történt, hogy a jobb oldali tükrünk tört le Miskolcon, de más kár nem keletkezett. De volt egy másik műszaki hibánk, ezt nem sokan tudják: az utolsó gyorson a célkanyarjában eltört a gázpedálunk, felakadt a gáz, és úgy sikerült átmennünk a célegyenesen, hogy gurultunk.
- Jönnek a murvás versenyek. Készültök rá, vagy kihagyjátok? - Nem megyünk ezekre a versenyekre. Szombathelyen egyébként mentem már korábban, nagyon tetszenek is azok a pályák, de most egyéb elfoglaltságaink miatt nem indulunk. Veszprémet pedig azért hagyjuk, mert azt gondolom, elég autógyilkos pályák, és éppen ezért inkább az aszfaltos versenyeken szeretnénk majd menni. És múlt hétvégén elmentünk Salgótarjánba a túrások versenyére.
- Hogy sikerült? - A H/3-at sikerült megnyernünk, bár előtte Kronome Ákostól tartottam, de két gyors után kiderült, hogy gyorsabbak tudunk lenni. A versenyen egyénként nagyon jól éreztük magunkat, ez hazai pálya volt, ismerős gyorsokkal, bár nem voltunk teljesen problémamentesek. Az ötödik gyorson, Cereden a váltónk beragadt ötödikben, így nagyjából 30 másodperccel tudtunk rosszabbat menni, mint a korábbi ceredi gyorsokon. Ezt elszámítva a kocsi kifogástalanul működött. Most egy nagy felújítás vár rá, és a következő futam, amit célba veszünk, az az ózdi Rallye2 lesz.
Ez a hír most jelenik meg 7404. alkalommal
|