Általános nemtetszés-nyilvánításért, vagy alaki hibás óvás benyújtásáért nem járhat eltiltás, szerintem (az olyan gondolatrendõrség-ízû lenne). Nyilván el lehet gondolkozni azon, hogy honnan etikátlan, de egy ilyen morgolódás, vagy sikertelen óvás szerintem még nem az, de ez teljesen szubjektív, az biztos.
Visszakerült
És még mielõtt összeesküvés elméleteket kezdenek el gyártani a nagyon jóindulatúak: ugyanaz a videó, ami fent volt korábban is, egyszerûen elrontottam a youtube-nál és véletlenül letöröltem.
A MÁSik fórumon nagyon basztatják az Asit. Okosok. Én csak egy dolgot kérdeznék a Skodás csapattól. Meddig tud menni egy kocsi, ha nincs töltése???
És akkor lehet beszélni arról, h ki csalt és ki nem, ki vett igénybe segítséget. Azt nem tudom h ki olvasta, valószínû rajtam kívül senki sem, hogy a Szlovák Magyar közös futamon, mit írtak a Szlovák fórumokon. Kiket láttak a pályabejáráson kívül tréningezni, a verseny elõtt 2 héttel.... Nem basztatni kel Asit, hanem megelõzni idõben. Na ez az ami nem megy. Sírni azt lehet, de gyorsan menni...
Nem akarom védeni Hercziget, senki sincs rászorulva, fõleg a fórumon:D. Annyiban egészíteném ki, Õ azok a pilóták közé tartozik, aki tud itinerbõl menni, és mikor rosszak a látási viszonyok, Õ ott van elöl. IRC nagyon jó lenne, mert látnák hogy mennyi van az autókban. Ezért jó ez a sorozat, mert a beállítások kivételével nincs különbség a márkatársak között, míg VB-n egy privát wrc annyit ér, mintha Favorittal akarnám verni az Octavia Kit-Cart. Félreértés ne essék, ezzel csak azt akartam írni, van mihez hasonlítani, míg VB-n teljesen felesleges.
Az a baj, hogy nem mennek ki. Lehet itthon vívni, de nemzetközi viszonylatban a kutyát nem érdekli. Szó se róla, itthon nagy a tempó, de nem 3 tréningbõl. Herczig szerintem Barumon ott tudna lenni Janika mögött. Asi is jót ment vb-n csak mikor megnézed mennyit javult a második körre, és megnézed a többiek mennyit javultak, akkor látod azt amit három sorral feljebb írtam.
De mind egy, örülnék ha a jó pilótáink külföldön tudnának szerepelni. de ez mind mind ha.
Zagyva? megint mit ment:D ezek a komoly eredmények:) ült egyáltalán idén versenyautóban? :)
A korábbi fogadalmamat megszegve mégis csak elmentem a versenyre és szerencsére nem bántam meg. Egyéb elfoglaltságok miatt csak vasárnap tudtunk ott lenni, de jó volt, bár ehhez a "jósághoz" erõsen hozzájárult a túra mezõnye. Az r1 és az rte idõeredményeinek össze hasonlítása után látható, hogy nem "túráznak" hanem sokkal inkább versenyeznek igen keményen! Gratula a gyõzteseknek akármelyik osztályba is mentek. Asi koncentrációs képessége és gyorsasága megint aranyat ért, pedig ismét "harc" volt végig,de ismét bírta, ez már azért valami!
A túra jótékonyan hat az r1 és r2-re ( szerintem ) ezért lehetne akár jövõre az összes versenyt együtt rendezni, talán mûködne mindenki megelégedésére.
Egyetlen rossz momentuma volt csak számunkra a vasárnapnak, nevezetesen a "söptei-út" mellet parkoltunk, mivel a parkoló??? bejáratánál álló polgárõrök mondták csak a VIP és a sajtó mehet be. A szokásos parkoló helyek bevetve ezért máshova nem lehetett állni csak az út mellet, bár ez egy-két emberke irányításával megoldható lett volna, hogy csak az egyik felén áljanak autók és mindenki elfért volna rendesen.Csak bízom benne, a vasárnapi túrám nem lesz 30.000-ft drágább?!
Azt azért ne felejtsük el hogy az ORB-t Hadikék nyerték, Norbi csak a NYRB-ot... ami eléggé foghíjas volt. Mégis Norbit mondják "címvédõnek". Könyörgöm, az ORB címvédõje Hadik András!!! Mégis Norbiról szól minden a médiában. Asit sokszor még egy összefoglaló videóból is kihagyják, holott megnyerte a versenyt... Ezt irigységnek hívják.. Én is örülök hogy van ilyen autó Magyarországon. De nem tudja kihasználni eléggé...
rallysjociCZ: a csapatpólós dologgal is teljesen igazat mondasz, meg idén új overall, új cipõ, minden új. (Ok, azért most épp Asiéknak is, de nekik már régóta volt az az overall)
Promóció, közönségtalálkozók, jó autó, jó csapat és egy 70%-os pilóta...