Nem vagyok egy panaszkodós típus, de most elszakadt a cérna nálam nagyon.
1) Úgy mentem a versenyre, hogy én és utasom megvesszük a belépőt. Így is tettünk
2) Úgy éreztem kihevertem a 2010-es OB versenyek gyalázatos versenyszínvonalát.
3) Úgy gondoltam az elvárásaim egy európai ország állampolgáraként normálisak!!!
Úgy látszik rosszul közelítettem meg ezt.
Ma a Baktai gyorson voltunk (pont ahol Duenék is) ahová sokan mentünk annak reményében, hogy jó és színvonalas versenyt fogunk látni. Hát ebben immáron sokadik alkalommal csalódnunk kellett.
Én ennyit nagyon régen nem unatkoztam egy felázott talajú merevrészegekkel teli erdőben!!!!!!! Élvezhetetlen versenyszervezés:
• nulla tájékoztatás (Kassai főordító hangos ember még csak nem is lassított nálunk, nem volt a környéken normális térerő)
• nulla szolgáltatás (felázott talajú parkolókban elakadó, vagy bejutni sem képes autók, 0 versenybírók és személyzet, 0 nyilvános WC stb.)
• keservesen gyenge minőségű és csigalassú az első osztály 70 %-a.
• méltánytalanul kevés és hamar megfogyatkozó másod osztály.
• hatalmas csúszás és a „ normál” menetben is sok indokolatlan szünet.
Nem hiszem el, hogy nem ilyen kritikán aluli színvonalú lesz a Mecseki IRC futam is, és hogy nem fogunk ország világ előtt égni mint a Reistag.
Magamat a kulturált és talán még fizetőképes rallynézőnek tartom. Ezért én nem fogok pénzt és időt áldozni. Nem éri meg. Előbb fogok elmenni pályaversenyekre, vagy külföldi rallyra mint hogy még 1 x Magyar Bajnokira kimenjek.
Fontos megjegyezni, hogy a nézők zöme ma már nem a gyorsautók szeretetéért megy ki a rally versenyekre, hanem a mértéktelen piálásért, ocsmány lealjasodásért és a nagy tömegben elkövethető hangoskodásért. Ez elkeserítő. Ez a tiszteletre és elismerésre korántsem méltó MNASZ és RSB tisztségviselőnek, rendezvényeket szervezők és a teljes szövetségi tagság munkájával szemben kiállított szegénységi bizonyítvány. Amíg ezen emberek a sportban vannak, addig ez nem fog megváltozni (KOKO ma is ott feszített a pályán egy tűzpiros autóban, hogy sülne ki szeme).
Szomorú! Sajnálom, hogy ezt kell írnom és nem azt, hogy minden milyen jó volt.
A rendezés meg olyan amilyen...sosem értettem miért nem lehet egy rendezvényt nagyobb csúszás nélkül levezényelni, de hogy már lassan a kiírásban benne lesz a csúszási idő is, az katasztrófa.... Pech-nek vesztenivalója nem volt, főleg, hogy előttünk még kereket is cserélt, megunta, és leadta a menetlevelet...ezzel minősítette a futamot.
Szokásos pár embert ki lehet emelni, többi a túrában , meg pár jobb sprinten sem tudna bizonyítani!
Voltunk ma nézni színes durrogós autókat. kb. ennyi történt :D
Asi hozza formáját, de jobban örülök Bútor vezetésének, legalább a sírósok nem tudják mire fogni, hogy kapnak...Tiszta szégyen, hogy egy "kezdő" S2000-nek kell megmutatni, ezeken a semmirekellő pályákon is meg lehet verni az N-es autókat! és a többiek? egy-két kanyarban szemmel láthatóan nagyobb kanyarsebességet produkált pár N-es náluk....pont ott ahol gyengébbek......aztán fogjuk a sok egyenesre jah....arra...
De holnap is megyünk! mert a sztárok mellett indul az RTE mezőnye is, még bennük bízunk :)
Hát én ma Szalókon voltam, voltak érdekes dolgok de annyira nem bosszantott fel senki, csak ez a fránya csúszás ne lett volna!A gyújtogatót tuti kinyírnám de ez van... Azt viszont nem értem, hogy miután etap lett miért kellett percenként indítani őket? Ha leengedik egyszerre a mezőnyt tuti ne lett volna ennyi csúszás! A belépőről meg annyit hogy ott ment be az ember ahol akart... persze fizetés nélkül...
két kérdésem van:
1: Te melyik raliversennyel kapcsolatos információt kaptad meg ma, és az elmúlt két évben a pálya mellett álva hamarabb, mint az a RallyeRádióban elhangzott, és milyen forrásból?
2: Ismered azt a gazdasági fogalmat, hogy: REKLÁM???