h i r d e t é s
Összes oldal:
732032363
Napi oldal:
16285
Jelenleg:
1315
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kulcsár Dani Endrődi Harrival az oldalán N1-es bajnokok lettek tavaly. A navigátorváltás már biztos idén. És még mennyi mindenről beszéltünk..!
- Szerencsére minden fennakadás és nehézség nélkül ment 2007. Év elején sikerült elég jól felkészítenünk az autót, és mivel elhatároztuk még 2006-ban, hogy mindenféleképpen bajnokok szeretnénk lenni, ezért úgy is álltunk a dolgokhoz. Megpróbáltunk minden versenyen menni, ami sikerült is, kivéve az utolsót, ahol már nem kellett mennünk. A nagyon jó műszaki felkészültség adta a dolgot, és így sikerült a jó eredményeket elérnünk. Megnyertünk szinte minden gyorsot, és így nem volt kétség, hogy nyertük a versenyeket.
- Az, hogy az utolsó versenyen nem kellett indulni, azt jelenti, hogy könnyű bajnoki cím volt ez? - Nem mondanám, hogy könnyű volt, mert azért a többiek is ott voltak és próbáltak megelőzni, csak nekik volt műszaki problémájuk is, nekünk meg nem. Így könnyebb volt, hogy nekünk erre nem kellett annyira figyelni, mert nagyon jól össze lett rakva az autó.
- Mitől ennyire megbízható a ti autótok? Minden egyes verseny után átnézitek, szétszeditek? - Az is benne van, hogy ez egy N-es autó. Sok kihegyezett dolog nincs benne, mint egy A-s vagy H-s autóban. De igen, nagyon odafigyeltünk a technikai dolgokra és mindent megpróbáltunk normálisan, rendesen megcsinálni. Minden verseny után átnéztük az autót, hogy ne legyen probléma. Nem csak lemostuk, de műszakilag is ellenőriztük.
- Te magad is szereled ezt az autót? - Igen, én autószerelő vagyok. Ez könnyebbség ilyen szempontból.
- Te, mint autószerelő autóversenyző, rá mered bízni másra, vagy inkább azzal szeretsz versenyezni, amit te magad látsz, hogy készül, vagy hogy épül fel? - Inkább szeretem tudni, hogy én megcsináltam az autót rendesen. Volt már olyan autó, amivel úgy mentünk, hogy állítólag felkészített autó volt és nem igazán tetszett.
- Volt olyan verseny idén, ami annyira tetszett, hogy el tudnád viselni minden hétvégén? - Azt mondom, hogy nekünk szinte az egész év ilyen volt. Tényleg nagyon összejött minden. Egyik versenynél sem volt nagy problémám. Jó, voltak futamok, amik annyira nem feküdtek nekem, meg nem tetszettek, de alapvetően nem volt problémám.
- Mióta versenyzel? - Trabantoztam egy évet talán, de az nem igazán feküdt nekem, utána Suzukival mentem. Öt éve versenyzek, és abból négy éve Suzukival.
- Mindig is túráztál? - Igen, csak túrában mentem.
- Miért nem léptél soha feljebb? - Anyagi okok miatt. Azt én nem tudom megfizetni, mivel teljesen saját zsebből álljuk ezt az egészet. Nem tudjuk megfizetni, hogy esetleg másodosztályban vagy első osztályban menjünk. Az első osztályról szó sem lehet anyagilag, a másodosztályról meg isten igazából azért nem, mert nem tartom olyan nagy kihívásnak, mondjuk a másodosztályos N1-es bajnoki címet, mint egy rali-túrást.
- Beszélgettem Tajmel Tibivel, akivel arról dumáltunk, hogy a szponzoroknak is nehéz, ők maguk, a vállalkozók, a cégek is nehéz helyzetben vannak. Ezt te mennyire érzed? Mennyire számít, hogy tavaly is bajnok lettél? - Így van. Én 2004-ben is bajnok lettem ugyanezzel az autóval és most, 2007-ben is, de az ég adta világon semmi nem változott. Akkor se lett több szponzor 2004-ben és utána sem. Ez senkit nem érdekel, hogy az amatőrben bajnok lettem. Attól nem fogok tudni több szponzort találni. Szerintem szponzort találni csak ismeretség útján lehet, én legalábbis úgy érzem.
- Mi lesz veletek idén? - Nem tudom. Ha megyek, akkor mindenféleképpen navigátorváltás lesz, mert a navigátorom nem tud jönni, anyagilag már nem bírja. Ezt nagyon sajnálom, mert nagyon sokat tanultam tőle. Elméletileg navigátorom már van, már csak a pénz hiányzik.
- A kocsi, a kategória, a rali-túra, ezek mind-mind maradnak, ugye? - Az mind marad, nincsen módunk váltani, feljebb lépni kategóriát, mert nincs rá anyagi keretünk. Szeretnénk megvédeni azért a bajnoki címünket, csak ehhez előbb pénzt kéne találni, hogy tudjunk menni egész évben. Ez a tervünk.
- Mennyire lehet nehéz dolgotok idén? - Elég népes kategória, már ha megnézzük az év végi ponttáblázatot, akkor láthatjuk, hogy 24 ember szerzett pontot a kategóriánkban. Azt mondom, 24 autó biztos, hogy van. Nem mindenki jön el minden versenyre, de nagyságrendileg 3 és 5 autó között bárki lehet bajnok. Úgyhogy ott azért már a tehetség is számít.
- Csak az anyagiak számítottak, amikor kiválasztottad, hogy milyen autóval versenyzel? - Igen, sajnos igen. Ha több pénzem lenne, akkor egyértelmű, hogy jobb, mármint nagyobb és erősebb autóval mennék.
- Az is elsőkerekes volna? - Hátsókerekessel biztos nem mennék, az összkerekest meg még nem próbáltam. Hátsókerekessel nem tudnék úgy menni, mint mondjuk a Tajmel Tibi. Összkerekessel mennék Isten igazából szívesen, vagy egy erősebb elsőkerekessel, egy Clióval, vagy például egy Hondával, ilyesmivel. A legjobb egy Mitsubishi vagy egy Subaru lenne, de ez csak álom.
- Egyébként a hétköznapokon mivel foglalkozol? - Autószerelő vagyok, ez a főállásom..
- Főleg milyen autókat szerelsz? - Mindenfélét. Nem szakszerviz vagyunk, hanem egy kis maszek autójavító.
- Család? - Nincs. Egyedülálló vagyok. A rali a családom. Egy nagy, és boldog család tagja vagyok.
Ez a hír most jelenik meg 3740. alkalommal
|