Bocsi srácok, de én nem tudom, mi az a nyílt pályanap? Befizeted a zsét, és mész körbe-körbe? Aztán még aki befizette, azokat jól megelõzöd?? Vagy mi??
Az egyértelmû, hogy milyen versenyt akarok: ne sértõdjön meg senki, de pályaversenyt.
Hogy milyen kategóriában az nem, mert nem tudom mik vannak a közismerteken kívül, bár egyre gyanúsabb, hogy semmi, azok pedig nagyon drágák.
Valószínûleg marad a nyílt pályanap, nem lesz dobogó meg ünneplés, de lesz verseny. :)
Tényleg nem akarom elvenni a kedved, de ha még azt sem nem tudod, hogy milyen autóval, milyen csapatban, melyik kupában indulsz, ráadásul nem tisztázott a költségvetésed sem, akkor meglehetõsen kilátástalannak tûnik az egész. Ha ehhez hozzávesszük, hogy emellett még a cégalapítás is "tervbe van véve", úgy tûnik sokmindent akarsz, ráadásul egyszerre. Elõre szólok, nem fog menni. Kíméld meg magad a kudarcok sorától és az anyagi csõdtõl. Értem én, hogy szeretnél versenyezni, de gondolkodj és számolj.
Vagy fordítva, számolj és gondolkodj.
A szponzoráció tulajdonképpen kihalt.. csak okosságok ma már.. A rallyecross jó ötletnek tûnik, és elérhetõ is lehet számodra! Viszont ott szögelni is kell, nem keveset..de sebaj..! :-)
Ha test-test elleni küzdelemre vágysz, próbáld ki a rallycrosst.
Amatörben az autó is és a verseny is fillérekböl megvan, de OB szinten a Magyar Kupa is egész emberi költségvetésböl kijön.
Igen, pont ezt a 600eFt/versenyt tudom én is a Swift Kupából.
(Amennyire én tudom régen is hasonlóan drága volt a profi, és régen meg sem fordult a fejemben, hogy esélyem lehetne részt venni versenyeken, merthogy annyira drága.)
Ha lenen valami, ahol utcai gumikkal lehet menni saját autóval és versenyben vagyok az nekem tökéletes, nem akarok mindig nyerni, sõt az a legjobb amikor csikicsuki elõzgetések mennek, aztán a végén majd nyer valaki :) (Volt ilyenben részem a Ringen nyílt napon).
Persze az idõmérõt is szeretem, minél tökéletesebb, gyorsabb kört menni, és folyamatosan javulni, az is nagyon jó, de az elõzgetések még jobbak.
Tehát a verseny a lényeg nekem, ilyen egyszerû.
Igen sajnos, ma már minden drága. Ha amatõr vagy és nincs meg a megfelelõ technikád, akkor ki fogsz kapni. Aztán elmegy a kedved az egésztõl... Nem tudom van-e amatõr pályaverseny.. Rallyban van amatõr.. de igazából ott is komoly kocsikkal mennek már.. Nem tudom milyen összegre számítasz, de ha bérelni is akarsz, 4-600 000/ verseny.
Konkrétan egy Swift Kupás csapatvezetõvel vettem fel a kapcsolatot, õ mondta a 6milliós szezonárat.
Az õ elérhetõségét is úgy szereztem meg, hogy Juhász Szabi (Michelisz Norbi egyik mérnöke, akit régebbrõl ismerek) a Swift Kupát mondta, mint kezdõ pályaversenyt, de õ az amatõr versenyzésben nincs otthon.
Mindentõl függetlenül köszönök minden infót, most épp beszéltem egyik haverommal, meg nézegettünk Time Attack videókat, köridõket, hogy milyen profi gumikkal mentek õk is, úgyhogy valószínûleg marad a sima nyílt nap és ott verseny akivel sikerül :)
Sz. András!
Szerintem az a legcélravezetõbb, ha fölveszed a kapcsolatot a gyorsasági szakág valamelyik tagjával. Itt -ezen a fórumon- csak olyan elvadult rally fanatikusok véleményét olvashatod, amik a Te lelki világodra bizonyára romboló hatással lehetnek.
Sok sikert a tisztára söpört tüköraszfalt, és a kényelmes lelátókon ücsörgõ nézõk világában.
Ettõl tartottam én is, hogy itt csak rallys tanácsokat tudok kérni, de amikor barátaimat megkérdeztem, hoyg hová forduljak a pályaverseny kérdéseimmal azt mondta mindenki, hogy nyugodtan jöjjek a duen fórumra, itt pályával kapcsolatban is tudnak valamit mondani, de nekem már az is valami lenne, ha annyiban tudnátok segíteni, hoyg holtalálok ezzel kapcsolatos fórumot, mert keresgéltem már annyit, de egyszerûen nem találtam.
Az túlzás, hogy 10 éven át rettegtem, igyekeztem biztonságosan menni, de az nem versenytempó, ami közúton biztonságos. Csak az utóbbi idõben volt, amikor egyszer egyik haverommal elmentünk egyszer autózni, és baromi veszélyesen ment, utána csak azt mondta úgy féltette, hogy széthajtja a motort, mondom nem az volt a veszély, hogy széthajtod, hanem, hoyg a motor is rommátörik akkorát balesetezel.
És még valamit, legjobban utcai gumis versenynek örülnék, mert a versenyslick baromi drága és még gyorsan is kopik (persze utcaival lassabbak a körök, de ha mindenki azon megy, akkor verssenyben marad az ember és nekem csak ennyi a lényeg, a versenyzés öröme)
Félreértetek, nem a tetején akarom kezdeni, sõt nekem teljesen jó a saját utcai autóm, mindennel egyetértek, egyszerûen csak nem tudom hol menjek, mert utcán már nem akarok versenyezni, abból elég volt az utóbbi 10 évben. Túl veszélyes, és még nem is olyan élmény, mint pályán, ahol nem kell rettegni.
Engem csak a pályaversenyzés érdekel komolyan, a rally és ezek alfajai nem.
Az a része még ok is lenne, hogy gyakoroljak, ezért is mentem legutóbb is az Euroringre, meg Hungaroringre is nem egyszer, de nem látom a hogyan továbbot.
Nekem eddig csak a Swift kupát javasolták, mondván az a legolcsóbb. Az lehet, hoyg ez így van, de nekem már az is drága, tehát annak örülnék ha alatta is lenne valami kategória. (Még a reptéri szlalomokat ismerem, pl. FRT, de az sem vonz.)
Hallgass SzeNo-ra, kezd el az "alján"! Tanuld meg az alapokat olcsón / kopott gumival libegõs gátlóval, utcai fékekkel/
Ha már a füleden jön ki a sok megnyert szlalom és sprint, akkor érdemes lehet tovább lépni.
Minek a Ringet kibérelni, ha még egy versenyen sem indultál?
Time Attack.....nahát!
Köszi a tippet, de milyen kategóriában és hol menjek?
Bár most már körvonalazódik, hogy a Swift kupa addig jó, hogy csak 1,5millió egy autó, de egy szezon ennek négyszerese 6millió. Kiugrottak a szemeim amikor megtudtam.
Most nem látok mást ami az én pénztárcámhoz illik, mint a Magyar Time Attack, vagy az, hogy még csak oda se nevezek be, mert az is 35eFt és nekem az se olcsó, hanem 50eFt-ért veszek a Hungaroringen 5-ször 20 perc pályahasználatot aztán megpróbálom a jelenlévõkkel megbeszélni, hogy versenyezzünk.
Ha a Time Attack nem csak idõmérõ lenne, hanem egymás ellen mennénk, akkor egy percig se gondolkoznék, hogy kifizessem-e a 35eFt-ot.