h i r d e t é s
Összes oldal:
722754670
Napi oldal:
201549
Jelenleg:
6053
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Lovász Pali először indult Kürti Tamással. A páros kék autója mellett senki sem ment el szó nélkül. Eger után beszéltünk Palival:
Pár szó először erről a néptánc együttesről… Már tavaly is ilyen kirívó virágos volt a kocsitok, most valami új fejlesztés az idei?
Igen, ez már Evo2. Én eléggé magyar érzelmű fiú vagyok, így ezeket a motívumokat nagyon szeretem. Azt gondolom, hogy ezzel elég egyedit is sikerült csinálnunk, a sok csíkok, karcok és pöttyük között. De úgy vettem észre, hogy az autónk a nézőknek is 90%-ban nagyon tetszik, és érdeklődnek is a sztori után.
Milyen az autó belülről? Az neked mennyire tetszik?
Most már tetszik, végre kezd összeállni az autó, mivel az előző években nagyon kevés időnk volt foglalkozni vele. De most jobban rendeződtek az ügyek, a kocsi, a csapat, és a tesztek. Az a tervünk, hogy idén sokkal többet megyünk, és megpróbálunk fejlődni, mert ez elmúlt években inkább visszafelé lépdeltünk.
Azt gondolom, hogy tavaly mikor tudtál volna menni egy kicsit, akkor mindig valami technikai hiba hátráltatott, és sosem volt Lovász Pali és az autója 100%-os, ugye?
Igen sajnos, és már rég éreztem magam ilyen jól versenyautóban, mint most. Talán még nem is volt ilyen élményem az első osztályban, és most a csapat is teljesen felszabadult volt. Végre oda tudtunk figyelni arra, hogy próbáljunk meg gyorsulni. A tizenkilenc N-es autó között az ötödik helyet már a verseny előtt is aláírtam volna. Igaz, az eleje az nagyon messze van, de a többiek gyorsonként 4-5 másodpercre vannak, és azt még meg is bírjuk csipegetni. Tomival most először mentünk, még az is új, de jól működtünk együtt, és nagyon jól éreztük magunkat.
Milyen volt ez az Eger Rallye?
Jó volt ez a verseny, bár a végén két kis hibát csináltunk; megforogtunk, és egy korai rajt. Végig harcoltunk a Maruzsival és Maricsekkel, majd a végén a tíz másodperces büntetésünkkel elénk került mindenki. De jó volt, mert folyamatosan tudtunk fejlődni.
Nézted már a miskolci programot?
Néztem már, és bár nem nagyon van rá okom, de szeretem. Egy napos tesztet tervezünk a verseny előtt, melyen 150-200 kilométer a terv, mert azt gondolom, hogy ennyi kell, ha labdába akarunk rúgni. Csak szép lehetsz, de okos nem, ha a dolgokat nem csinálod rendesen!
Ez a hír most jelenik meg 2265. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|