h i r d e t é s
Összes oldal:
732103977
Napi oldal:
87899
Jelenleg:
1809
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kőváry Barnus már felkészült a murvára. Bútor Robiék és egy új támogató segítségével készültek szerdán a Veszprémi murvára - Barna szerint nagyon eredményesen.
- Teszteltél a murvás futam előtt. Milyen volt? - Azt kell, hogy mondjam, hogy kemény. Alapvetően az idei évet úgy építettük fel, hogy az SDS Engineering, alias Schaeffer Zoltán és Bútor Róbert párossal dolgozunk. A év elejétől kedve megfogadjuk a tanácsaikat, beállításaikat, hozzáértésüket. A Miskolc Rally kivételével minden verseny előtt volt egy beállításunk, tesztünk, és most elérkezett az idő, hogy ezt murvára is megtegyük. A murvát mindig is sokkal jobban szerettem, és közelebb is állt a szívemhez, mivel János-hegyi gyerek vagyok, és a Trabival sokat csúszkáltam az erdőben. Ám igazából csak tavaly barátkoztunk össze a Clio-val a murván. Akkor is csak ketten értünk célba, és a Janzer Gyuri nagyon elvert minket, de az hozzátartozik, hogy mi akkor még nagyon tanultuk ezt az autót, a beállításait, fizikáját. Most megpróbáltuk finomítani, hogy az gyors is legyen, és ne csak azt lehessen kintről látni, hogy húzogatjuk a kéziféket és csúszkálunk, ahogy azt murván szokás, hanem hogy haladjunk és siessünk is. Érdekes volt a teszt, mert reggel 9-től majdnem délig csak Robiék állítgatták az autót, és csak azután mentem én vele. Próbálgattam, kicsit finomítottuk, de alapvetőn a Robi beállításaival megyek, lévén már korábban is meséltem, hogy a kettőnk vezetési stílusa nagyban hasonlít. Robi nagyon bátor, és most is nagyon sokat segített: rengeteg dologra hívta fel a figyelmünket, és iszonyatos mennyiségű kilométert mentünk, nagyjából a verseny távja már bennünk van.
- Az autó hogy bírta? - Kicsit elszakadt a Clio ruhája, de technikai gondunk effektív nem volt. Cserélni kell az első és hátsó lökhárítót, a diffúzort, a lámpákat meg ilyesmiket. Amikor reggel megérkeztünk, és fogadott minket a pálya - amiért köszönet Lakatos Robinak, a Veszprém Rally rendezőjének, hogy a rendelkezésünkre bocsátotta a szentkirályszabadjai repteret - az még ugye saras volt, olyankor pedig aztán tényleg minden leszakadt az autóról. De mentünk addig, amíg nem találtuk meg az ideális beállításokat. Arról nem is beszélve, hogy a legnagyobb riválisunk, Janzer Gyuri is megérkezett a nap folyamán, és nagyon fontos, hogy bár a pályán ellenfelek vagyunk, mégis nagyszerűen tudtunk együtt tesztelni. Ez már kezd elveszni sok helyről, de nagyon örülök, hogy nálunk ez még megmaradt. Mindent összevetve megpróbálunk bomba formában lenni a hétvégén...
- ...és nem is véletlenül használtad ezt a szófordulatot, hiszen egy mostanában ritkábban látott támogató került a csapatotok mellé... - Igen, a BOMBA nem tűnt el mostanában, hiszen Asi és Benik Balázs autóján azért szerepelnek, de most egy elég komoly prezentáció - amit az asszonykám rakott össze - és egy tárgyalássorozat után úgy tűnik, hogy megállapodásra jutottunk, és elkezdünk együtt dolgozni. Egyed István barátommal szerveztünk már két Street Legal Drift futamot, ahol a BOMBA már támogatóként feltűnt, és innen jött az ötlet, hogy esetleg dolgozhatnánk együtt a jövőben. De ez a történet természetesen nem áll meg ott, hogy kerül egy matrica az autóra, hanem egy nagyon komplex csomagot állítottunk össze, amiben szerepel a személyes támogatás is. Eszerint több rendezvényükön konferansziéként veszek majd részt, illetve nagy szerepe van az együttműködésünkben annak a média háttérnek, amit az elmúlt évek során biztosítani tudtunk magunk mögé. Megpróbálunk most egy nagyon összetett csomagot nyújtani a BOMBA számára, amit egyébként nyújtottunk a BGSG számára is eddig, és nagyon remélem, hogy gyümölcsöző lesz az együttműködésünk.
- Van valamiféle elvárása a BOMBÁ-nak feléd az eredményeket tekintve? - Nem, nincs. Örülnek, annak a média-megjelenésnek, amennyi van, és ők is hisznek abban, hogy nem feltétlenül egy top-pilóta mögé kell, hogy álljanak - azzal együtt mondom ezt, hogy feltett célunk, hogy idén megnyerjük a bajnokságot. Ehhez persze a többieknek is lesz még egy-két szava, de annyi biztos, hogy nagyon örülök, és büszke vagyok, hogy ez a történet így összejött.
- Tervez a BOMBA hozzátok kapcsolódóan valamiféle helyszíni promóciót a versenyeken? - Most Veszprémben nem nagyon, hiszen beszéltem a verseny rendezőjével, Lakatos Robival, és ezen a versenyen minden kizárólagosság a pokoli vonalra van kihegyezve - mindenki tudja, mire gondolok, éppen ezért nem egyszerű a helyzet. De a rajtceremónián BOMBÁ-s lányok kísérnek majd, illetve az én szervizpontomon is ott lesznek azok a kisasszonyok, akik esetleg feldobják a hangulatot. Próbálunk kicsiket lépegetve haladni előre, hiszen nem kell azonnal berobbanni, és óriási tüzet csiholni, de annak mindenképpen hangot adunk, hogy itt vagyunk, és együtt vagyunk itt. Azt nem szabad elfelejteni, hogy nem piszkítunk más dolgába, és ha a rendezőnek megkötött szerződése van, nem lehet nagyon kilógatni a lábunkat a takaró alól. Amire lehetőségünk van, azt kihasználjuk.
Ez a hír most jelenik meg 4558. alkalommal
|