Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Magyar győzelem Horvátországban
Szilágyiék sikere
2004-09-13
info • 
h i r d e t é s
Összes oldal:
722837798
Napi oldal:
284677
Jelenleg:
2800
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A hétvégén rendezték a Horvát Rallye Bajnokság utolsó előtti futamát az 1. Medimurski KLIK VW Rally-t ahol a Szilágyi-Kerekes duó Mitsubishi Lancer EVO VI szerezte meg a győzelmet!

A versenyzőknek Cakovec környékén 14 aszfaltos gyorsasági szakaszon a 2 versenynap alatt 108 kilométert kellett teljesíteniük. Szilágyiék a bajnokság abszolút második helyéről várták a rajtot 2 ponttal lemaradva a Sebalj-Klinc párostól, akik erre a versenyre is a Prodrive 2004-es Subaru Impreza WRX Sti-jét választották. Loncaric a tavalyi bajnok szintén a megszokott Subaruval érkezett, akárcsak Galic a Renault Clio Super 1600-assal.

A pénteki 2x3 kilométeres szuperspeciál után Sebalj 3,3 másodperccel vezetett Szilágyi előtt. A Cakovec belvárosában kijelölt pályán és környékén megállt az élet, a rally ellepte a kisvárost. A szurkolók Sebalj-Szilágyi párharcot vártak és jóslatuk beigazolódni látszott.

Szilágyi : - Egy új autóval érkeztünk a versenyre, ami sajnos nagyon későn érkezett meg, így nem jutott időnk tesztelni és ez nagyon hiányzott a pályán. Az autó egyébként jó, hátrányunk kicsi, a holnapi pályák nagyon tetszenek nekem, tehát támadunk, aztán meglátjuk!

Sajnos a másik magyar kettős a Lengyel- Lengyel páros már az első szakaszon kiesett a futómű sérülése miatt.

Szombaton 12 gyorsasági várt a mezőnyre 2 szakaszonkénti szervizelési lehetőséggel. Mindjárt az első Prekopai 7, 5 km -es szakaszon elkezdődött a csata, Szilágyi 2,7 másodperccel ért be Sebalj előtt. A második szakasz 7,8 kilóméterén szintén Szilágyi nyert 3,8 - al, így 3,2 másodperc előnyre cserélte a tegnapi 3,3 másodperc hátrányát. Őket Stanicic Mitsubishivel 28,5 és Loncaric a Subaruval 48,2 vel követte. Galic a rövid végáttétele miatt már itt 1,51,8 hátrányba került.

Ezt a két szakaszt még 2x teljesítették ebbe az irányba a versenyzők. Ekkor a nap feléhez érkeztünk ahol Szilágyiék már 21,4 másodperccel vezettek Sebalj előtt, aki ekkor óriásit hibázott! A szervizpark előtti időellenörző állomásról nem az etap szerinti gyűjtőbe, hanem a szervizparkba hajtott, ami etap elhagyásnak minősül és kizárással jár.

Szilágyi : - a mai első két szakaszon kis rátartással kezdtünk, de így is ledolgoztuk a hátrányunkat. Utána rákapcsoltunk de Sebalj, is mert hiába mentünk 7 másodperccel jobbat mint elsőre, csak 1, 8 -at tudtunk adni neki. A következő szakaszon ismét gyorsultunk 3 másodpercet az előző körhöz képest itt ő nem tudott javítani ezért megvertük 7,6 al. Az előnyünk több mint 20 másodperc de még van 6 gyors így bármi lehet. Ráadásul most visszafele megyünk ugyan ezeken a pályákon ami a felhordások miatt igen izgalmas lesz. A sportbírók megkérdezték, hogy jegyzőkönyveztetjük-e Sebalj etapelhagyását. Nem foglalkozunk vele, mi szeretnénk a pályán megnyerni a versenyt.

Az első két fordított irányban futott szakaszon Szilágyi 12 másodperccel tovább növelte előnyét, ami így 33,4 másodperce nőtt. A hátralevő négy szakaszon biztonságosabb autózással 11 másodpercet veszítve 22,7 másodperccel Sebalj előtt megnyerte a versenyt.

Mivel Sebalj etap elhagyását a sportbírói testület a szabályoknak megfelelően kizárással büntette, így a Szilágyi - Kerekes duó 18 ponttal vezeti a Horvát bajnokságot, ahol még egy futam van hátra, november elején a Porec Rallye.

Szilágyi : - Nagyon boldogok vagyunk! Óriási csata volt Sebaljal, de úgy érzem ez a verseny a miénk volt, megtaláltuk a jó ritmusunkat, akkor tudtunk sietni amikor kellett. Tudtuk, hogy Sebalj van itthon és rajta nagyobb a nyomás, neki nyerni kell. Már a pénteki szuperspeciálon meg akartuk verni, de elgumiztam magam. Este megbeszéltük, hogy szombaton az első két szakaszon sietünk amíg tiszta a pálya és megpróbáljuk átvenni a vezetést. Ez sikerült és utána a második körben éreztem, hogy talán nyerhetünk mert tovább tudtuk növelni az előnyünket.
A végén vigyáztunk az eredményre és meglett a győzelem ami már nagyon hiányzott a lelkivilágomnak, a csapatnak, a szponoroknak, szóval mindenkinek. Nagyon jó autóval versenyezhettem, szerencsénk is volt csak egyszer ijesztett meg amikor leszakadt a kipufogó, de a fiúk gyorsan megoldották.
Sebalj kizárását nagyon sajnáljuk, mi nem foglalkoztunk vele, nem a mi döntésünk volt. 18 ponttal vezetjük a bajnokságot, Porecben bajnokok akarunk lenni!!

Elmondhatatlan érzés, amikor állsz a dobogón és neked játszák a Magyar Himnuszt Horvátországban! Köszönöm a segítséget az egész csapatnak, a szponzoroknak és mindenkinek aki segített!

Köszönjük a támogatást szponzorainknak :
Verbatim, Inoxcrom, Citizen vérnyomásmérők, Metall-Techno, Transdanubio Kft.,Technoil Kft.-Mobil kenőanyagok, Dukko-Lux Kft., Pirelli, Kókai Kft., L.K.Quality Bt.,Kri-ToneBt., GO98 Bt., AM-LET Kft., METÁL Tartály Bélelés, Racing Invest Kft.

Ez a hír most jelenik meg 2621. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k