h i r d e t é s
Összes oldal:
737616916
Napi oldal:
160469
Jelenleg:
3540
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
foto: Galadriel
Lencse Zoltán és Hofbauer Tamás tavaly év végén kipróbált egy Ford Fiesta R5-ös versenyautót és azóta a páros azon dolgozik, hogy az idei szezonban egy ilyen autóval tudjon versenyezni. Április elején indul az Eger Rallye-val a Magyar Országos Rallye Bajnokság, de a páros már rengeteg tesztkilométert autózott élesben, több versenyen túl van
„Sikerült megvalósítani az álmunkat és idén az R5-ös projektet fogjuk végigvinni. Maradt a Ford és már év elején tudtunk menni az autóval Romániában” - mondta lelkesen a pilóta a Covasna Rallye-ra emlékezve. „Tavaly is szerepeltünk ezen a futamon és voltak nagyon biztató részeredményeink. Idén ki tudtuk próbálni a Fiestát hóban és ez mindenképp jó kezdet volt arra, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz. Idén is jók voltak a részeredményeink.”
A havas verseny után a Horvát Bajnokság nyitófutamán indult a Lencse - Hofbauer - Ford Fiesta R5 trió: „Kovács Antiék invitáltak ki minket erre a futamra. Egy nagyon hangulatos kis verseny volt és tökéletes felkészülés volt aszfaltra. Sok tapasztalatot szereztünk a nyálkás, csúszós körülmények közötti versenyzésre. Rengeteget lehet abból tanulni, hogy idegen pályán megy az ember és ezek a csúszós, felhordásos útra való beállításaink biztosan jók lesznek majd a szezon elsõ két futamára. Hasonló körülményekre lehet számítani Egerben és talán Miskolcon is.”
fotó : Galadriel
Az autó még mindig annyira tetszik Lencse Zoltánnak, mint amikor elõször beleült. „Furcsa volt a Mitsubishi után és még mindig szokom azt, hogy mennyire lehet, sõt kell bántani. Menni kell még, sok kilométert kell gyûjteni. Száraz körülmények között már egészen jól összebarátkoztunk, még a piszkos, csúszós aszfalton van mit tanulnunk.”
Orfü volt az utolsó lépcsõfok az egri futam elõtt. „Tökéletes volt tesztnek az orfûi verseny, ahogy a neve is mondja. Kipróbáltunk több fajta és több márkájú gumit. Minden körben más gumival mentünk, így az eredményre nem is nagyon figyeltünk, inkább a gumik kapták most a fõszerepet, erre koncentráltunk. Az utolsó körben próbáltuk feszegetni az egyik gumi határait, ami egy jó nagy megforgáshoz vezetett, de legalább tudjuk, hogy annak ott van a határa… Ilyen tökéletes körülmények valószínûleg nem lesznek Egerben, de mindent megteszünk a jó eredményért”
Ez a hír most jelenik meg 2155. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|