RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Magabiztos győzelem
Turán Friciék 9-ből 9 szakaszt megnyertek a Budapest Rallye-n
2013-10-07
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710368061
Napi oldal:
118322
Jelenleg:
2576
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

magabiztos_gyozelem_4

9 gyorsaságiból 9-et megnyert a Turán Frigyes - Zsiros Gábor - Ford Focus WRC trió a TAXI4 Budapest Rallye-n. Látványosat autóztak a prológon és másnap végig hibátlan autózást bemutatva jogosan ünnepelhettek a szentendrei céldobogón.

Keményen végigautóztátok a versenyt… Nem hagytatok kétséget senkiben, hogy ezt Nektek kell megnyerni!
Régen éreztem már ilyet… Amikor úgy érzed, hogy minden rendben van és nem jöhet közbe semmi. Óriási magabiztossággal tudtunk versenyezni. Az utolsó gyors előtt persze mindenki izgult egy kicsit, Gabi is, én is. Azt megbeszéltük, hogy nem akarjuk nagyon elspórolni, mert akkor csak kizökkenünk a saját ritmusunkból. Átjövünk egy olyan tempót, amit biztonságosnak érzünk. Nem is számolgattunk. Tudtuk, hogy nagy az előnyünk és ezt még meg is tudtuk tetézni egy nagyon jó gyorsasági idővel. 4 másodperccel mentünk rosszabbat a legjobb időnknél, úgy, hogy az erdőben már kellett a lámpasor.
Dominálni tudtunk ezen a versenyen.

magabiztos_gyozelem_3

Az ismeretlen erdei pályák felírásában sokat segíthetett a VB-s tapasztalat és a lábatlani lobogás sem áll messze Tőled.
A Lábatlan az egy igazi adrenalin túra volt! :)
Még sosem mentem ezeken a pályákon korábban, mind a három pálya teljesen új volt a számomra.
Pilismaróton egyszer teszteltünk anno a Peugeot 307 WRC-vel, azon még Te is ott voltál. Ez a rész volt ismerős. Bár csak ne lett volna ismerős, mert pont ott estünk be a második gyorson. Az a kanyar mindenkit megviccelt… Elkezdtük a kanyart és kigyorsításnál letolta az autó orrát az útról. Szerencsénk volt, hogy nem kaptunk defektet, pedig a felniből kitört egy 10 centis darab.
Minden győzelemhez kell szerencse is és úgy érzem, hogy most tényleg minden kiadta.

magabiztos_gyozelem_2

Elhoztátok a maximális pontot a versenyről. Számolgattátok, hogy hova lehet elérni az év végén, vagy már nincs matekozás?
Veszprém után kiderült, hogy nekünk már nincs értelme számolgatnunk.
Miskolcon második helyről estünk ki, úgy, hogy voltak közben is technikai gondjaink, pedig jó volt a sebességünk. Veszprémben talán közösen, talán egyedül hoztam egy döntést, ami sajnos végzetes hibának bizonyult, és vezető helyről estünk ki.
A sebességünk egész évben jó volt.
Mondhatjuk azt: kár, hogy nem most kezdődik a bajnokság; mondhatjuk, hogy szerencsétlenek voltunk, de ezzel már nem akarok foglalkozni.

Összetett dolog megnyerni egy bajnoki címet. Ezzel a két versennyel bizonyítottuk azt, hogy meg lehetne az esélyünk, ahogy másnak is. Meg van a tempónk, tudunk gyorsan menni és ha minden rendben van körülöttünk, akkor tudunk versenyt nyerni. Nekem ez a fontos.

SS4 - Lábatlan - Bajna

>> nézd meg teljes képernyőn <<
A cím megtévesztő! 
Nem 150-el mentek, hanem az átlagsebességük volt 150!

Beszéljünk a gumikról, mert érdemes róluk beszélni.
Új gumikkal mentek, amik korábban ismeretlenek voltak itthon és már másodszor bizonyítjátok, hogy lehet ezekkel az abroncsokkal gyorsan menni.
Ami még fontosabb, hogy nem csak én tudom bizonyítani, hanem a többiek is!
Mondhatjuk azt, hogy a Hankook abroncsok már több versenyt megnyertek, hiszen Ollé Sasa megnyerte vele a Baranya Kupát. Számára is kiderült, hogy lehet ezekben a gumikban hinni és fantasztikus teljesítményt tud nyújtani.
Hideg Krisztián is nagyon jó időket ment, bizonyítja ezt a hatodik szakaszon elért abszolút második ideje.

magabiztos_gyozelem_5

Nagyon sok defekt közeli helyzet volt a versenyen és egyedül Ollé Sanyinak lett belőle defektje. A többieknek, mint ahogy nekünk is, törtek a felnik, sérülhettek volna az abroncsok. A Hankook egyik specialitása a kemény oldalfal. Emiatt egy kicsit más beállításokat is igényel, viszont ilyenkor nagyon meg tudja ezt hálálni.
Nagyon fontos, hogy tudunk vele nyerni. Nagyon fontos, hogy a versenyzők egyre jobban hisznek benne.

Mik a további tervek? A pályaautóval mi újság?
A karbon projekt után annyi időnk volt, hogy az autót hazahoztuk a versenyről, letakarítottuk és eltettük. Még egy kis programozás vár rá, hiszen a motor építője szerint még nem érte el a maximumot a teljesítmény. Szerintem már jó erőben van, de Igrinyi Laci bácsi még nem teljesen elégedett, szerinte el kéne érnünk a 650-700 lóerőt. Most egy kicsit foglalkozunk vele és meglátjuk, hogy hogyan folytatódik az évünk.

magabiztos_gyozelem_6

Kaptunk már pár külföldi meghívást és a rallyban itt van a Mecsek Rallye, a Mikulás Kupa, ahol szeretnénk részt venni…

A 47.Mecsek Rallye kiírása már elérhető…
Igen, láttam. Sajnos egy időben van a Rallye du Valais-val, a svájci ERC futammal, ahol Gabi Vizin Laci bácsival fog indulni, még nem tudjuk, hogy hogyan tudunk részt venni a pécsi versenyen.


magabiztos_gyozelem_1
 >> a Turán-Zsiros páros eredményei a TAXI4 Budapest Rallye-n <<


a csapat partnerei
kassai_power_stage_2

Ez a hír most jelenik meg 3911. alkalommal
Share |
Budapest • rally ob
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
TAXI4 Budapest Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k