h i r d e t é s
Összes oldal:
732033247
Napi oldal:
17169
Jelenleg:
1734
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Kurtos Róbert is vált 2008-ban. Hogy mit? Erről beszélgettünk.
- Haladjunk időrendben! A tavalyi évvel mennyire vagy elégedett? - Megmondom őszintén, jobbra számoltunk a komlói verseny után. Sok technikai problémánk volt, és volt egy totálkáros esésünk is Pécsen… Olyan szempontból viszont elégedett vagyok, hogy be tudtuk bizonyítani, hogy ezzel az autóval is ott lehet lenni az élmezőnyben.
- Idén mi változik? - Az autó marad, a navigátor marad, és én is maradok.:) Viszont első osztályban fogunk menni.
- Mióta tervezed, hogy első osztályban versenyzel majd? - Nagyjából 1992 óta, amióta először versenyautóba ültem, azóta mindig az volt az álmom, hogy első osztályban indulhassak.
- Akkor neked különös készülést nem igényel a dolog, hiszen eddig folyamatosan erre gyúrtál… - :) De, azért készülni kell. Itt a másodosztályban megtanultuk, hogy miről szól az egész, de az első osztályban, ha csak abból indulok ki, hogy hosszabbak a versenyek, ebből is látszik, hogy sokkal visszafogottabban kell majd mennünk.
- Mit gondolsz, hol lesz a helyed a kategóriádban? - Néztünk időket korábban, és a kupás Igniseket vertük elég sokszor, a Hondákat nem nagyon tudtuk nézni, mert nem sok volt belőlük tavaly. De például Nyírádon az A/6-tal simán felvettük a versenyt. Szóval szerintem szép reményekkel vághatunk bele az évbe.
- Ezek szerint az autón nem is nagyon kell változtatnotok ahhoz, hogy igazán ütőképes lehessen… - Nem, annyit csináltunk, hogy alaposan átnéztük most a télen. Amikor készültünk tavaly a Zemplén Rallye-ra, ami tőlünk csak pár kilométerre van, és elmentünk tesztelni a gumikat, és a tesztelés közben a főtengelyünk megadta magát, az csak most lett készen. Ezért érdemlegesen mg nem is tudtam menni vele, éppen csak azt tudtuk kipróbálni, hogy működik, vagy sem. De azt történt, hogy rá kellett jönnünk, hogy bár össze van rakva az autó, mégsem igazán akar menni. Agyaltunk, rajta két hétig, mire rájöttünk, hogy katalizátorunk van eltömődve, mert ki volt tolva, le volt takarva, és valami berozsdásodott, és eltömítette a katalizátort. Mire rájöttünk…!:) Már mindenre gondoltunk, hogy motorfelújításnál mit ronthattunk el, de a végére csak meg lett a probléma forrása, és most már jól szól a motor. Még olyan apróságok vannak, hogy a tűzoltórendszerünket kell betennünk, és mivel komplett homológ belsőt kell tenni a kocsiba, ami nem kis dolog, még azzal sem végeztünk. A fényezés is a héten lesz kész, de a hét végére remélem azt mondhatom, hogy teljesen összeállt az autó.
- Több osztályt váltó pilótától is kérdeztem már, hogy hogyan készül a hosszabb és adott esetben keményebb versenyekre: te hogy készülsz? - Készülünk, főleg agyban, de el kell kezdenem sportolni is. Ez a tél nagyon jól sikerült nekem, mert felszedtem vagy tíz kilót… :) Most ezen vagyok, hogy ledolgozzam ezt, futok, és amire még futja az időmből - szóval nagyon sokat kell dolgoznom rajta, hogy helyt tudjunk majd állni az első osztályban.
Ez a hír most jelenik meg 4121. alkalommal
|