h i r d e t é s
Összes oldal:
732043823
Napi oldal:
27745
Jelenleg:
1056
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Szabó Laci Ladában. Ez önmagában még nem furcsa. De nem VFTS-ben, hanem egy rali-túrás 2107 volánja mögött láthattuk Egerben.
- Miért váltottál vissza a típusra? - Hogy eredményesen autózzak, azt a költségvetést nem tudtam előteremteni, és hogy csak a középmezőnyben, vagy a végén autókázzak ennyi pénzért, annak semmi értelmét nem láttam.
- Mi van most a Mitsubishivel? - Jelenleg várja a bérlőjét vagy a következő tulajdonosát. Úgy néz ki, hogy van valaki, de még tárgyalás alatt van a dolog.
- Mi lesz idén? - Idén újra Ladával versenyzünk az egész szezonban, egy VFTS-sel, csak ez egy teljesen új építésű autó lesz, és nem érkeztek meg az alkatrészek. Mindenből szeretnénk a komolyabb fejlesztésűt, a megbízhatóbbat beletenni, motorba is, futóműbe is, de sajnos ez még várat magára. Így most nem tudtunk a VFTS-sel menni, hanem Boroznaki Tibi haverom másik autójával, egy 07-essel mentünk, a kis Boroznakiéval.
- A Tigrissel… - Azzal, bizony! :)
- Milyen volt a kocsi? - Azt kell erről tudni, hogy ez egy túrára épített autó, ami műszakilag teljesen jó volt, de motorikusan kicsit gyenge. De annál többet ért, mint hogy otthon üljek, és ne szerezzek semmi pontot. Mert bár az autó nem készült el, azért még mindig az a tervünk, hogy az elejében szeretnénk lenni.
- Miskolcra elkészül az autó? - Készülőfélben van, addigra remélem, hogy igen, kész lesz.
- Mikor ültél utoljára versenyen olyan Ladában, ami nem VFTS volt? - 2004-ben mentem 07-essel, de nagyon jóízű volt most is vele menni.
- Tréfás kedvű volt az időjárás, hogy ízlettek így a pályák? - Rég ültem már Ladában versenyen, mert azért a telet végigladáztuk, de az első kör után nagyjából visszarázódtam a dologba. Ezek a csúszós pályák általában a Ladának fekszenek, és nagyon jókat lehet rajta autózni. A verseny eleje kicsit rosszul jött ki, mert a H csoport elején rajtoltunk, és amikor kimentünk a szervizparkból, slick-kel jöttünk ki, és az első kört ezzel kellett teljesítenünk az esőben. Ezért egy tetemes hátrányt szedtünk össze, de utána le tudtuk szerencsére dolgozni. Még műszaki bajunk sem volt, ezúton is köszönet érte a Boroznaki Tibiéknek.
- A régi-új autó mellett új volt a navigátorod is. Jól tudtatok együtt dolgozni? - Igen, Verba Gabi lett, és lesz egész évben, aki eddig Kovács Zolinak navigált szintén egy Ladában. Nagyon hamar összeszoktunk, könnyen megtaláltuk a ritmust egymás között, és nagyon jól elvoltunk.
- Elégedett vagy az eredménnyel? - Elég erős a kategória, és eléggé oda kell rakni magunkat, hogy az elejében érhessünk el eredményt, és az ezzel az autóval elért harmadik hellyel teljesen elégedett lehetek.
Ez a hír most jelenik meg 8469. alkalommal
|