Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Magyar fejlesztésű világkupa versenyautó
A Bedu Racing a Székesfehérvár Rallye-n mutatja be legújabb autóját
2023-03-27
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722763054
Napi oldal:
209933
Jelenleg:
5283
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_1

Magyar fejlesztésű Világkupa autó

A Bedu Racing tevékenységét olyan név fémjelzi, mint a csapat tulajdonosa, Trebitsch Sándor, aki többek között a Prodrive és más nagy nevű, világszintű csapatoknál dolgozott hosszú éveken át, majd saját vállalkozásba kezdve, egy olyan üzletet álmodott meg, amely ezt a tudást egy saját fejlesztésű side-by-side autóban véglegesíti. Egy csapatot, amelynek pilótája, fia Trebitsch Miklós, aki futamgyőztes és a hazai tereprali szakág egyik maghatározó alakja. Apa és fia most legújabb autójukkal, a már világkupa indulásra is alkalmas Bedu PRO-val szerettek volna részt venni a Székesfehérvár ralin, ami egyben ugye a tereprali szakág nyitóversenye is lesz, azonban Sándor egy műtét miatt most nem diktálhatja az itinert. Így a nevezési listán Miklós neve mellett egy ismerős név, Nagy Attila tűnt fel. Mindenekelőtt azonban kérdezzük Miklóst az új autóról és a csapat megalapításáról.

TM: 2018-ban édesapám víziója volt kreálni egy Can Am-ből profi versenyautót, jobbat és szebbet az összes létezőnél. Ezt a vállalkozást nem egy kidolgozott üzleti terv irányítja, hanem az autósport iránti szeretet. Az értékteremtés a csapatnak a hajtóereje, aki minden nap dolgozik érte. A versenyzés elengedhetetlen volt a fejlesztéshez, és közben az egész sport egy óriási szerelemmé vált, amelyért megéri a lemondás,és a munka.

Mi a véleményed a T4 kategóriáról?
TM: Ez a kategória az elmúlt években töretlenül fejlődik, es azt hiszem egy jó darabig ez így is marad. Egyrészt, mert egy széria homokfutó sokak számára viszonylag könnyen elérhető, másrészt mert az autósportban költség/élvezet arányban jelenleg szerintem semmi nem tud ezeknél jobbat adni.

Hol láthatják a nézők majd a Bedu PRO-t idén?
TM: Idén biztosan találkozhattok velünk a Székesfehérvár, a Veszprém majd a Mikulás Rali versenyeken, illetve a görög, és a magyar tereprali EB-n, valamint talán az olasz tereprali VB futamon. Ezeken túl szeretnénk elindulni a lehető legtöbb hazai tereprali versenyen, illetve a Pirelli murva kupa külföldi futamain is, de ez mind attól függ majd, hogy hogyan sikerül bérbeadni az autóinkat.

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_3

Mi a terv a csapatnak idén, mi a jövőkép?
TM: Szeretnénk minél több autót, es saját fejlesztésű alkatrészt eladni, a versenycsapatot megerősíteni. A hosszútávu jövőt még nem látom tisztán. Ahhoz, hogy nemzetközi szinten meghatározó csapattá fejlődhessünk és az eladások is drasztikusan megnőjenek, ahhoz nagy, sivatagi versenyeken kell jó eredményt elérni. Ehhez olyan tőkére van szükség, amit még nem látok, de hátha egyszer, akár egy partner révén sikerül még egy szintet ugranunk. Ha ez nem jönne össze, akkor is büszkék leszünk az eddig elértekre, és a megélt élmények is örökké velünk maradnak.

A navigátori ülésben az idei első futamon Miki mellett az a Nagy Attila fog ülni, akit Csomós Mixi oldalán láthatunk rendszerint, többek között az ERC versenyeken. Attila még csak ismerkedik a szakággal.

Ati, hogyan kerültél kapcsolatba a Bedu-val?
NA: Konkrétan csak most néhány napja a teszten kerültem közelebbi kapcsolatba, előtte annyit láttam belőlük, hogy ilyen formájú autókat szereltek mellettünk a Szilveszter ralin. BZ, azaz Bessenyey Zoli hozott össze Trebitsch Mikivel, és szenzációs élményre számítok a Fehérvár rali, legfőképpen a hosszú rugóút miatt. El vagyok ájulva attól, ahogy ugratnak, vagy ahogy érkeznek, amit sikerült a teszten is kipróbálnunk. Ugrottunk olyat Mikivel, hogy alatta egy Simsonnal tuti átfértem volna. Vajpuha leérkezés volt, és ezért is várom is nagyon a futamot, mert azt is megtapasztalhattam, hogy iszonyat jól vezet Miki, nagyon jól és tudatosan kezeli a kocsit, és kerüli a hülyeségeket. A teszt alapján (bár nem ismerem a kocsit és az ellenfeleket) azt érzem, hogy gyorsak leszünk, bár a kanyarsebessége kisebb, mint egy R5-nek, de elég szépen rajtol és gyorsul. 

magyar_fejlesztesu_vilagkupa_versenyauto_2

Mennyire vonz a tereprali, mint versenyág?
NA: Engem ez az egész nagyon vonz, nem véletlenül akartam kipróbálni már a Bedu-t is, természetesen az Ultimate kasztnis autók talán még jobban, de ha időm engedi akkor szeretném ezt komoly tereprali versenyen is megérezni. Ha jól sikerül ez a hétvége, akkor biztosan lehet beszélni a közös munka folytatásáról, de nekünk ugye az EB miatt ez az év most elég feszített, de talán jövőre vagy holtszezonban. Így is nagyon hálás vagyok a cégnek, ahol dolgozom, hiszen jóval több szabadságra engednek el, mint amennyi jár. Most a fókusz a hétvégén van, szerintem iszonyatosan jó élményünk lesz!
 

Ez a hír most jelenik meg 2739. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k