Mafi emlékére
Buli sprint verseny Királdon
2014-03-23
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730880043
Napi oldal:
12142
Jelenleg:
2553
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2209. • 2014-05-22 17:00:12
Sziasztok!

Bocs, de nem bírom tovább nézni, mekkora tévedésben éltek az AMTOSZ ügyében.

1. Az AMTOSZ nem csak a nevében országos sportági szövetség . Csak a nevében nem is lehetne az. Aki ezt nem érti, az próbáljon meg egy Magyar Honvédség nevű civil szervezetet létrehozni, sok sikert kívánok hozzá. (De esélyes lenne egy Magyar Királyság nevű civil szervezet is).

2. Ha nem az lenne, az ózdi versenyre sem kaptak volna engedélyeket - szóval nem kell felülni senki ostobaságának. Hivatalos személyek, hivatali helységekben vizsgálták meg a verseny feltételeit, és adták hozzájárulásukat. (Pedig nem nagyon akaródzott, de a törvény az törvény, uraim.)

3. Az AMTOSZ más sportágakat üzemeltet, tehát ha az AMTOSZ versenyei tiltottak, akkor tiltott egy focimeccs is, a futóverseny, vagy akár az olimpiai játékok... Sportetikailag pedig eleve izgalmas tiltani meg szankcionálni versenyzőket, szervezőket.

4. Az autóverseny, az autósport nem sportág. Gyűjtőfogalom. Bár az MNASZ-nél többen hiszik, hogy az, nem sportág, hiszen akkor a kézilabda meg a vízilabda (labdajátékok)is ugyanaz a sportág, vagy a vízilabda meg az úszás (vízi sportok), vagy a lövészet és a műrepülés (technikai sportok).

5. A FIA CIVIL sportszervezet. Az MNASZ CIVIL sportszervezet. Nem hatóság, és nem sporthatóság. Akármennyire is magához szeretné vonni ezt a jogkört, nem teheti.

6. Az MNASZ saját sportágait irányíthatja, a saját sportágaiban versenyengedéllyel rendelkezőket a saját sportágaiban elkövetett fegyelmi vétségek miatt szankcionálhatja. Az AMTOSZ versenyein résztvevőket nem szankcionálhatja - más sportág, másik sportági szövetség. Ahogy pl. azt sem szabhatja meg, hogy az Úszószövetség versenyén indulhat-e MNASZ akármilyen versenyengedéllyel rendelkező személy.

Az sajnálatos, hogy ennyire meg lehet titeket téveszteni. Ha az MNASZ gyakorolná a kötelezettségeit is, nem csak a jogait, már rég ki lennétek oktatva sportjogi és sportetikai alapfogalmakból.
(Ja, hogy akkor nem lehetne megtéveszteni titeket, és megfélemlíteni? Ez lenne az oka? Vagy ők sincsenek ezekkel tisztában, ahogy a saját és a FIA szabályzatával sem?)
2208. • 2014-05-22 16:21:47
Az említett tisztségviselő nem váltott ki idénre igazolványt, és tavalyról -gondolom- fennmaradt a listán, nyilván most majd törlik, hogy ez szóba került.

A MARB alapkiírása viszont tudtommal nem szabályozza a versenyigazgató személyét, tehát nem kell listáról választani, és ha jól olvastam, akkor még MNASz igazolvány sem szükséges ehhez a munkához. Innentől kezdve bár furcsa, nincs akadálya a hétvégi versenyen a munkájának.
2207. • 2014-05-22 16:09:51
Nyugalomra intek mindenkit, mindkét oldalt.


Idézek Magyarország Alaptörvényéből és a Sporttörvényből:

Alaptörvény:

"XX. cikk
(1) Mindenkinek joga van a testi és lelki egészséghez.
(2) Az (1) bekezdés szerinti jog érvényesülését Magyarország genetikailag módosított élőlényektől
mentes mezőgazdasággal, az egészséges élelmiszerekhez és az ivóvízhez való hozzáférés
biztosításával, a munkavédelem és az egészségügyi ellátás megszervezésével, a sportolás és a
rendszeres testedzés támogatásával, valamint a környezet védelmének biztosításával segíti elő."



Sporttörvény preambulum:

"Magyarország Országgyűlése kinyilvánítja, hogy minden embernek alapvető joga van a sporthoz,
és e jogát az állam biztosítja, függetlenül attól, hogy versenysportról, a szabadidő eltöltéséről, a
diák-, főiskolai-egyetemi sportról, a fogyatékkal élők sportjáról vagy az egészség megőrzéséről
van szó."



Minden a fentiekkel ellentétes, vagy azt korlátozó szabály, rendelkezés, szerződés semmis, kivéve, ha az megjelent a Magyar Közlönyben.



Nyugalom, éljetek az Alkotmányos jogaitokkal és sportoljatok ahol azt TÖRVÉNY, RENDELET nem tiltja.
2206. • 2014-05-22 15:55:36
kiváncsian várom ,hány napig lesz még fórum itt:)
2205. • 2014-05-21 22:14:10
vftstheking!
Ez is egy nézőpont.......

gyurma!
Elhiszem, valószínű Te jobban vagy informálva, én a szövetség honlapján láttam az idei v.igazgatói listán a nevét.
Viszont, a hétvégi sziráki MARB versenynek is Ő lesz az igazgatója.
Kicsit olyan népmesei:
v.igazgató is, meg nincs is, MNASz tag is meg nem is... helyeslek
2204. • 2014-05-21 15:15:34
Miröl beszéltek emberek? Nehogy beszopjátok már ezt az egész hülyeséget amit az Mnasz terjeszt, hogy az Ózd rallye tiltott verseny volt. Egyáltalán nem volt tiltott verseny. Miért lett volna tiltott verseny? Csak azért mert nem volt a verseny az Mnasz álltal regisztrálva? És ez kit érdekel. Egy Mnasz-en kívül álló legális szövetség, az Amtosz megrendezte a versenyt és ennyi. Az Mnasz-nek semmi köze az Amtoszhoz és az Amtosz álltal megrendezett versenyekhez. Az Mnasz és az Amtosz is különálló szövetség. Az Amtosz nem szól bele az Mnasz dolgába, ezért az Mnasz-nek sem kell belepofázni az Amtosz dolgába. A versenyt nem Kanalas Pistabácsi rendezte Kömpöcön a répaföldön engedélyek nélkül, hanem az Amtosz engedélyekkel és megfelelő feltételekkel Ózdon és környékén. Egy olyan szövetség amelynek megvan minden joga és engedélye ahoz hogy legális versenyeket rendezzen. Az Amtosznak megvolt-rendben volt minden engedély és feltétel ahoz hogy versenyt rendezhessenek. Nem kellett hozzá az Mnasz beleegyezése, hála istennek. Én nagyon remélem hogy az Amtosz még nagyon sok jó versenyt fog rendezni hosszú évtizedeken át, és bízom benne hogy ismét visszatér majd a 100-fölötti nevezői létszám a versenyekre., úgy ahogyan mindig is volt.
2203. • 2014-05-21 15:01:11
Ez nekem igencsak magyarázkodásnak tűnik!
Valahogy a vonatbalesetes eset jut eszembe, amikor a szerencsétlenség után lemond a közlekedési miniszter. Pedig Ő sem tehetett róla...
2202. • 2014-05-21 14:52:58
1. Az ózdi versenyigazgatónak nincs 2014-es MNASz igazolványa.

2.Nagy Balázs nem szavazta meg az említett páros büntetésének enyhítését, azt egyhangúan elutasította az RSB, részletfizetést kapott, a teljes összeget be kell fizetnie.

Valóban, én, és Nagy Balázs is vállaltunk társadalmi munkában tisztséget az MNASz-nél, és valóban, ebből egyetlen versenyzőnknek sem származhat előnye MAFC-on belül, erre kínosan ügyelünk mindketten.
Viszont hátránya sem származhat, joga van enyhítést kérni a versenyzőnek, amit a MAFC AMS szakosztályvezetője (nem én, vagy Bazsi) hagy jóvá, illetve ír alá.

3. Bármilyen furcsa, mi év elején abban bíztunk, hogy Ivánnal meg lehet állapodni, konkrét javaslatokat tettünk az együttműködésre, ami mind elutasításra került Iván részéről.
Valóban van a MAFCnak AMTOSz nevezői licence, mert abban bíztunk, hogy lesz legális megoldás. Nem így lett, és erről nem az MNASz tehet: azt senki nem gondolhatja komolyan, hogy egy magát országosnak mondó, nevében országosnak hirdetett, de tudomásom szerint jogilag országos jogkörrel nem rendelkező szervezetnek majd átengedi az MNASz pl. a gépkönyvezés jogát... Kaptak több lehetőséget, ők MNASz nélkül akarnak érvényesülni, sajnos tudomásom szerint jogszerűtlenül, ezt nyilván nem engedheti az MNASz, és azon beül a Sporttanács sem, a jogszerű megoldást pedig maga Iván utasította el több alkalommal.

A versenyre valóban neveztünk 3 párost, ebből egy visszalépett, neki volt MNASz licence, 2 párosnak kizárólag AMTOSz licence volt, ők elindultak, illetve tudtunkon kívül még 3 MAFC versenyző részt vett a versenyen. A MAFC, és az összes érintett versenyző nevét elolvashatjátok a ST tegnapi határozatában, eljárás indul ellenük/ellenünk, mert megsértették a szabályt.
Amikor nekem tudomásomra jutott a részvételi szándék, akkor jeleztem az érintett versenyzőknek (akiről tudtam, hogy nevezett), hogy a MAFC színeiben nem indulhatnak. Ezt ők vállalták, de a rendező mintegy dacból, vagy válaszcsapásként nem törölte a MAFCot annak ellenére, hogy az eredeti nevezési lapon nem szerepel a MAFC.

Drasztikus megoldást, pl a nevezésük saját hatáskörben történő lemondását nem szerettük volna, ők is régóta készültek a versenyre, akkor inkább vállaljuk az ilyen sárdobálást, és a büntetést.

A szabályt megszegte a MAFC is, végig fogjuk csinálni az eljárást, és bármi lesz a büntetés, teljesíteni fogjuk, ahogy a többi szabályszegő egyesület is.

Takati, neked köszönöm, hogy felhívtad ezekre a figyelmet, így legalább látható két nézőpont közötti különbség.



2201. • 2014-05-21 12:48:26
A versenyigazgatónak "illett" tudni arról, hogy tiltott a verseny, mégis bevállalta. Majd Őt is megvédi a Nagy Balázs? forgatom a szemem
2200. • 2014-05-21 11:00:49
Nattán György a MAFC elnökségi tagja, a MAFC ügyvezető igazgatója, az MNASZ Sporttanácsának tagja.
A hétvégi AMTOSZ futamon Szemánék a MAFC színeiben indultak, azaz, ezek szerint a MAFC éves nevezői licencet váltott az AMTOSZ-nál. Még a nevezési lapot is le kellett pecsételniük a verseny előtt, arra a versenyre, amire a Sporttanács külön felhívta figyelmet, hogy tiltott rendezvény!
Valószínűleg nem buta srác a Gyurma, nagyon jól tudja, hogy majd Csével és Szabó Lacival elintézik, hogy semmilyen szankció sem éri majd a MAFC-ot és a többieket sem. A baj csak az, hogy közben mindent megtettek, hogy a többi MNASZ licenccel rendelkezőt elriasszon a futamtól.

Hab a torán, hogy a MAFC titkára az a Nagy Balázs, aki az "illegitim" RSB tagja is. (A legutóbbi RSB közlemény szerint meg is szavazta a MAFC versenyzőjére kirótt büntetés enyhítését!)

AZ MNASZ ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSAI
I. AZ AUTÓSPORTTAL KAPCSOLATOS ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK
1. VERSENYEKKEL KAPCSOLATOS ÁLTALÁNOS SZABÁLYOK
1.5 AZ MNASZ ÁLTAL TILTOTT VERSENYEK:
Az MNASZ által tiltott valamennyi olyan verseny, amely nem szerepel az FIA Nemzetközi
Versenynaptárában, vagy az MNASZ Versenynaptárában, illetve nem került az MNASZ
által regisztrálásra. Bármely tiltott versenyen részvevő, illetve ilyen szervezésében,
lebonyolításában közreműködő MNASZ ÁLTAL KIADOTT NEVEZŐI, VERSENYZŐI, RENDEZŐI,
HIVATALOS SZEMÉLYI LICENC TULAJDONOST AZ MNASZ Intéző Bizottsága - az FIA szabályaival
összhangban – LICENC VISSZAVONÁSSAL BÜNTETHET. Minden érintett, aki valamely versenyen
részt kíván venni, vagy szervezésében, lebonyolításában közreműködni szándékozik saját
felelősségére köteles hitelt érdemlően meggyőződni arról, hogy a verseny nem minősül
tiltottnak.
2199. • 2014-05-20 09:25:10
Teljesen véletlenül még képek sem kerülnek fel ide. Mintha nem is lett volna túra verseny Ózdon.
2198. • 2014-05-19 14:21:55
Sanko:
Engem nem érdekel h az mnasz v az amtosz szervez versenyt. a lényeg h jó legyen.

ortodox:
Most nem nézek utána, lehet h igazad van.
a lényeg h ez már nem az a ózd rally volt mint tavaly v az előtte levő években. köze nem volt hozzá.
2197. • 2014-05-19 12:44:36
wrc fan!
Olvass figyelmesebben!
Az általad említett 10:06 valóban szerepel a programajánlóban a 2.gyorsasági szakasz időtervében. Csakhogy ez az időpont, nem az első, hanem 120. autó "várható rajtidejét" jelölte. Az első gk.rajtját 07:51-re tervezték.

Ááá, csak 125 perc az eltérés... helyeslek
2196. • 2014-05-19 12:30:16
A nagy zűrzavar és átalakulás ellenére, egy teljesen jól szervezett versenyen vehettünk részt. Köszönet érte mindenkinek akik ezt létrehozták az MNASZ fenyegetései ellenére. Sokan a bizonytalanság miatt maradtak távol az 1. versenytől, de úgy tűnik működik ez, és Lábatlanon Többen leszünk. mosolygok mosolygok mosolygok
2195. • 2014-05-19 12:22:30
dui86 és wrc fan fizetett MNASZ hangulatkeltők, nem kell róluk és a hozzájuk hasonló alakokról tudomást venni. Mindig mindenhol előfordulnak a provokátorok akik azért tevékenykednek, hogy lejárassák ha valaki náluk tisztességesebben jobbat produkál.
2194. • 2014-05-19 10:13:34
dui86, wrc fan:

Ti valamit nagyon elnéztetek:
dui86: Az utolsó kör nem maradt el. A 75 autóban az egész mezőnyt jelenti!
wrc fan: a műsorfüzetben fél8 körül volt írva a 2.gyors kezdése, és nagyjából akkor is indult.
2193. • 2014-05-19 09:57:12
Itt a következő verseny!

https://www.facebook.com/bazmegyei.rallysprint?fref=ts
2192. • 2014-05-18 23:22:07
ekkora szembeszélben azért korrekt kis verseny volt
a kedves mnasz dorzsolheti a tenyeret , de ezzel a tiltással tobb ellenséget szerzett mint barátot:)
kisHatár RuszóKrisztián TóthKálmi Molnárferi Guriga FábiánDoniék nagyon komolyat autóztak:) és még vagy 10en

jó helyre kell állni sokat sétálni, nem a s*** derékszögekbe meg lassítókba:) és akkor 30 autó se unalmas

rally1be és rally2be se jobb az arány , ott se megy 60 ból 10 nel tobb olyan keményet

helyén kell kezelni a dolgokat

az összes indulónak és célbaérőnek nagy gartuláció
2191. • 2014-05-18 20:41:51
tényleg elég gyenge rali volt minden téren.
2190. • 2014-05-18 20:11:30
Véleményem a mai Ózd rallyról: H van az h a műsorfüzetben az állt h a 2. gy (királd) 10:06-kor kezdődik, és mi mikor odaérünk 9re már lement a 2. gyors!? ezmiez?!? hát amennyi auto volt az vicc, a sprint mezőny meg minősithetetlen volt....(tisztelet a kivételnek)... nagyon lecsuszott a céllövölde....tavaly ilyenkor 100 valahány auto volt 45 ladával 15-20 micsuval.....mostmeg volt 30 nézhető auto össz. abbol kiesett 20....ezek miatt jo volt kint lernni, de nagyon puding az rte azt kell h mondjam...elég is volt belőle erre az évre...
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k