MARB Északi régió díjkiosztó 2017
Itt a MARB és az ÉRSK meghívója, valamint a díjazottak névsora!
2018-01-08
meghívó • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737456907
Napi oldal:
460
Jelenleg:
1869
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
242. • 2014-05-09 17:54:04
Kedves realista!
Nem vagyunk olyan viszonyban, hogy megmondjam, mire és mit reagálj.
Azt írtam:
"Ugye megkérhetlek..." és azt hogy "...próbáld meg érzékelni..."
/kicsit más/
241. • 2014-05-09 13:30:31
Ja, majd innentől te mondod meg, hogy mire reagáljak és mit...nem vagy te itt szerkesztő (szerencsére). forgatom a szemem
240. • 2014-05-09 10:45:59
realista!
Ugye megkérhetlek, hogy ne sajnálkozz és ne minősíts?
Inkább próbáld meg érzékelni a különbséget a cinizmus és az irónia között, továbbá vedd észre, hogy nem Te voltál a címzett.

Mint az "Előzmény" rovatból is látszik, hu0olb barátomnak szólt az üzenet.
/Ő bizonyára értette/ kacsintok
239. • 2014-05-08 20:32:35
Erősen cinikus vagy, sajnos. Ha valaki kivált egy licencet, szeretné azt a birtokában is tudni, eléggé érthetően.
238. • 2014-05-08 12:40:01
Minek az neked otthonra? Nézegetnéd a négy fal között? Vagy kapnál rá 5% kedvezményt a TESCO-ban? Ha befizetted, akkor úgy is tudnak róla, egy sajtpapírral pedig nem vagy arrébb.
Csak nehogy valaki még kitalálja, hogy mivel a ceredi verseny nem volt pontszerző, akkor az ott váltott licenc sem érvényes.

Tudod, fő a bizalom!helyeslek
237. • 2014-05-08 10:52:01
Tisztelt Koch Gábor Úr,

Azok az MARB versenyzők akik a ceredi rallysprinten kiváltották az amatőr licencüket mikorra várható,hogy kézben fogható lesz az igazolvány?

Válaszát előre is köszönöm!

Üdv.:

Oláh Balázs
236. • 2014-04-23 19:12:55

off

"Nyilván történhet jó szakmai indokkal (nem várható el el cégvezetőtől, hogy mindenhez értsen, és nem tarthat minden lehetséges felmerülő problémához egy külön szakértőt a szervezetén belül), de mivel Magyarországon élünk, igazán nem meglepő, hogy némelyekben ez a gyakorlat zsigerből kételyeket ébreszt... :)"

Nem várható el? –na ne nevettess!
A vezetőnek (topmanager) kutya kötelessége mindenhez érteni, azért kapja a giga fizetését, vagy társadalmi szervezet esetén azért választották meg.
Úgy vezetni egy céget, szövetséget, akármit, hogy minden lényegi döntés előtt másokat (szakértőket) kell megkérdezni, hogy mit javasolnak(?) az nem a klasszikus, konzervatív vezetői módszer. Ha a letűnt neoliberális vezetési stílus szerint kell(lene) működni, akkor egy hülye is tud vezetni. Megkérdezi a szakértőt, és rábólint! Se döntési stressz, se felelősség. A világ legjobb állása.
Kérdezem, hogy ha nem ért hozzá, akkor minek alapján dönt?

Példaként hozom fel a Posta székház ügyét:
Az okos szakértők azt javasolták a Posta vezérnek, hogy adja el a székházat, majd bérelje vissza, mert ez gazdaságilag egy jó megoldás. Csak azt nem tették hozzá, hogy kinek jó! Igaz, hogy Mari néni a faluvégén is tudta, hogy a Postának (ergo az adófizetőknek) ez nem lesz egy fáklyásmenet...

Szerintem vissza kellene venni a biztonságból (ahogy ortodox is írta), és fel kellene vállalni a vezetőségnek a felelősséget, és nem utolsó sorban a munkát is.
Ugyanis (aktuálisan) személyesen is meg lehet keresni a biztosítókat ajánlat kéréssel stb, stb...

on


235. • 2014-04-23 10:03:44
Arra, hogy ki és milyen feladatokra milyen céget bíz meg nem kívánnék reagálni, ez a mindenkori Elnök hatásköre.

Nyilván történhet jó szakmai indokkal (nem várható el el cégvezetőtől, hogy mindenhez értsen, és nem tarthat minden lehetséges felmerülő problémához egy külön szakértőt a szervezetén belül), de mivel Magyarországon élünk, igazán nem meglepő, hogy némelyekben ez a gyakorlat zsigerből kételyeket ébreszt... :)

Ugyanakkor emelem a kalapom a 8/2014-es RSB közleményt olvasva! Az MNASZ-től teljesen szokatlan módon nem húzták-halasztották a téma megvizsgálását, hanem gyorsan összeültek és mertek döntést hozni! Sőt, emlékeim szerint még soha sem hallottam/olvastam MNASZ tagtól azt hogy "elnézést kérünk", hibáztunk... Rispect!

A meghozott döntés kicsit salamoninak tűnik de mégis kedvezőbb, mint az azt megelőző állapot, és tiszta vizet önt a pohárba.

Remélem jól értelmezem:

- Az adott Északi régió helyi szintű saját "kis bajnokságába" beleszámít a ceredi futam eredménye.
- Ugyanakkor csak az szerzett pontot, aki a futam adminisztratív átvételén már rendelkezett MARB licenszel, vagy akkor igényelte. Ergó az RTE/R2-s srácok (akik nyilván nem váltottak erre a versenyre MARB-os licenszet is, hanem csak bemondták a Túrásat/R2-őt) NEM szereztek pontot
-Így lett egy kitisztított Északi MARB-os bajnokságunk, nagyon hasonlóan a tavalyihoz

Ezek után már csak a Északi bajnokság állását szeretném látni a csapassunk.hu-n... :)
234. • 2014-04-23 08:47:14
Gondolom kettős rendeltetése van az ilyen bérmunkáknak.

-Az egyik valószínű az, hogy legyen egy bizonyos fedezet azokra az esetekre/helyzetekre, ha valami nem úgy alakul a továbbiakban, ahogy megtervezték. Vagyis a Mester által említett "jó gazda" igen is gondol azokra az időkre, amikor jól jön majd egy magyarázkodás: kérem, az erre szakosodott, és független céggel elvégeztettük a megfelelő vizsgálatokat.
/lásd Pilátus/ király

-A másik indok sokkal prózaibb:
Némi kutakodás után, bizonyára találnánk olyan valaki, akit rokoni, baráti vagy bármely más szálak fűznek mindkét céghez.
/azt hiszem, ebben az esetben sincs sok magyarázni való/ neszóljszám
233. • 2014-04-22 19:34:03

"Az MNASZ Elnöksége felkéri a MIB Europe Zrt-t, hogy a szövetség biztosítási rendszerét világítsa át és kérjen be biztosítási ajánlatokat a 2015-től megkötendő biztosítási szerződés előkészítése céljából."

Az ilyen, és ehhez hasonló esetek nekem nagyon
tetszenek! Csak azt nem értem, hogy minek vannak,
mit csinálnak a vezetők, ügyvivők, titkárok, előadók stb.?
Nem az ő feladatuk lenne a "cég" érdekeit jó gazda módjára
képviselni, minden közbeiktatott, ezáltal pénzbe kerülő
harmadik fél nélkülözésével?
nemértem
232. • 2014-04-22 18:43:50
Gala! A leveled igazi címzettje Markó Úr. A MARB az Ő asztala az RSB-n belül. Ő kezdte el még novemberben a MARB szabályzatot megírni, de csak a Pénzes menesztése után lett kész, és az új ideiglenes RSB fogadta el. Igaz, az alapszabályban sehol sem szerepel az, hogy az elnökség által megbízott RSB vezető, RSB tagokat jelölhetne. Így már az is véleményes, ahogyan kinevezték az bizottsági tagokat, következésképpen az is, ahogyan most működik ez a bizottság. Nyilván az új Elnök Úrnak nem volt még ideje áttanulmányozni a vonatkozó szabályokat, arra viszont volt ideje, hogy a szomszédjának áttoljon egy kis bizniszt:
"81/6/2014/2014.04.14 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége felkéri a MIB Europe Zrt-t, hogy a szövetség biztosítási rendszerét világítsa át és kérjen be biztosítási ajánlatokat a 2015-től megkötendő biztosítási szerződés előkészítése céljából."

Cégjegyzék:
"MIB Europe Zrt képviseletére jogosultak:
R***** Zoltán (an.: K***** Zsuzsanna) Születési ideje: 19**/**/**
Címe: 2049 Diósd, József utca 14."
és micsoda véletlen, alig 100 méterrel arrébb lakik az Elnök Úr:
"New Jet Kft tagjainak adatai:
Benyó Miklós (an.: B**** Edit) Születési ideje: 19**/*/*
Címe: 2049 Diósd, Krisztina utca 14."

Érdekes az is, hogy állítólag a Krisztina utcára merőleges Endre utcából pedig B****** Ákos gyűjti most a szavazatokat az RSB vezetéséért az Elnök Úr és a "kormány" megbízásából!
231. • 2014-04-19 08:56:00
Valamiért ismerős ez a sztori tavalyról... A Vác rallyn indultunk tavaly sprintben.. 5 gyorsaságiból 2 lett megtartva, aztán vége..mehettünk haza.. A szervező úr azt mondta bocs..ennyi..se pénz visszaadás, se semmi.. Látom ezt a versenyt is ő szervezte. Lehet, hogy ez most nem az ő hibája nem tudom, de megvan a véleményünk....
230. • 2014-04-18 09:49:19
Úgy látszik én már csak füstölögni járok ide, de legyen!

Kedves MNASZ!

Nagy örömmel olvastam a tegnapi napon publikált MARB versenynaptárt. Az örömöm akkor hágott csak igazán a tetőfokára, amikor tudatosult bennem, hogy a hétvégén már megrendezett Cered RS -hogy, hogynem- nem része azon versenyeknek melyen MARB pontokat szerezni.

Persze az mit sem számít, hogy az Önök által jóváhagyott és regisztrált verseny kiírásának 2.1-es pontjában feketén-fehéren kijelentik: "2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: Az MNASZ által kiírt Magyar Amatőr Rallye Bajnokságának (MARB) III. futama, MARB északi régiójának I. futama"

Legyenek olyan kedvesek és tájékoztassak arra vonatkozóan, hogy milyen jogon változtatnak UTÓLAGOSAN egy ilyen horderejű kérdésben? Ha pedig a verseny előtt is szándékukban állt ezt a futamot mínuszolni (nem is ez a jó szó, mert mínuszolni ugye a versenyző szokott saját döntése alapján) akkor kérem adják meg annak a felelős MNASZ döntéshozónak a nevét, aki e röpke tény "kifelejtésével" is jóváhagyta a versenyt/versenykiírást...

Ezen felől kérem tájékoztassanak arra vonatkozóan, hogy hogyan fogják kártéríteni azokat a versenyzőket akiket gondatlanságból vagy szándékosan és rosszindulatúan, anyagi haszonszerzés céljából megtévesztettek (az első kérdésre adott válasz függvényében)! A kártérítésbe természetesen nem csak az adott verseny nevezési díját és egyéb adminisztratív költségeit értem, hanem az adott futammal kapcsolatban felmerült összes költséget (gumi, üzemanyag, szállás, étkezés)

Amennyiben a verseny rendezője által elkövetett rendezési hibák miatt nem kerülhet MARB értékelésre a Cered RS futam, akkor kérem arról is tájékoztassanak, hogy milyen szankciókkal kívánnak élni irányába!

Amennyiben vették a fáradságot és hozzászólásomat végigolvasták bízom benne az Önök számára is világossá vált, hogy a kialakult helyzet leggyorsabb és mindenki számára megnyugtató megoldása az lehet, hogy a fenti futamot a kiírásban megadottak szerint mégis (akár visszamenőleg, ez arrafelé nagyon megy) beleszámítják a MARB bajnokságba.

Sporttársi üdvözlettel:

Galuska Szabolcs

ui.: Még mielőtt valamelyik önjelölt MNASZ védőszent akcióba kezdene, hogy fogjam be a pofámat, örüljek hogy volt verseny tájékoztaásul közlöm, hogy ha előre tudom (és még sokan akik komolyan veszik a MARB-ot) hogy nem számít bele a bajnokságba el sem indulok! Mert bármilyen hihetetlen az itt induló versenyzők anyagi és szabadidős forrásai nem végtelenek, és ha már mennek akkor úgy szeretnének menni, hogy annak értelme és tétje is legyen. Ha 6 versenyre van költségvetésed, akkor nem fér bele a hetedik... Nagy vidámság volt cereden kanyarodni, ez tény, de ehhez nem kellett volna komoly pénzeket versenygumiba és egyebekbe ölni fölöslegesen!

229. • 2014-04-17 19:56:43

...A segítő szándék mindenképpen meg-, és nagyrabecsülendő. Legalább is, szerintem...
Tartsd meg a jó szokásod.

(Ha erre jársz, meg ugorj be.) kacsintok

228. • 2014-04-17 12:18:47
http://www.mnasz.hu/letoltes/2014_MARB_ALL140415.pdf
227. • 2014-04-17 09:02:08
Mester!
Az eredmény értelmezésére én sem vállakoznék.
Segítő szándékom mindössze az eredmények megtalálásához vezető út bemutatatására irányult.... kacsintok
226. • 2014-04-16 15:38:37

Abban megegyezhetünk, hogy ha ennyire nem egyszerű
az eredmény értelmezése (nekünk "félhülyéknek"),
akkor azért mégsincs rendben minden?
nemértem
224. • 2014-04-16 13:29:05
Akkor nem tudom hol a hiba, mert ugyanitt néztem én is, és csak a korábban belinkelt üres pdf-et hozza ki... :(
223. • 2014-04-16 12:29:14
Ha érdekel:
-itt, Duennél, kicsit lejjebb az Mnasz logora lépsz
- bal oldalt, kék mezőben "Eredmények"
-"OB és kupasorozatok"
-"Rallye"
-"Lada kupa"

Mindössze 5 kattintás. ;)
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k