MARB-os prológ Ózdon
Fotóalbum a GOBALDARU Rallye Sprint szombati prológjáról
2017-05-28
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730935184
Napi oldal:
67283
Jelenleg:
2361
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
122. • 2013-10-27 22:08:07
Most akkor mi van???Telefonálgatni kell az MNASZ embereinek,hogy meg tudjuk,hogy mi lesz??? megdöbbent megdöbbent
121. • 2013-10-27 21:08:02
Na látod ez a hátránya ha valaki álnéven szerepel. Akit érdekelt és felhívott az már tudja mi történik, neked még várni kell.
120. • 2013-10-27 13:07:51
A szájkarate szakosztály bemutatóját mellőzve kérdezném, hogy van-e valakinek ÉRDEMI információja a nov. 17-i miskolci sprintről, vagy várjunk tovább türelemmel? (A KopiRallye által hivatkozott határozatot már olvastam.)

Köszönöm!
119. • 2013-10-26 23:13:24
Egyenlőre úgy tűnik senki sem rendezi, mivel a 21-én megadott befizetési határidő, tegnap 15:00-kor letelt.
Viszont Te, másfél héttel korábban, 11-én ígérted a kiírást, amikor még szó nem volt megszorításról. forgatom a szemem
Szóval LÁTNOK VAGY! vigyorgok
118. • 2013-10-26 15:52:57
Huh, 4 éve volt, valamelyik Lada klub fórumon link-ként. Nem én csináltam a weblapot sem, amire a link mutatott, valamelyik fan.


Szerintem ma bármelyik Lada-s versenyszerelő tudja már, ami ott össze volt szedve. Lényegében az alkatrészek netes rendelési helyének gyűjteménye volt, hol mi a legolcsóbb.

Nem szeretném újból végigcsinálni.
117. • 2013-10-26 01:04:52
ÉS KI RENDEZI AZ UTOLSÓ ÉSZAKI RÉGIÓ VERSENYT ?
116. • 2013-10-25 23:04:41
KopiRallye!
Utólagos belemagyarázás.
Az említett elektronikus határozat a májusi verseny kifizetésével kapcsolatos rendezői megszorításról szólt, és köze nem volt a Te két hete tett ígéretedhez. neszóljszám
115. • 2013-10-25 22:17:57
Megmondta KopiRallye van még három hét...hát bőven elég lesz a verseny előtt egy héttel megtudni,hogy lesz-e verseny vagy nem lesz...gondoljatok bele,mennyivel izgalmasabb!

Ezt szerintem követendő trendnek kellene tekinteni...juhéééé...

Elnézést az egyszerűségemért,de ez kicsit megmosolyogtat...
114. • 2013-10-25 21:57:36
MNASZ oktober 21 / 10/E elnökségi határozat.De már túl vagyunk rajta, van még 3 hét.
113. • 2013-10-25 19:29:13
Bajnokavató ??????????????????
112. • 2013-10-25 15:35:33
highand2,

Nem belefolyva az aktuális vitába, pusztán a kíváncsiság hajt: Feldobnád a linket arról a 330k-ból építhetó 140LE-s motorról?
111. • 2013-10-25 11:40:32
KopiRallye azt igérte 10.11-én, hogy a jövő hétvégén lesz kiírás. Holnap már a második "jövő hétvége" lesz. Kiírás meg sehol. bizonytalan
110. • 2013-10-25 11:20:50
Jól értesült embörz!

Érdeklődnék, hogy mit lehet tudni a november 17-ére tervezett miskolci évadzáró sprintről? Leginkább a rendezvény megvalósulásának realitása érdekelne. :)

Aki tud valamit ezzel kapcsolatban, az ne tartsa magában!
Köszi!
109. • 2013-10-16 22:30:13
Ez a "minden homológ" legyen eröltetése pedig nem a biztonságról szól, azzal csak takaróznak. Arról szól, hogy a sportfelszerelés üzleteikben pörgetni kell a készleteket.
108. • 2013-10-16 22:25:44
Helyesbítek: sajnos ennyiben kimerül a dolog, nem értelmezik a mondanivalójukat és amikor hasznosítani kellene ezt a tudást addigra elfelejtik.
107. • 2013-10-16 22:22:45
Highand2 Úr nem csodákról beszél, hanem nagyon is tényszerű dolgokról. Mint ahogy Cigi is akin jókat szoktak röhögni... "f***a gyerek, jól megmondja" ... sajnos ennyiben kimerül a dolog és hamar elfelejtik a mondanivalójukat.
106. • 2013-10-16 16:13:54
"Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerű elképzeléseid szárba szökkentek volna"


Kőházy Karcsival egyszer valaki eldöntötte, hogy legyen drift Magyarországon. Valaki lebeszélte ezt Szvetlana-val és megrendezte a legelső ilyen edzést az Euroringen, ahol mindjárt alá is íratta a megjelentekkel a drift szövetség megalakítását. ( a papír a mai napig megvan) Azután valaki elment az első tényleges közgyűlésükre és elmondta mennyire a fontos az MNASZ-től való függetlenség és azt, hogyan lehet ezt jogilag elérni, bár a javaslat az volt, hogy csinálják az első évet az RTE-n belül. Akkor azt mondták, hogy tudják ők azt RTE nélkül is és meg is mutatták, hogy tudják. A lényeg: ma függetlenek. ( Winkler majd elmondja ha akarja, ő is ott volt)

Valaki kitalálta, hogy a tököli reptér nagy aszfalt kockája mellette lévő betonkockával a legideálisabb hely gyakorlásra edzésre, oktatásra. Sok százan gyakoroltak ott, mielőtt az első versenyt odaszervezték volna.

Valaki felírta netre, hogyan lehet a fékutat feltekerni azaz a felére harmadára rövidíteni, ha nagy a baj. Valaki felhívta a figyelmet, hogy az az átkozott háromszög a főívnél még sok versenyző halálát fogja okozni ( legutóbb két hete)

Azután valaki újra élesztette a Suzuki Kupát a kezdők miatt. Valaki megmutatta, hogy igenis lehet a verseny előtt minden egyes autó lényeges műszaki alkatrészeit egyenként ellenőrizni 2 óra alatt, bontás nélkül. Volt hogy 10 autót ellenőriztek a versenyzők, mert egymás kocsijait ellenőrizték. Eredménye az lett, hogy egy helyen szálltak meg, közös szervízpontokat alakítottak ki, a navigátorok este egymás itinerét tökéletesítették.

Egy 140Le-s Lada motorért volt arca némely motorépítőnek 2.000.000-t elkérni. Gál Pali bácsi, Havassy mester és Szebellédy tanár úr segítségével, valamint a néhai zseni Török segítségével és egy remek autószerelő mester ( de méltatlan barát) segítségével sikerült valakinek kidolgozni a módszert, amivel 330.000 Ft-ból bárki képes volt a 140 Le-t elérni. A módszer felkerült a netre, sok százan megcsinálták. Azóta a módszer és alkatrészek beszerzési címei közkinccsé váltak.

Valaki megtette ugyanezt a 8 szelepes Suzuki motor átépítésével kapcsolatban, amire maga Havassy mondta anno, hogy reménytelen a felhúzása. Azután a régi, a Suzuki gyár által sugallt műszaki szabály alapos átolvasása után kiderült a nagy titok, ami szintén felkerült a netre. Ma már ezt is bárki meg tudja csinálni.

Valaki bevitte az endoszkópot elsőként ebben az országban a verseny utáni műszaki ellenőrzésre. ( utólag is köszönet érte annak, aki önzetlenül kölcsönadta erre a célra és a legrosszabbat annak a motorépítőnek, akinek az embere szántszándékkal eltörte benne az üvegszálat). Bebizonyosodott, hogy egyetlen átalakított gyújtógyertyával igenis lehet köbölni a motort. Kiderült, hogy 3.000Ft-os műszerrel 1 perc alatt lehet váltó áttételt ellenőrizni bontás nélkül. Megjelent egy szabályban a kompresszió viszony mérésének gyakorlati módja.

Végre a versenyeken a szervízparkban kötelező lett a női mobil WC. A lassítók messzebb kerültek a kanyaroktól. Megszűnt a lassító rombolás miatti állandó vita.

Több MNASZ-es műszaki szabály megváltozott. A versenyautónak átalakított autók nem csak MNASZ papírral vizsgázhattak.
105. • 2013-10-16 15:29:54
Hogy van az, hogy akadnak olyan rendezők, akiknek NEM gond a a szabályok betartása, és annak ellenére, hogy NEM tagjai a szövetségnek, mégis elfogadják az előírásokat?
Egyáltalán nem azért, hogy jófiúk legyenek az Mnasz-nél, hanem azért mert szeretnének szabályos, biztonságos, és sportszerű versenyeket rendezni.

104. • 2013-10-16 14:05:52
highand2 úr!
Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerű elképzeléseid szárbaszökkentek volna...
Várom a csodát. Viszont amit leírsz az nem egy kerek gondolatmenet...
Én úgy gondolom hogy valamilyen szabályozott rendszerben kellene működjön az amatőr versenyzés. Nem a meghirdetett szigorú korlátozásokra gondolok, pláne hogy a létrehívója már nincs a sportágban.
Tudnánk mondani több olyan dolgot (de nem említi senki valamiért), ami rontotta a sprintek hírnevét - pl. megfelelő mentőszolgálat hiánya, stb. Máshol látom az északkeleti régióban volt versenyrendezőt nyiatkozni hogy jövőre rendez bajnokságot, de tudom hogy pár helyi szerv nem szeretné viszontlátni a versenyeit. Vannak még kérdőjelek bőven.
Kb "Miért beteg a magyar foci" szintjén vagyunk, mint arról már szó volt...
103. • 2013-10-16 13:53:17
Egy valamit kérdeznék.

Oké,hogy nem felettes szerve az MNASZ a Sprintnek,de mégis kell az MNASZ engedély egy versenyre,hogy megrendezhető lehessen...ugye sporttörvény.

Ez a pertársaság,hogyan áll fel? Hogyhogy az ország legjobb ügyvédjei fognak az MNASZ-el szemben állni? A sprinteseknek , amatőröknek sincs erre egy forintja sem...

Csak kérdezősködök...nekem nem tetszik ez a mozgolódás. MNASZ elleni összefogás...hirtelen RSB meghívó...üldözési mániám van már és annyi összefonódott szálat látok már a háttérben,hogy nem tudok optimista lenni....
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k