Azért csûröm -valóban- mert nem mindegy, hogy a szavazók hány versenyzõt takarnak, talán valamit számít a véleményük még...
Persze jogilag nincs minõsített többség, de azért felelõs ember nem nevez ki olyat, akire kevesebb szavazat érkezett.
Cselényi Balázs viselt dolgai nem több, mint szóbeszéd, egyetlen jogerõs elmarasztalás nincs ellene, és még csak vizsgálat sem folyik, ahol felmerült volna a neve.
Ezért én is kérlek, hogy ne csûrd-csavard, Balázs szakmailag feddhetetlen, semmilyen dokumentum nem szól ellene.
A lejárató hadjáratot, amit néhány sértõdött ember indított, még ne soroljuk ide, majd ha esetleg "elítélik" (mert ugye én is kaphattam a fegyelmi bizottság mostani vezetõjétõl egy vicces, és teljesen szabálytalan 5 milliós büntetést, nem csoda, hogy sosem lett jogerõs, nem is lehetett volna), és az jogerõs is lesz, akkor térjünk rá vissza.
Addig viszont ez nem lehet szempont!
A tagok döntöttek, az Elnökség is fog.
Csak azt felejtitek el, hogy semmi mást nem kellene csinálni, csak nem akadályozni a rallyesportot, akkor ment volna, menne magától, illetve a tenni akaró (pl Balázs) emberektõl!
Endre is tenni akar, ez nem vitás, csak nagyon rossz fele indult, és még így is hetek alatt szembe fog kerülni az alelnökökkel, ha õt nevezik ki "esetleg".
Gyurma!
Ezt csûrheted csavarhatod, a Koko eleve nem kívánt indulni, a Balázs pediglen nem kapta meg a szavazatok ötven százalékát sem !Tehát nincs minõsített többség, ha Cs. B.-t nyíltan negyvenen nevezték meg, miért van csak 34 szavazata.
Ez szerintem Cs. B .-nek kellemetlen dolgozni kellene és nem választósdit játszani. Nem is beszélve Cs. B. viselt dolgairól , de errõl már írtam eleget! Remélem bokros teendõi mellet volt ideje ellátogatni Kürthöz, egy adatmentést megrendelni!
Valóban nem. Mondjuk érdekes, hogy a szavazatukat (látszólag) nyíltan vállalók közül csak 14-en nevezték meg Endrét, 40 fölött Balázst. Persze lehet, hogy a válasz függ a kérdezõ személyétõl is egyeseknél :)
Az mindenesetre szintén érdekes, hogy csak két jelöltre érkezett a közlemény szerint jelölés, hiszen volt érvényes Dudás Gyula szavazat (nem is egy) tudtommal. Gondolom ezek a szavazók visszavonták a szavazatukat, és újat adtak le, mert a végeredményben nem szerepel ilyen szavazat.
Azt azért mondhatjuk, hogy a szavazók többsége Cselényi Balázst szeretné szakágvezetõnek, ugye?
És ha nem az egyesületeket számoljuk, hanem az egyesületekhez tartozó licenszes versenyzõk számát, akkor a döntõ, minõsített többség is bõven megvan, persze ez jogi értelemben nem számít, de sokat elmond a többség akaratáról... Meglátjuk az elnökség ezt hogyan értelmezi.
Nem leszek meglepve, ha nem lesz kinevezve a legtöbb szavazatot kapott jelölt...
Elolvastam az említett elnökségi közleményt, ekkora hazugságot már régen nem olvastam. Nem akartam hinni a szememnek, de tudtam és éreztem, ezek a sunyifrank vezérletével mindenre képesek és tényleg minden aljas és fondorlatos eszközt bevetnek azért és azóta, amióta sejtik vagy tudják, hogy Balázs a befutó. Idézet a közleménybõl – „A tárgyalások elsõ lépésében az NKH részérõl felmerült az igény, hogy a MNASZ-nél egy átlátható, a visszaéléseket kizáró, a szabályokat minden körülmények között betartó gépkönyvezési rendszer kerüljön kialakításra.” – Elsõsorban le kell szögezni az NKH nem szól (hat) bele egy tõle különálló külsõ szervezet életébe, jelen esetben egy hosszú évek óta bevált gyakorlat szerinti adminisztrációs eljárásba, nem is kérhet számon, legfeljebb javaslatot tehet arra vonatkozóan, hogy például milyen adatokat (kell) tartalmazzon a gépkönyv. Gondolom felesleges leírnom a vizsgázatással kapcsolatos dolgokat eljárási procedúrákat, de azért, hogy az is megértse akinek nem volt ebben része, valamint az említett idézet hazugságtartalma miatt is tennék pár említést róla. A mûszaki vizsga is úgy kezdõdik, mint a versenyeken a gépátvétel, azaz az adminisztrációs adatok, a gépjármû adatainak feldolgozásával, alvázszám és a motorszám leellenõrzésével. Ha az elõbbi nem stimmel, bukta van ha az utóbbi akkor is , annak ellenére, hogy az EU – ban már régóta csak a motorkódot alkalmazzák Ha versenyautóként elsõ vizsgás, akkor az összeépítési (Sportcélú átalakítási szakvélemény) egyéb esetekben átalakítási engedély, azonban mindennek alapja az adott gépkocsi típus gyártója által a FIA által kiadott homologizációs lap és a versenyautó gépkönyve. Alapjában véve nem is értem, hogy milyen visszaélésekrõl és szabályellenes gépkönyvezésrõl tesznek említést, annak tükrében, hogy mindenki tisztában van vele a kiállított gépkönyv adatainak egyeznie kell a versenyautó adataival. Ha az adatokban (számbeütésekben az autón) mahináció van azért nem a gépkönyvet kiállító személy felel, azzal a tulajdonosnak kell elszámolnia a hatóság felé. Megvallom õszintén én még nem hallottam olyan esetrõl, hogy egy versenyautó vizsgára rendõrt kellett volna hívni. Van számos olyan dolog a mûszaki vizsga során amelyek megoldásra várnak, de ezek nem a visszaélés és a szabályok be nem tartása miatt állnak fenn, hanem egyszerûen mûszaki dolgokról szólnak, hogy a számítógépes vizsgasor nem tud mit kezdeni például a környezetvédelmi méréskor egy adott gépkocsitípus vonatkozásában az elvárt (gyári) és mért érték közötti jelentõs mértékû különbséggel. A lengéscsillapító mérõpad sem tudja feldolgozni és elfogadni szabályosnak az agyon keményített futómûvet és a gátlókat. A többi, amit most rögtönözve (a választás elõtt érezve vesztüket) kitaláltak az általam igen (nem) tisztelt urak az rizsa, mellébeszélés sõt egy becsületes ember lejáratására tett aljasan elõkészített tisztességtelen lépés, rágalmazással, becsületsértéssel fûszerezve.
Hónapok óta te kavarod a biliben a vihart, mint Szamos kiskutyája éppen. Te találtad ki magadnak az ATB-t, mégamikor Csepelát akartad mindenáron ATB fõnöknek, és semmi sem volt drága, hogy lejárasd Cselényit.
A sok hozzáértõ meg kajálja a hülyeségeiteket, most emiatt kell majd fegyelmire járnia szegény Lakosnak.
Mindenkinek jobb lett volna, ha nem nyilvánulsz meg, de te hol Frankra, hol Kokóra, hol Kaszára, hol Endrére futkosol szavazatokért, nincs olyan ember lassal, akit nem hívtál föl.
Te magad sem tudod már, hogy épp ki a gazdád.
Biztos kapsz majd valami tisztséget hamarosan, jól csinálod!
Ne is nagyon erõltesd magad a gondolkodással, neked ez úgy is nehezen megy, mikor egy mondatot értelmezni sem tudsz rendesen. Milyen alternatívát használsz a felkiáltójelek és kérdõjelek mennyiségének vonatkozásában? Neked külön kiemelem a lényeget, amit egyébként nagyon benéztél, a rosszindulat és kötözködés most nem jött be. ' a MAFC közel 50 versenyzõjének véleménye'
Te! Hulk01
Hónapok óta még véletlenül sem nyilvánultam meg. Erre mos te kitalálsz magadnak. Gratulálok!
És még mindig név nélkül "vagánykodsz" egy olyan poszt révén amit egy hozzád hasonló névtelen "vagány" tett fel. Gratulálok!
Ígérem személyesen is elmondhatod nemsokára az esetleges gondodat.
Udvariasan foglak hallgatni!!!!
Hát, én szerintem nem pisáltam szemben, sõt, megfeszülve próbáltam együttmûködni, amíg érdemes volt!
Amikor az MNASZ sportszakmai alelnöke az Eger Rallye kezdete után (!) telefonos körszavazást tart arról, hogy lehessen egy adott autóval (N4) olyan kategóriában indulni a már elindult versenyen(!), amibe a szabályok szerint deklaráltan nem mehet (R4)(hiszen le van írva, hogy minek kell megfelelni, hogy mehessen), és egy ilyen felvetésre nem az a válasza, hogy olvassátok el a szabályt, hanem IB szavazást kezdeményez telefonon, akkor mosolyogva hátradõlök, és megállapítom, hogy nagy szerencse, hogy lemondtam, mert különben mehetnék fegyelmire amiatt, amit mondanék neki szakágvezetõként!
A mai közlemény, és az elmúlt hetek munkája, amit többek között az MNASZ tisztségviselõi folytattak annak érdekében, hogy számukra kedvezõen befolyásolják a jelölést, megint csak megerõsít abban, hogy nagyon jól döntöttem! Nekem nincs helyem ebben a rendszerben, amíg ilyen a hozzáállás.
"(...) Az MNASZ Elnöksége a jelenlegi gépkönyvezési rendszer – fenti szempontok szerinti - átalakítását tervezi. A jelenlegi rendszer gyenge pontjainak felderítése érdekében az MNASZ Elnöksége teljes körû belsõ ellenõrzést rendelt el, mely ellenõrzés át kívánja világítani az elmúlt évek gépkönyvkiadási gyakorlatának mûszaki és gazdasági vonatkozásait.
Fentiekkel párhuzamosan az MNASZ Elnöke fegyelmi vizsgálatot kezdeményezett az MNASZ gépkönyvekkel kapcsolatos adatkezelési és MNASZ tulajdonú eszköz elszámolási anomáliák ügyében.
MNASZ Elnökség"
Tudvalevõ, hogy mi Cselényi Balázst javasoltuk szakosztályvezetõnek. Ez nem csak a MAFC közel 50 versenyzõjének véleménye, hanem úgy néz ki, hogy megmozdult a rally-s társadalom, és a legtöbb jelölést Balázsra adták be.
Furcsa, hogy a jelölések beérkezésének határnapján, amikor már jól látható, hogy Cselényi Balázsra érkezett a legtöbb jelölés, megjelenik egy ilyen közlemény.
Furcsa, hogy nem csak általános vizsgálatot kezdeményeznek, hanem rögtön fegyelmi eljárást is, viszont nem közlik az eljárás alá vont személy(ek) nevét.
Csak remélni tudom, hogy ez a közlemény nem azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen kinevezni a magasan legtöbb szavazatot kapott jelöltet a szakág élére, mely kényelmetlen lenne azok számára, akik tartanak tõle.
Ráadásul aki elfogulatlanul figyelemmel kísérte az elmúlt évek gépkönyvezési gyakorlatát, az tudja, hogy megalapozatlan a felvetés, hogy visszaélés történt volna, nyilván ez is ki fog derülni hamarosan.
Addig pedig szintén csak remélni tudom, hogy a következtetések levonásával megvárják az eljárás végét, azt gondolom, hogy nem csak a büntetõeljárás alá vont személyeket illeti meg az ártatlanság vélelme!
Remélem, hogy az MNASZ Elnöksége nem követi el azt a hibát, hogy figyelmen kívül hagyja a jelölésre felkért tagok véleményét, és kinevezi szakágvezetõnek a legtöbb szavazatot kapott személyt!
Szegény Katona Zsolti már nem tud mit kitalálni :)
Mondjuk az ötlet nem rossz hogy egyszerre járatsz le két embert akiktõl a legjobban tartasz, de ehhez ennél egy picit több kell, legalább mondjuk hiányzó 1 forint ami alapján egy vizsgálat felmerülhetne Balázs nevével kapcsolatban.
Aludj rá egyet hátha tudsz te ennél többet is, meg aztán segitenek is páran!
Jópofi az interjú végén a hasonlat, az úszkáló úriemberekrõl.
Azt kellene kideríteni az illetõkrõl, hogy mit keresnek a "hajó" körül? Kárörvendve nézik ahogy süllyed, vagy szeretnének felkapaszkodni rá, a biztos továbbhaladás reményében?
Mert nagyon nem mindegy!