TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Hiányzik a siker Friciéknek
Pécs közel áll a pároshoz, szeretnek itt versenyezni
2014-10-16
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701772548
Napi oldal:
128830
Jelenleg:
2331
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
618. • 2011-09-14 12:04:49
Akkor ki szabja meg azt, hogy egy sportbíró és egy biztonsági ember hol álljon??

Rábízzák egy biztonsági cégre, akinek fogalma nincs az egészröl?? Vicc lenne, bár tipikus magyar dolog.
Nem hiszem, hogy nem egyeztetnek elöre ezekröl a dolgokról, és nem vitatják meg hogy hol is legyenek többen/kevesebben, hol figyeljenek jobban stb stb...

Ha ez tényleg nem így müködik, akkor itt nem csak most, de máskor is ugyanilyen problémák lesznek.
617. • 2011-09-14 11:03:59
Hobbi, milyen érdekes megfogalmazás egy egészen más jellegű dologra. Mától hívjuk így?
616. • 2011-09-14 10:29:54
Gyurma. Csalódtam Benned, és azt hiszem ezt sokunk nevében mondhatom. Ez a fő baj bakker, hogy a sza.rt is dicsérni kell. Nem, nem voltak jók az árak, és ennek az ellenkezőjét ne magyarázd a sorban álló emberek számával. Nem, a Barna nem volt elviselhető, szánalmas volt, 10 emberből 10 ez a véleménye, és sokan remélik ez volt az uccsó ámokfutása. Neki vége. Ha nem ül vissza a trabiba, akkor elfelejtik az emberek.
De a leg szánalmasabb az amit leírtál. Kilopták a sisakot a német páros kocsijából, míg az ok táblát mutatták??? Hallod. Ez kész. Szegénységi bizonyítvány az országról az ország rally szurkolóiról, versenyzőiről.... Szégyenlem magam hogy ez megtörténhet. Valószinű hogy a németektől valaki még fog indulni nálunk rally versenyen. Szerencsére az IRC mezőny eleje, feledteti az emberekkel a problémákat. Remélem hogy a megmaradt 2 lehetőséggel jobban éltek, és nem csak hangoztatva lesz az hogy ez meg az kell még hogy jobb legyen, hanem tesztek is érte valamit. Addig is tanácsolom, az illetékes emberek menjenek ki pár külföldi meccsre, és tanuljanak, mert a jobbaktól tanulni nem szégyen. Szerencse hogy májusban lesz az irc, és kell akkor még apont mindenkinek, így esély van arra hogy indulnak sokan az elejéből.
615. • 2011-09-14 08:14:40
"Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak."
Na itt látszik, hogy mennyire nem vagy képben...
614. • 2011-09-14 07:20:13
Nezd! Ez valakinek csak hobbi, es megengedhet maganak egy WRC-t. Ez addig rendbe van ha nem kezd masokat csalozni ha gyorsabbak nala. Nem mindenki tehetseges, de szeretheti a sportot nagyon. Ennyi!
613. • 2011-09-14 07:18:23
Jobbulást kívánok neked is és Gábornak.
Géza
612. • 2011-09-14 03:07:00
Azért arról még nem sok szó esett, hogy a lesajnált magyar N/R4 élmezőny mennyire elkente az Arai száját. Nem tudom, hogy mennyire tesztelt, meg ugye a hazai pálya előnye, de azért amit kapott, az még gombócból is sok lenne, ez mindenképpen megsüvegelendő teljesítmény. mosolygok
Az is érdekes, hogy először berzenkedtek a lassítók ellen, a végére meg az összes IRC élmenő azt nyilatkozta, hogy rendkívül gyosrsak, túl gyorsak voltak a magyar pályák, nem ehhez vannak szokva.
611. • 2011-09-13 23:42:34
Azt nem tudjátok, hogy egy verseny alatt egy Subaru Impreza S12 WRC hogy kaphat egy S2000-es Fabiától közel 10 percet? :D

Szerintem ez is elgondolkodtató...
610. • 2011-09-13 23:27:11
Ne védd K.B.-t ezt ekqrta, nem kicsit nagyon.
Az ő szavaival élve: Ülj le fiam 1-es !
Te is jól hallottad hogy sértő megjegyzéseket tett a versenyzőkre , és egyéb dolgok...
Ha nálad ez a műsor nem verte ki a biztosítékot , akkor veled is komoly gondok vannak.
609. • 2011-09-13 23:20:02
hogy jól tudott angolul azért enyhe túlzás, de megoldotta a feladatot...
608. • 2011-09-13 23:11:04
Amiket leírtál, abban részben igazad van, de hagy ne kelljen már kezet csókolni neki, amikor lehordja a szurkolókat minden hülyének. Miközben az ö butasága és készületlensége végett viselkedtek úgy, és lett rendetlenség.

Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak.

A többi dolgot hibátlanul csinálta, le a kalappal, nagyon pontos és fegyelmezett, rendezett verseny volt.

De a nézök biztosítása és a megfelelö biztonsági intézkedések valamint egy hangosbemondó autó hiányoztak.
Ennyi.
607. • 2011-09-13 22:50:19
Azért mi tényleg elég furcsa ország vagyunk...

Mondom ezt úgy, hogy én sem voltam feldobva a hétvégén. De innen a monitor elől így lehúzni ezt a versenyt, az szerintem azért túlzás.

Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de az az anyagi kockázat, amit Jelen István személyesen felvállalt ezzel a versennyel, az önmagában is némi tiszteletet kíván. Azt gondolom, hogy nem túlzás azt állítani, hogy a komplett egzisztenciáját tette kockára. Nevetségesnek tartom azokat az utólagos hozzászólásokat, hogy akkor össze kellett volna rakni 500 Ft-onként, stb. Sokszor láttunk ilyet, beszélni könnyű, de amikor tenni kellene, akkor valahogy nincs jelentkező.

Lehet fanyalogni a prológtól 200 méterre lévő bekerített 500 Ft-os parkolóért, de itt a fővárosban 1 óra parkolás kerül lassan ennyibe. Nem volt kötelező, aki sétált 500 métert, annak ingyen volt....

Pofátlanul drága volt a büfé (ennek ellenére folyamatosan sorállás volt), de ti tényleg azt gondoljátok, hogy egy rendező egyezteti az árakat verseny előtt? Átnézi a biztonságiak önéletrajzát? Belehallgattat egy tolmáccsal a himnuszba? Vagy rákérdez a serlegesnél, hogy ugye ami évek óta jól működik, azt nem most fogod elrontani?
Eközben kapcsolatot tart minden versenyzővel, csapattal, tisztségviselővel, médiással, stb.

Én is azon a véleményen vagyok, hogy lehetett volna sokkal jobb. De azért amiket itt lejjebb olvasok, azok azért túlmennek a határon.

Nem sok nemzetközi versenyen dolgoztam, lehet, hogy ezek a külföldi csapatvezetők mindenhol, mindenkivel ilyen barátságosak, és nem azt mondják amit gondolnak. Nekem mégis őszintének tűntek, és nyoma sem volt annak a hangulatnak, amit ti itt lefestetek.

Az FIA és IRC megfigyelők tudtommal elégedetten távoztak!

Sok dolog tényleg nem jól sikerült a hétvégén, de még több minden igen!

Én a legs***abbul akkor éreztem magam, amikor kiderült, hogy a német páros versenyautójából kilopták a "nézők" a sisakot, meg a hansot amíg az OK táblát mutatták...

A Kőváry Barna témához:

Lehet rá is kiabálni, még igazatok is van sok mindenben. De aki kint volt a prológon, az tudja, hogy hosszú évek óta nem volt ilyen jó hangulat. Biztos ez nagy részben köszönhető a versenynek, a versenyzőknek, de szerintem Barnának is. Sok hülyeséget beszél, de ez sosem volt másképp. Ez egy stílus, amit sokan nem szeretnek. Sokan meg igen, nem hiszem, hogy ártott volna a rendezvénynek, sőt...

A díjkiosztóról nem is beszélek, mert azt nem is tervezte, konkrétan megcsinálta a prológot, ment egy IRC távot előfutóként, majd miután megérkezett a dobogóhoz, a kocsiban átöltözött, és lenyomott egy 4-5 órás díjkiosztót.

Ezek után azt hiszem belefér, ha nem volt minden pillanatban a helyzet magaslatán.

Jobb lett volna egy szpíker, aki egyforma hangsúllyal beszél órákon át, nem érti amit olvas, és elrontja a neveket, mert sose hallott róluk?

Jó lenne már egy kicsit látni a dolgok jó oldalát, volt verseny, nem is akármilyen. Nekem olyan emberek mondták, hogy látták, akik eddig talán egy perc rallyt nem néztek még.

Inkább meg kellene köszönni azoknak, akik ezt összehozták, és akik dolgoztak, hogy így sikerüljön.
Szerintem kevesen voltak, akik direkt rosszul csináltak valamit...

Májusban lesz lehetőség javítani!
606. • 2011-09-13 21:59:07
Minél hamarabbi felépülést srácok!!!
605. • 2011-09-13 21:28:34
Jobbulást Ferkó, Gábornak is! kacsintok
604. • 2011-09-13 20:31:47


Jobbulast a navigatornak!

603. • 2011-09-13 20:29:26


Udv!


En is az ev versenyere szavaznek. helyeslek


Sajnos magyar szindroma,dilettansok vezetik az orsagot,rendeznek versenyt,stb.Ahelyett,h beismernek es tanulnanak hibaikbol sajat magukat tomjenezik,az is igaz sok az okos ember ,mindeki ert mindenhez.Sosem lesz rend,normalis verseny,ha megis,azt az embert kicsinaljak egyhamar.


Ne feleltsetek,h biztos a Frank nak is elevulhetetlen erdemei vannak a futam megszervezeseben helyeslek
602. • 2011-09-13 20:10:55
Ferkó ha bármiben tudunk valamit itt Pécsett segíteni, hívj! Telefonszámom az adatlapomon
601. • 2011-09-13 20:01:53
Fotók a www.rallymedia.try.hu -n.
600. • 2011-09-13 19:58:07
Jobbulast...
Szoritunk ezerrel...
599. • 2011-09-13 19:30:56
Már ne haragudj,de igenis elvárható,hogy minden flottul menjen!Elvállta a rendezést és tudtommal nem 1 hét volt a felkészülésre.Minden követ meg kellett volna mozgatni,hogy MINDENKI elégedett legyen a hétvége után és azt mondják majd,ez igen.Nyílván nagyon okos emberek 1000xszámot vetettek és kiszámolták az adott keretből mire is futja.Biztos vagyok abban,hogy mindenki kinyitotta volna a pénztárcáját annak érdekében,hogy jól megrendezett ,szinvolnalas versenyt lásson!!!Utólag már azért ezzel takarózni,mi mennyibe is kerül hm...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k