h i r d e t é s
Összes oldal:
722761916
Napi oldal:
208795
Jelenleg:
5173
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Majdnem minden új körülötted...
Hogyan érezted Magad Miskolcon?
Nagyon jó volt a hangulat!
Úgy gondolom, hogy jó változtatásokat vittem végbe az elmúlt időben.
Az autóm nagyon jól muzsikált.
Idén Miskolcon készítek fel Kovács Tamásék. Jó munkát végeztek.
Navigátort is cseréltem, Kovács Szabolcs ült be mellém. Egy kezdő, de rendkívül lelkes navigátor, aki mindent megtesz azért, hogy jól szerepeljünk. Bedobtuk egyből a mélyvízbe, az éjszakai bükkszenti és a mályinkai gyorsasági szakasz a szezon talán legnehezebb pályái. Nem mondom, hogy zökkenőmentes volt, de megoldotta Szabi a feladatát.
Én maradtam a régi, magamat nem tudom kirúgni... :)
Az első nap nem mentem olyan jól, ahogy szerettük volna, igaz, hogy egy defekt is hátráltatott és a gumitaktikánk sem volt tökéletes. A második körre keményebb gumit raktunk fel a kelleténél, így egy kicsit többet csúszkáltunk. Ez lassított kicsit, de másnap már jobban ment minden.
Folyamatosan jöttünk feljebb. Szeretem ezeket a pályákat, bár már az első bejáráskor kiderült, hogy az itinerben nem szerepelnek a belső íveken gumik és sejthető volt, hogy gyalázotos lesz, mire oraérünk. Az is volt! Sikerült jókat mennünk, feljöttünk már a kategória ötödik helyére, de a dobogó sem volt messze. Sajnos az utolsó előtti gyorsaságin beestünk, és az utolsó gyorson már nem tudtunk annyit javulni, hogy előrébb léphessünk. Ennek ellenére jó volt, de lehetett volna jobb is.
Tavaly és azelőtt erősebb autóval versenyeztél.
Milyen visszaülni egy gyengébb autóba?
Gyengébbnek valóban gyengébb, de megbízhatóbb az idei Mitsubishi. Sokat tudtam már menni vele, nagyon sokat teszteltünk. A csapatnak köszönhetően nagyon jók a beállítások az autón, ami tavaly nem így volt. Már ennek köszönhetően sikerült gyorsulni a tavalyi autóhoz képest, hiába gyengébb a motorja. Minden más sokkal jobban működik, összességében mindenképp jó volt váltani.
Most hétvégén Zagyvaróna-Cered.
A további összecsiszolódás jegyében?
Igen! Egy nagy klasszikus vár ránk a hétvégén. Szeretem ezt a pályát, mentem már itt sokszor, jókat is, rosszakat is. Nagyon nehéz pálya, nagy kihívás. Rengeteg kanyarral, talán a legtöbb kanyar a magyar viszonyok között. Nagyon pontos itinert kell írni. Remélem sikerül jól feldolgoznunk és jót autózni, jót tesztelni.
Ez a hír most jelenik meg 2307. alkalommal
Magyar Amatőr Rallye Bajnokság 2014
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|