Mafi emlékére
Buli sprint verseny Királdon
2014-03-23
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
731035548
Napi oldal:
167647
Jelenleg:
1694
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
569. • 2011-02-08 12:12:51
Tisztelt versenyzők!! Sajnos az RTE honlap technikai okok miatt nem üzemel. Viszont a HÍRBLoG elérhető ezen a megadott oldalon:http//rtehirek.freeblog.hu! A tervezett ideglenes versenynaptárunk egy pár napon belül feltöltésre kerül!!! Viszont végleges versenynaptárat csak a MNASZ végleges versenynaptár kiadása után tudjuk véglegesíteni!! Szíves elnézéseteket és megértéseteket előre is köszönjük. Üdv Előd
568. • 2011-02-08 10:38:15
Így a nagy holt szezon kellős közepén nem lesznek versenyzői riportok, ki mivel indul, hogy áll a felkészüléssel, mit vár 2011-től??? Egy kis beszámolósdi színesebbé tenné ez a csendhangulatot...
567. • 2011-02-07 22:08:07
Sziasztok! Létezik, hogy nem műxik az RTE.HU, vagy csak én vagyok balfácán? bizonytalan
566. • 2011-02-07 14:24:30
Szerintem kacsa. Elég furcsa lenne, hogy a minősített licences versenyzőket "hozzátolják" a túra mezőnyhöz. vigyorgok
Lehet, hogy a közös versenyre gondolsz? Mert a kettő nem ugyan az.
565. • 2011-02-07 13:12:28
Ha jól tudom volt olyanről szó, hogy a R2-t hozzátolják az Rte-hez, ez igaz, vagy csak kacsa volt?
564. • 2011-01-27 11:28:39
Tisztelt versenyzők,csapatok!! Az RTE honlapján megjelent a BMW kupák kiírásai. Megtaláljátok a Hírblog menü alatt!!! Jó böngészést. Üdvözlettel: Előd
562. • 2011-01-22 23:12:00
Kedves versenyzők!! Egy pár oldalon kinn van az idei év H-csoportos BMW kupa tervezete!! Olvasgassátok figyelemmel.....Üdv
561. • 2011-01-06 18:56:06
Igen aszfalt!!! és olyan gyorsokkal hogy uhhhhh..........Sok sikert minden egyes versenyzőnek erre az évre!! Üdv
560. • 2011-01-06 17:48:18
Köszi a gyors reagálást, nagyon jól döntött a vezetőség, hogy a 1.5-es szorzót nem erőlteti, viszont a 2 murva még mindig necces lesz sok versenyzőnek.... A Vác rally aszfaltos lesz ugye?
559. • 2011-01-05 12:35:12
Sziasztok!! Minden fenn van a RTE honlapján!! Persze az erre az évre vonatkozóan!! Üdv
558. • 2011-01-04 19:26:53
Sziasztok!! Először is BUÉK mindenkinek. Legyetek egy kis türelemmel és egy két nap és felteszi az Iván!!! Üdv
557. • 2011-01-04 16:58:57
Igencsak időszerű lenne már, mert már 3 hónap sincs a kezdetekig... Valami kis infót azért RTE vezetősége néha csepegtethetne nekünk!
556. • 2011-01-04 10:20:24
2011-es Alapkiírás mikorra várható? (I. Nevezői körlevél)
Lassan időszerű lenne.

BÚÉK minden RTE-s kollégának
555. • 2010-12-06 11:13:20
Tisztelt RTE versenyzők , csapatvezetők !
Biztos lesz aki meglepődik majd , de ezúton keresünk támogatókat a IX. Ózd –Rali megrendezéséhez , mert más lehetőséget már nem nagyon látunk … Az idei versenyünk is megmutatta ,hogy csakis kizárólag a nevezési díjak nem elegendőek egy színvonalas RTE verseny megrendezéséhez és helyi szponzoraink a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tudnak több támogatást biztosítani ! A legtöbb helyi vállalkozás térségünkben a talponmaradásért küzd , örülnünk kell annak is , hogy szerény módon áldoznak sportágunkra , de ettől több jövőre sem lesz ! Mi mindig a Prológ bevételével pótoljuk a verseny költségeit , de immáron sokadszor fordult elő , hogy Fortuna nem kedvezett nekünk és a prológ napján a rossz idő elriasztotta a nézőket , ill. a pályajavítás költségei jelentősen nőttek az elmúlt években és a sajnálatos baleset miatti csúszások okozta többletköltségekkel együtt versenyünk sajnos veszteséges lett ! Kihangsúlyoznám , hogy minden nekünk dolgozó ki lett fizetve és senkinek sem tartozunk egy forinttal sem , mert az így tisztességes ! DE – bár nem illik így mondatot kezdeni - hasonló kondíciókkal , egy színvonalas 2 gyorsaságiból álló és 70 km-es össztávot biztosító versenyt NEM TUDUNK nektek rendezni és ha nem találunk rövid időn belül megfelelő támogatói hátteret , akkor 2011-ben RTE – versenyt rendezni nem fogunk !
Ezúton kérünk mindenkit aki ebben érdekelt , hogy próbáljon segíteni ! Bármilyen megoldás érdekel minket !

Dr. Ádám Antal , Lódoki
hbrkase@gmail.com , 30 / 22-888-93
554. • 2010-12-02 22:17:16
Hello.

Ez tök szép meg jó is lenne, ha nem a 2/3 túra saját erőből menne. Az a baj,hogy n3 n2 n1, a3, a2, a1 néha még az 50-es nevezést is kuporgatni kell, de sztem biztos vannak ezzel így feljebbi kat-ban is. Ezt el kell fogadni nektek Micsusoknak is. Ha még ez a létszám sem lenne, akkor 40-50 autója lenne a túrának mindig és a murvásokon meg kb 20-30. Sajnos ezt tette a válság, de kivánom azt mindenkinek, hogy 2011ben full szezont menjen és egy versenyt se hagyjon ki anyagiak miatt. Ha ötösöm lesz a lottón szponzorálom a túrát, ha nem még nekünk is nehéz lesz menni...
553. • 2010-12-01 19:15:41
Sziasztok !
Szerintem az hogy 5 verseny legyen ez nem gondoljátok komolyan??, csak 1 szer ess ki műszaki hiba miatt 1 szer ess be és elérsz egy s*** eredményt és vége . ettől mivel lenne izgalmasabb a bajnokság ?,??? hülyeséget ne beszéljünk már.
Az hogy a nevezési díj meg a leg elenyészőbb része a részvételnek azt szerinteem mindenki tudja aki kicsit is komolyan veszi ezt az egészet.
Az tök jó hogy normális áron van mert így aki két szertud csak elindulni az elindul kétszer . ha emeljük az égbe kevesebb versenyt csinálunk szerintetek akkor többen lesznek??,
ha a tescoba a banánból csak 100kg szállítanak egy héten és azt 1500ft adják kilónként tuti úgy sorban állás lessz és amjd úgy nézki de jó f***án fogy a banán dehogy abból a kereskedő nem jár jobban, az tuti. Viszont ha elad 10 tonnát egy héten 200ft kg abból meglehet élni.Gyerekek tanuljátok meg jobb a sűrű fillér mint a ritka forint.
552. • 2010-11-26 00:27:38
Az előttem szólóval teljesen egyetértek, elég lenne 5-6 verseny, de azok fullosak legyenek, tudom hogy nehéz a rendezés, de izgalmasabb lenne a 3 gyorsos versenyeket "erőltetni" 8-9 gyorssal és egységes 50.000.- Ft nevdíjjal. Higgyétek el mindenki kifizetné ezt a kis pluszt, csak komolyan versenyezhessen bajnoki pontokért. Legyen kevesebb verseny egy évben. Nem kell ide szorzó, se minuszolás. A mezőny 2/3-a így is saját pénzből saját élmény miatt megy. Egyeztessünk és szavazzunk. Hajrá Rte!
551. • 2010-11-22 21:54:50
Azért egy jópár okot fel tudnék sorolni a csökkenő légyszám miértjének kérdésére...

Sok a verseny...7-8 futam.
Ennyi nevezési költséget a kisebbek már nem birnak el.
Gondolok itt arra, hogy aki bajnokságba gondolkozik annak 7-8 verseny nevezési és rezsi költsége elég megterhelő , sokszor nem előteremthető.
6 verseny éves szinten , szerintem izgalmasabbá tenné a bajnokságot.Inkább kevesebb de az nagyon jol megszervezve.Nem is kellene a szorzós matekolás.Minden verseny egyforma szorzóval bírjon.
Többen össze tudnák hozzni rá a hátteret,
mert ugye aki bajnokságban gondolkozik az nem 1-2 versenyen akar rajtolni,sőt 1-2 versenyért sokan licenszet se váltanak már...
A murvából szerintem egy is elég lett volna (ja és a két murva volt a másfeles szorzós) ez nagyban befolyásolta a bajnokságot.
És még egy dolog: átrendeződött a turaversenyek térképe.
2010 előtt túlnyomorészt északi ,- keleti régio versenyei adták a bajnoki futamok 70-80%át és a licenszes versenyzők 70%át...hát ez most kicsit átfordult...
az eredmény önmagáért beszél.
550. • 2010-11-22 20:49:15
Sajnos eljutottunk oda, hogy még a túrában indulók is kétszer meggondolják, hogy melyik versenyen indulnak el.
Több versenyzővel beszélgettünk, hogy ha jövőre lesz murvás verseny, bizony megint sokan kihagyjuk, hisz az azért a kocsit fogyasztja rendesen. Meg a gumik, másik futómű, egész autó "átépítése" nem kis költséggel jár. Többen kiegyeznénk egy legendás Salgó ralival, Tamási ralival, vagy akár Mecsekkel is....
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k