RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Magyarok menni Monte Carlo
Kőváry B!arna nagy tervei
2011-11-14
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
710356709
Napi oldal:
106970
Jelenleg:
2634
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Go Trabi Go!

Na, ki az, aki nem emlékszik legalább egy Kőváry-féle Trabantos borulásra? Barna versenyzői pályafutásáról könyv is készült, sőt, társszerzője volt a Die Trabi-Story könyvnek is. Azóta is folyamatosan színezgeti autós önéletrajzát, versenyzett már ezzel-azzal, megjárta Ázsia és Afrika rögös „útjait”, mely utóbbiról készült mozifilmet a héten megnézheted Badár Sanyi külön kis show műsorával fűszerezve. De hogy hogyan is jön most újra képbe a hírhedt Trabant? A megszokott módon, egy interjú keretében beszélgettem Kőváry Barnával, de azért Badár Sándor sem maradhatott ki!

magyarok_menni_monte_carlo_6

Már több alkalommal beszélgettünk a Budapest-Bamako Rallye-n készült filmetekről, mely még mindig megtekinthető moziban. Bevallom őszintén, hogy én eddig az összes vetítésről lemaradtam, így talán az első kérdésem az lenne, hogy mikor is mozizhatunk legközelebb?
Most csütörtökön, azaz november 17-én, este fél 8-kor az Uránia Filmszínházban. Érdekessége, hogy egy teljesen új műfaj, egy úgynevezett stand-up mozi, amit Badár Sanyival találtunk ki. A humorest keretében Badár előad egy háromnegyed órás stand-up műsort, ami az afrikai útifilmre van alapozva és annak egyféle előzetese, ill. a kimaradt részek ily módon történő előadása. Utána pedig jön grátiszként a 72 perces mozifilm, amit az afrikai túránk során forgattunk. Hiába mondja Badár, hogy ezt ő rendezte... nem! Ezt a sors rendezte! A felvételeket pedig Pataki Ádám operatőr barátunk rögzítette, így a legnagyobb érdem mindenképp az övé, hiszen nem kis feladat ezt a párost - egy ilyen 22 napos túrán - elviselni, úgy, hogy egy másodpercre sem csukhatja le az ember a szemét, mert Afrika minden egyes másodpercben más-más arcát mutatja! Mindent rögzíteni egy óriási kihívás egy operatőr számára, arról nem beszélve, hogy minden felszerelést folyamatosan el kell rejteni, hiszen 10 kilométerenként katonai/rendőrségi ellenőrző pontok vannak, ők meg ugye a kamerákat nem annyira szeretik.

A túránkról még el kell mondjam, hogy mi ugye a verseny kategóriában neveztünk - mert nem szarral gurítunk - tehát nem csak a túrázók között vettünk részt, akik arról felismerhetők, hogy a 7-es busszal mennek Bamakóig, hiszen 99 %-ban aszfalton vezet a pálya. A versenyútvonalon viszont a 99 % homok, dűne, murva, kősivatag, mauritán szahara a puffogó viperákkal és skorpiókkal. Többszörösen nehezített tényezőkkel kellett szembenéznünk tehát, de elkészült a film, ami a Filmszemlére nevezve lett, dokumentum film kategóriában. Komoly szóbeli dicséretet kapott, ill. pozitív kritikát a szakmán belül!

Nagy sikerrel vetítik, hiszen a pár héttel ezelőtti vetítésre sem lehetett már jegyet kapni napokkal korábban…
Hozzávetőlegesen ez most már a 20. vetítés lesz és szinte mindegyik teltházas volt eddig. Nem csupán fővárosunkban, de vidéki városokban és most már határon kívül is vetítésre került és hál'istennek tényleg nagyon komoly az érdeklődés iránta. Nem "road-movie"-nak mondanám, sokkal inkább kiemelném a szociológiai vonalát, hogy amikor a két magyar legény kiszabadul Európából, akkor egy másik kontinensen mivel is szembesül. Ez egy GPS-túra és mi persze egyetlen egy dolgot nem tudtunk kezelni: a GPS-t! Sanyi Afrikában kapcsolta be először, úgyhogy erről is lehetne ódákat zengeni... amikor ő vezetett – általában -  mindhárman aludtunk! :-)

Hogyan alakult a kapcsolatotok a bamakói futamot követően?
Badár Sanyi: Ez a verseny megalapozott két nagyon jó barátságot, ami nagyon fontos számomra! Mások úgy vélekedtek a verseny előtt, hogy a pszichológiai tényezők és a fizikális nehézségek miatt széthúzza az emberi kapcsolatokat egy ilyen jellegű verseny. Nekünk viszont sikerült ezt áthidalni, és nagyon jó cimborák lettünk, szorosabbra fűzte a kapcsolatunkat, mert szinte végig röhögtük, meg persze féltünk…

Barna: Érdekes volt ezt egyáltalán túlélni, de az ilyen hosszútávú túrákon két variáció van: vagy összebarátkozol azzal, akivel egy autóban csücsülsz, vagy soha többé nem szólsz hozzá. Mi szerencsére az első kategóriába kerültünk és egy - szinte - napi kapcsolatos barátság lett belőle, ami nagyon ritka egy ilyen szituációban.

magyarok_menni_monte_carlo_2

Mi a legfontosabb üzenete az afrikai túrátoknak, a filmnek?
Badár Sanyi: Olyanfajta emberi kapcsolatok alakultak ki az ott élő népekkel, emberekkel, amire előtte semmiképp nem számítottunk. Amikor nekivágtunk, azt hiszem, hogy nagyon sok félsz volt bennünk, tartottunk az idegen dolgoktól, de ahogy haladtunk előre - térben és időben - egyre jobban jött meg a bátorságunk ahhoz, hogy ezekkel az emberekkel természetes módon vegyük fel a kapcsolatot, hogy találkozzunk olyan gyerekekkel, akikkel nem is gondoltuk, hogy fogunk, mert el sem tudtuk hinni, hogy ilyen falvakba eljutunk. Nagyon megható emberi pillanatok voltak ezek! Ezeket nem lehet elfelejteni!

Barna: Az ősiséget tapasztaltuk meg Afrikában, ahol megszűnik a pénz jelentősége. Amikor átérsz Afrikába, akkor szembesülsz azzal, hogy ott te vagy a néger, és amit folyamatosan öntenek a fejedbe, hogy „márpedig Afrikában féljél, ott véged van! Ott megesznek, elásnak, kiásnak, újra megesznek!”, na ez a történet egyáltalán nem igaz! Csak éppen az európai ember úgy érkezik oda, hogy márpedig ott félnie kell! Hát mi is féltünk, konkrétan a túra feléig, amíg egyszer csak úgy nem döntöttünk, hogy márpedig mi most kiszállunk az autóból és bandázunk egy kis mauritán faluban, ahol a gyermekek 75 %-a már HIV-pozitívan születik, a maradék 25 % pedig ebolás. Na, amikor egy ilyen óriási lépést megtettél, onnantól nyílik ki Afrika igazán és ott jössz rá, hogy az a 6 liter víz, amivel te lehúzod a pisilés után a WC-t, az ott egy falunak egy hónapra elegendő. Nagyon komoly személyiségformáló hatása van egy ilyen túrának, és én nagyon sok embert elküldenék oda! Nem csak a magyar autósport résztvevői közül, hanem mondjuk néhány „segélyezős” területről is, hogy lássák, hogy milyen az, amikor nincs segély, nincs semmi remény, mégis boldogság és szeretet tükröződik a gyerekek, sőt a felnőttek tekintetéből is. Én is átéreztem azt, amit az orvosok, a humanitárius akciókban résztvevők képviselnek, hogy bizony-bizony, le kell menni újra Afrikába, mert Afrika visszahív! Van ott dolgunk, ebben biztos vagyok, mint ahogy abban is, hogy én is visszatérek még oda!

Afrika után térjünk vissza Európába és a jelenbe!
Mit jelent most számodra a 20-as és a 10-es szám?
Tóth Zsoltival beléptünk a húszasok táborába! 20 évvel ezelőtt kezdtük a versenyzést, mindketten Trabanttal, még ha nem is együtt. Nagyon durva, hogy már a 20. évfordulónál tartunk! A 10-es szám pedig nem más, minthogy pont ennyi éve hagytam abba a Trabizást, a sárga színű, Pirellisel a Budapest Rallye-n, és akkor jelent meg egy riportkönyv rólam, amit megpróbáltunk most újra fellelni, de már csak antikváriumban van belőle, valamint akkor voltunk első autóversenyzőként a Fábry Show-ban  Pintér Ricsivel. Úgy tűnik, hogy ez a „20-10” egy egész jópofa történet, és ezt szeretnénk mi jövőre - az év elején - egy elég nagy csattanóval megünnepelni!

Mire készültök?
Az elmúlt időszakban sok minden merült fel körülöttünk, mi tényleg megközelítettük ezt az autósportot a másik oldaláról is, volt itt Mecsek IRC kommentálás, forgattunk műsorokat, videókat, klippeket, vezettünk műsort, rendeztünk karitatív rendezvényeket, stb.. És mindeközben még mindig, folyamatosan jönnek a piszkálódások, szurkálódások, hiszen van olyan, aki a mai napig azt mondja, hogy mi csupán „hobby-ralisok” vagyunk, pedig a 2009-es bajnoki címünkért mi nagyon komolyan küzdöttünk! Zsolti említette, hogy van egy riportkönyv magyar olimpikonokkal, amiben leírják, milyen mentális fejlődés - felkészülés kell ahhoz, hogy valaki össze tudjon rakni fejben egy bajnoki címet, és azért ezeken az ösvényeken mi, saját magunk keltünk útra és úgy tűnik, jó irányba haladtunk.

Tehát akkor jöjjön mire is készülünk!
Trabanttal fogunk nekivágni a 101. Monte Carlo Rallye-nak. Leadtuk a nevezésünket a Historic kategóriában, és úgy néz ki, hogy elég jó eséllyel pályázunk, el is fogadják. Egész jó kis portfóliót állítottunk össze az elmúlt 20 évünkről, a Trabantos múltunkról – valamint a könyveinkkel megspékelve – adtuk le a prezentációt.

magyarok_menni_monte_carlo_3

Mennyi az esély, hogy valóban ott lesztek?
Szerintünk ott leszünk, hiszen a keleti blokkból régóta nem indult senki Trabanttal, csak 1992-ben egy francia páros! A lényeg, hogy mi a kis Trabantunkkal oda akarunk csapni a Monte Carlo Rallye-n. Természetesen ugyanúgy sárga színben, mint ahogyan 2002-ben abbahagytuk. A 2012-es évünk főleg erről szólna, hogy visszanyúlunk a gyökereinkhez! Nesze nektek testvéreink, nesze nektek H csoport! :-)

A terveink között szerepel még a 2012-es mecseki Historic, ill. az év végi Rallye Legend futamon való indulás San Marino-ban.

A fő csapásirány mindenképpen Monte Carlo, mert azért ez hiányzik a repertoárunkból és mi azon kevés társaság közé tartozunk, akiket a problémák, gondok nem szétválasztottak, hanem inkább egységesebbé tettek az elmúlt évek során.

magyarok_menni_monte_carlo_4

Minek köszönhető ez?
Nagyon nagy szerepe volt ebben a 2009-es bajnoki címünknek! A mai napig nem egy, nem két versenyző nem ismeri ezt el, azzal jönnek, hogy nem volt ellenfél, nem volt óriási kategóriánk. De itt arról szólt a történet, hogy átültünk egy olyan autóba, amiben egy folyamatos, felépített stratégia szerint elkezdtük nyerni a versenyeket, majd amikor beült mellém Zsolti, onnantól a gyorsasági szakaszok 95 %-át megnyertük. Az idei évi Mecsek IRC-n egyetlen egy olyan szakasz volt, amit mi össze tudtunk hasonlítani a korábbi időeredményünkkel, az Alsómocsolád-Mecsekpölöskét, ahol Albertini - a nagy IRC-s király, a macskazabáló olasz :-) - kapott tőlünk két másodpercet... De tegyük hozzá, Menya is megverte, így azért megjegyezhetjük, annyira azért nem gyengék a magyar legények!

Albertini egy jó mérce mindenképp! 2009 év végén pedig meg lett ez a bajnoki cím és az óriási katarzis, amiért küzdöttünk mind a ketten! Külön utakon jártunk ezt megelőzően Zsoltival, majd az élet úgy hozta, hogy egy autóba ülhettünk, és onnan kezdve jöttek az eredményeink rendesen, amit mi sem tükröz jobban, mint a megnyert gyorsasági szakaszok száma! Mindenki csinálta a dolgát, nem volt jópofáskodás, hülyéskedés. Koncentráció volt, iszonyatosan komoly mentális felkészülés, komoly tréning és az autó technikai felkészítésére is nagyon odafigyeltünk, ami egy magyarországi autó volt, tehát nem gyári, nem fél-gyári, hanem itthon készült utcaiból összerakott versenyautó! Mindenki jön ezzel-azzal, hogy a Kőváry így, a Kőváry úgy... ismerjük ezt, tudjuk jól, hogy megosztó személyiség vagyok... meg hogy Zsolti is ordibál a pilótájával, de úgy tűnik, hogy ez nekünk így, működött! Nagy érdekesség ez azért, mert én a navigálás feladatát 100 %-osan rábíztam Zsoltira. A mai napig ezt sokan nem tudják elfogadni, hogy én azt tudtam mondani, hogy „te írd fel a pályát, mert én nem értek hozzá!”.

A Trabantozás ebből a szempontból nem egy szakmai kihívás, viszont egy nagyon nagy geg a hazai autósport szempontjából, hogy mi igenis fel merjük vállalni, hogy visszaüljünk a régi autónkba, amivel kezdtük a pályafutásunkat. Mi meg merjük mutatni, hogy abba is vissza lehet ülni! Én évek óta hangoztatom, hogy „H csoportosok, üljünk vissza a Trabantokba, üljünk vissza a Zsigulikba, VFTS-ekbe, csináljuk meg a H csoportot újra, mert akkor lesz néző!” Mindenki Mitsubishizik... persze, nekem is meg kellett másznom ezt a dolgot, én is 15 éve vágytam arra, hogy egy komoly versenyautóval meglegyen a bajnoki címem. Meglett, köszönöm... de most akkor csináljunk valami mást! Ezt a fajta megjelenési formát, amit mi most felépítettünk, a platós Barkas-tól kezdve a trapéznadrágig, a nagy pajeszig és diszkó-gömbig, ezt a vonalat lehet értékesíteni a potenciális partnerek felé. Itt megint csak arról szól minden, hogy a magyar autósport tönkrement szinte teljesen. A partneri kapcsolat ma már nem csak annyi, hogy egy matricát ragasztunk az autóra, hanem mögé igenis különböző megjelenési tevékenységet kell prezentálni. Például a Bomba Energiaitalnak ez egy nagyon szimpatikus ötlet, hogy a 10 évvel ezelőtt sárga színben pompázó Trabantot újra „előhúzzuk” és újból megy majd, ráadásul egy nemzetközi futamon, itthon meg szintén szórakozunk vele egy komolyat. Ez egyáltalán nem ciki, egyáltalán nem tartom degradálónak, sőt, ennek van reklámértéke, mert ez nagyot fog durranni! Én is kíváncsian várom, hogy meg merem-e csinálni azt, amit anno! :-) Nem tudom, hogy a 20 évvel ezelőtti bátorságom mennyire fogyott el, illetve, hogy mi történik majd, amikor elindulunk hegynek felfelé 50 lóerővel, de a lejtőket várni fogjuk, az biztos.

Borulni tudsz még?
Nem tudom! :-) Komolyan… (habár a Cliót és az ISUZU-t is tetőre tudtam tenni.) Ez egy jó kihívás, de azért egy vadonatúj bukócsövet építünk az autóba, biztos, ami biztos! :-) Megmaradt az egész régi trabis társaság, Szentiványi Szabiéktól kezdve Szabó Gyurin át, Czene Zoliig, azok a trabantos fanok, akikkel a 2000-es év környékén együtt bandáztunk, akikkel akkor mi egy családot alkottunk.

Most mindenkinek felcsillant a szeme, mindenki azonnal belecsapott újra! Anno úgy hagytuk mi abba ezt az egészet, hogy már elfogytak az alkatrészek, most mégis előkerül egy-két láda a pincéből és van még "ezmegaz". Szerintem óriási dolog lesz ez, de bennem is óriási kérdőjel van, hogy vajon oda merem-e lógatni, ugyanúgy üveghangon, mint anno... De gyerekek! Mi legalább meg merjük próbálni és ebben ez a csattanó! Két évvel ezelőtt, amikor a dízel BMW-be ültünk be a Mecsek Rallye-n, akkor is mindenkinek nagy volt az arca, hogy így kéne ezzel menni, meg úgy kéne... De ott a lehetőség másoknak is, meg kell mutatni, hogy ki mit tud! Én, aki éveken keresztül elsőkerekes autóval versenyeztem, én ültem bele egyedül abba a hátsókerekes BMW-be, hogy megpróbáljuk átélni, hogy vajon milyen is az élmény?! –és azért az első nap végére, meglett egy kategória első idő... Mi legalább a lehető legtöbbféle dolgot kipróbáltuk! Ezért is mentem el anno a Clio Kupa irányába, ezért mentünk a Pumával (és lettünk bajnokok minden versenyt megnyerve), ezért mentünk Ázsiába a Daciával, ezért mentünk Afrikába az ISUZU-val, és most meg jön a Trabant... mert igenis tudjuk, hogy honnan indultunk el 20 évvel ezelőtt!!!

Ezek szerint akkor megvan még a Trabantod?
Az enyém egy barátomnál van restaurálási folyamatban, így mi most Szentiványi Szabi Trabantjával vágunk neki a nagy kalandnak! Szentiványi felajánlotta nekem a sajátját, ami már a bukócső-gyártó bácsinál van. A historicos papírokat a szövetség intézi, akik nagyon komolyan és segítőkészen állnak ehhez a dologhoz. A biztonsági előírásoknak megfelelően megépített autóval szeretnénk menni természetesen, nem csak külföldön, de itthon is, a vízbefecskendezés viszont B E N N E  L E S Z ! ! ! :-)

magyarok_menni_monte_carlo_5

Innentől kezdve teljes retró-vonalat próbálunk meg képviselni, úgyhogy ez lesz a jövő, ez lesz a csapásirány. Emellett megmaradt az ISUZU-val való együttműködésünk is természetesen, hiszen szeretnénk egy olyan defibrillátorral és elsősegély-nyújtó önkéntessel felvértezett ISUZU-t, melyet bárki számára rendelkezésre bocsáthatunk, annak érdekében, hogy a különféle rendezvényeken legyen életmentő készülék. Alapvetően ez a karitatív vonal Afrikán keresztül engem azért elég rendesen megcsapott, úgyhogy mindenképp szeretnénk ebbe az irányba is menni, mert például azóta tanítok is különböző iskolában a Vöröskereszt felkérésére és a fenntartható fejlődés (NFFT) nagykövete is lettem Zsédenyi Adriennel (Zsédával). A pályás BMW versenyautó is megvan, ami a gyorsasági szakágban való körözéseket lehetővé teszi... Ez tehát az a kis kupac, ami a jövő évünket illeti! :-)
Na, meg a műsorvezetések saját stílusban…

Aki pedig szeretné, annak az aláírását várjuk – Monte Carloban – a Trabi tetejére!

Ez a hír most jelenik meg 11345. alkalommal
Share |
World Rally Championship 2012
80e Rallye Automobile Monte Carlo 2012
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k