h i r d e t é s
Összes oldal:
710531519
Napi oldal:
281780
Jelenleg:
4678
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
136 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
121 |
3. |
Ott Tanak |
|
115 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
91 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
63 |
7. |
T. Katsuma |
|
58 |
8. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
9. |
Dani Sordo |
|
27 |
1. |
Hayden Paddon |
|
73 |
2. |
M.Franceschi |
|
63 |
3. |
Mads Ostberg |
|
53 |
4. |
Jon Armstrong |
|
25 |
5. |
S. Tempestini |
|
40 |
6. |
Miko Marczyk |
|
40 |
7. |
Oliver Solberg |
|
35 |
8. |
Georg Linnamae |
|
26 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
28 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán F. |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Papp Arnie 3 évig építette a versenyautóját. Az autót a ZEG Rally Show-n láthattuk először, ahol bebizonyította, nem csak gyorsan, hanem látványosan is lehet vele menni. Arnie most kölcsönadja szeretett kincsét, de nem akárkinek: Mads Ostberg fogja kipróbálni szerdán, a bükkszéki teszten. Arnie-val beszélgettünk arról, hogyan is indult ez a történet...
Honnan jött az ötlet, hogy kipróbálja Mads az új autódat?
Voltaképpen nem az én ötletem volt. Veszprém Rally után, amíg vártunk az autókra Tóth Imi, Balkányi Gyuri és Mads leültek mellénk a PSZA sátor alá és megkérdezték, hogy nincs-e lehetőség arra, hogy menjen egy Ladával valamelyik kisebb versenyen. Sajnos Mads naptárába nem fért bele egyetlen magyar verseny sem, így kitaláltuk, hogy egy nyilvános teszten próbálja ki az én új építésű autómat.
Mit tudhatnak az autóról a kedves Olvasók?
Alapvetően szerettem volna egy olyan autót építeni, amivel problémamentesen tudunk keresztbe autózni a nézőknek, ezért lett végül Honda motoros. Jelenleg 240 lóerő és P13 megfelelően 1000kg az autó. Súly – lóerő arányban közel azonos egy R5-ös autóval. Ezen kívül módosítottuk a futóművét, így 20 centis rugóúttal rendelkezik. Reméljük, hogy tetszeni fog a WRC2 világbajnokának is.
Idén tervezel még vele éles körülmények között menni?
Sajnos a rengeteg munka miatt a ZEG Rally Show-ra és egy Rába-ringre volt lehetőségünk. Idén már nem, de jövőre mindenképp szeretnék egy bajnoki futamon indulni vele, ahol szigorúan időre megyünk. Ezen kívül természetesen több verseny és rendezvény is tervben van, itt a nézők és saját magunk szórakoztatása lesz a cél.
Mikor és hol lesz a Mads vs PSZA Lada összecsapás?
A Ladámat szerdán kb. 12:00-tól 14:00-ig fogja kipróbálni Pétervásári elág – Bükkszéki elág közötti szakaszon. Ezután pedig a hivatalos tesztje következik a Citroennel.
A teszt alapvetően nyilvános, így minden érdeklődő megtekintheti.
Mindenkit szívesen várunk!
Ez a hír most jelenik meg 4535. alkalommal
|