h i r d e t é s
Összes oldal:
722756291
Napi oldal:
203170
Jelenleg:
5685
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Egy szerencsétlen eset miatt, Turán Friciék az aradi futam rajtjáig sem jutottak el, de hogy láthatjuk-e még idén őket, ill. a 2010-es fejlesztésű Subarut, arról Fricivel beszélgettem.
Mi történt veletek az Arad Rallye-n?
Sajnos nem sok! Egy olyan dolog történt, ami az eddigi pályafutásom során még soha nem fordult elő: a teszten elváltottam. Ennyi. Az autó - amit Leitgéb Jani bácsiék hoztak nekünk a versenyre - egy nagyon jó autó, és a teszten autózott kilométerek is ezt igazolták, hogy lehet vele eredményesen közlekedni.
Azt hiszem, hogy túlzottan bele is jöttünk az autózásba és nem figyeltem oda a váltásra, de legalább is nem annyira, mint amennyire kellett volna, mivel negyedik leforgatásból ötödik helyett egy hármast sikerült váltanom. Igaz, hogy ez csupán egy pillanat volt, rögtön éreztem, hogy baj van és gyorsan visszadobtam ötödikbe, de egy pár száz méter után kigyulladt az olajlámpa és tönkrement a motor.
Így el sem tudtatok rajtolni?
Sajnos nem. Nekünk a teszten véget ért a még el nem kezdődött verseny. Felkészültünk rá pedig, és ráadásul ezek a pályák nagyon tetszettek volna nekem. Nagyon sajnáltam, hogy nem tudtunk versenyezni rajta, mert úgy éreztem, hogy jó eséllyel tudtunk volna jó eredménnyel zárni. Az autót pedig szintén esélyesnek találtam a jó eredményre.
Mecsek Rallye?
Indulunk rajta, ugyanezzel az autóval, hiszen ha minden igaz, addigra elkészül a motorja. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen 2010-es fejlesztésű autóval mit lehet menni. Subaruval - Hadik Andrison kívül - nem nagyon versenyzik senki a hazai futamokon. Mi egy tesztnek fogjuk fel ezt az évadzáró versenyt, de ez nem jelenti azt, hogy lassan fogunk menni! Szeretnénk sietni, amennyire csak tudunk!
Viszont ez előtt még egy megmérettetés lesz nektek…
Igen, a következő versenyünk a francia világbajnoki futam lesz, ahová már vasárnap (ma) indulunk, hiszen hétfőn már kezdődnek a programok, majd jövő hétvégén már verseny. Aztán onnét, ha hazajöttünk, szeretnénk egy tesztet a Subaruval valahol, majd el is érkeztünk a mecseki viadalhoz, amit igazából már nagyon várok!
Milyen volt az idei évetek?
Nagyon felemás volt ez számunkra, hiszen voltak nagyon szép sikereink, de voltak olyan dolgok, amelyek beárnyékolták az itthoni szereplésünket sajnos. Azt gondolom, hogy most már mondhatom azt, hogy ezeket már el is felejtettük és a jövőre koncentrálunk! Idén szeretnénk még pár jó versenyen részt venni, aztán a 2011-es évre koncentrálunk, ahol szeretnénk majd a lehető legjobb eredménnyel szerepelni!
Mi a véleményed a jelenlegi szakágvezetésről?
Ez egy hosszabb interjút megérdemelne, de úgy gondolom, hogy erről most nem szeretnék véleményt nyilvánítani, ill. beszélni.
Nagyon remélem, hogy a közgyűlés jól fog majd dönteni!
Ez a hír most jelenik meg 3792. alkalommal
World Rally Championship 2010
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|