Maximmunon a Ford Fiesta RRC
Két és félszer kerül többe, és ennyivel jobb is!
2014-06-04
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737080309
Napi oldal:
18631
Jelenleg:
832
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Kérlek jelentkezz be, ha hozzá akarsz szólni!
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
78. • 2015-06-29 20:08:08

Még egy gondolatsor a fehérvári verseny margójára, ismét csak a saját szemüvegemen keresztül. Nem kritikaként, csak a mai magyar döntéshozók gondolkodásmódjának jellemzésére.

Gulyás Bence videóján nagyon jól látszik a parc ferme helyszíne, ami egy füves terület. A verseny idején szinte tökéletes állapotban volt (0:30 – 0:33-ig). A rendezõ elõírta, hogy a versenyautók alá ponyvát kell tenni, feltételezhetõen azzal a céllal, hogy megóvják a zöld területet. Hogy ez a város kérése, feltétele volt, vagy a rendezõ túlbuzgósága, azt nem tudhatom, de az is lehet, hogy egy kompromisszum eredménye.
Azt tudni kell, hogy ez a terület a város vásártere, ahol évekkel ezelõtt, többek között a városi autópiacot is rendezték kb. háromszor annyi autóval, mint a jelenlegi mezõny. Akkor nem kellett ponyva az autók alá...
Manapság leginkább a vándorcirkuszoknak ad helyet, kb. egy-két havi gyakorisággal. A verseny utáni hétfõn költözött a területre az aktuális cirkusz, és ma távoztak. Beköltözésükkor a terület tökéletes állapotban volt, még a versenyautók alá helyezett ponyvák nyoma sem látszott.
A lentebbi linkeken azok a képek láthatóak, amiket ma délután készítettem, a cirkusz elvonulása után, a terület jelenlegi állapotát illusztrálandó.
Aki látott már vándorcirkuszt, az nyílván tudja, hogy a cirkuszok milyen jármûveket használnak. E-betûs, P-betûs, meg kitudja milyen eredetû rendszámos autókat az IFA-tól az öreg Iveco-kig. Nyilván azt is mindenki tudja, hogy ezek azok a jármûvek, melyek állapota kifogástalan, és elképzelhetetlen, hogy ezekbõl egy csepp olaj, zsír vagy egyéb környezetet szennyezõ anyag a fûre kerülhessen. De annyi biztosan nem, ami az alsó védõlemezes versenyautókból kikerülhet...
Vagy mégis...?

A képek alapján mindenki levonhatja a maga következtetéseit a ponyva használat elõírásáról, annak értelmérõl, a döntéshozók következetességérõl, és az értelmetlen követelményekrõl úgy általában.

Képek:

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Olaj:

http://kepfeltoltes.hu/150629/K_p006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

forgatom a szemem király

76. • 2015-06-23 22:09:20
Vagyis remélem így...

Klikk!
75. • 2015-06-23 22:06:30
Egy kis hangulatvideó Fehérvárról! mosolygok

Klikk!
74. • 2015-06-21 13:18:17
Jók az értesülései Mester. A sok nullás büntetés mellé, járt még egy F.T.-i elbeszélgetés(na jó, nevezzük nevén, számonkérés), továbbá a két renitens bûnelkövetõt -záros határidõn belül- ismételt szabályismereti vizsga tételére is kötelezték. Kíváncsi lettem volna, ha valamelyik "prominens" élversenyzõ csinál egy ilyen próba-rajtot, vajon akkor is ilyen ejnye-bejnye lett volna a visszhang? Tudom, hogy az érintett versenyzõ, nem egy R. Gordon, és nem is a Dakar rajdobogóján történt, de mi lett volna, ha úgy állunk hozzá, hogy nem volt rögzítve tisztességesen a dobogó?
73. • 2015-06-21 08:09:44

Válasz a rajtdobogós kérdésre.
(Személyesen nem láttam, kémeim jelentették, ezért csak pletyka szinten.)

A ceremónia során az egyik versenyzõ úgy gondolta, hogy a színpadi világba visz egy kis valóságot. Bekapcsolta a rajtprogramot és rajtolt egy éleset. Az 1-1.2t körüli négykerekes autó persze, hogy kilõtte maga alól hátrafelé az 1-200kg-os dobogót. ...a szpíkerrel együtt, aki jó nagyot esett, akarom mondani repült.
Hat számjegyû bünti lett a vége.
neszóljszám

72. • 2015-06-20 07:56:03
A rajtdobogós kérdésre azok biztos tudják a választ,akik ott voltak élõben.
Én is kíváncsi lennék rá.
A szép hosszú beszámolóért köszönet dictus magister !
Én csak a másnapi aszfalton tudtam ott lenni.
Röviden csak annyi,hogy összességében tetszett.
A Rally2 így sokkal jobb,hogy nem csak 20 autót látunk.
A volt RTE-s ladásokat itt is öröm volt nézni.
Trescsik Ákos barátom, a Rally2 elsõ elõfutója, minden körben
megadta az alaphangulatot a mezõny elõtt.
71. • 2015-06-19 22:56:12

Még egy érdekesség és egyben találós kérdés is a Fehérvár rallye-val kapcsolatban:
Ez a videó a rajtceremóniáról készült.

https://www.youtube.com/watch?v=-GBECYY4oRE

A rajtolás csökkenõ rajtszám szerint történt, és a filmen az látszik, hogy a 26-os autóig a rajtdobogó a kapu között van, a riportok a dobogón zajlanak, illetve az autók a dobogóról indulnak. (26-os autó rajtja 1:20-nál.)
A 26-os autó után a 17-es következik, és már nem a dobogóról indul. Késõbb az látható (pl. 2:20-tól), hogy a dobogó már a kapu elõtt van, azon áthajt az autó, és a rajt, ill. a riport már a dobogó után van.

Kérdés:
Vajon hogy került a ceremónia közben és miért?!, a dobogó jelentõsen a kapu elé??
megdöbbent

70. • 2015-06-18 21:41:59

Így sem!

Akkor másold be a böngészõdbe.
nemértem

68. • 2015-06-18 21:34:42

Köszönöm a köszöneteket, a mai világban különösen megbecsülendõ. kacsintok

Képes alátámasztása az általam leírtak egy részének:

"Janika jött másodikként, királyhoz méltóan, ami a csövön kifért, kilinccsel elõre."

0:57-tõl 1:04-ig, a csúcspont 1:01-nél

https://www.youtube.com/watch?v=zzxKzhw2Ths

67. • 2015-06-16 12:49:07
Mester!
Beszámolódat olvasva úgy éreztem, én is ott állok az út szélén, és tátom a számat. Sajnos a valóságban nem így történt, viszont a Te jóvoltodból -egy objektív beszámoló formájában- képet kaptunk a múlt hétvégi verseny történéseirõl. Köszönet érte.
65. • 2015-06-16 00:30:22

Életképek Fehérvárról, saját szemüvegen keresztül:

Szombat, SS3, ugrató.

Már a gyors megközelítése okozott némi adrenalin szintemelkedést, mert az odavezetõ bekötõútra fehér embernek nem lehetett behajtani és parkolni, ahol egyébként tavaly lehetett. Most VIP parkolóvá avanzsált ez a szakasz, amire több, 2009-es Veszprém rallye-ról megmaradt tábla figyelmeztetett. No komment...
Egyébként üres volt ez a kb. 2-300m-es útszakasz (parkoló), míg a város utolsó utcája zsúfolt a parkoló nézõi autóktól, ami nem tett jót a közlekedésnek úgy általában. A gyorsról lejövõ autók is erre mentek a szervizparkba...

Herczig jött elsõnek, kicsit bizonytalanul, az ugrató után félig az árokban landolt, de gond nélkül visszajött az útra. Az eset pikantériája, hogy ezután, az ott lévõ nézõk egy lófejnyi terméskövet görgettek távolabb az úttól, amit könnyen elkaphatott volna a Skoda. Az élethez szerencse is kell...
Janika jött másodikként, királyhoz méltóan, ami a csövön kifért, kilinccsel elõre. Frici, Sasa, Trencsényi mint akik versenyeznek, Kazár, Botka, So-So... Aztán voltak olyanok is, akik mintha itiner és navigátor nélkül mentek volna... A lényeg, hogy az elsõ 5-10 autó után akár haza is lehetett menni nézõknek. Úgy tûnik, sokaknak murván nagyon nagy a kabát...
Ezen a gyorson a nyerõ idõ 2:43,1 volt, a levegõ elég jól mozgott, az autók után kb. 15-20 sec. után teljesen kitisztult a portól a levegõ, ennek ellenére 2 percenként rajtoltattak, ami nagyon vontatottá tette nézõi szempontból a versenyt és szerintem a fentiek miatt nem is volt indokolt.

A Superspecial szakaszra a tavalyi tapasztalatok alapján nem voltam kíváncsi, egy rallye versenyen ez az idõmérés nélküli bohóckodás nem más, mint parasztvakítás!
Annál inkább a nagyszervizre, ahol kíváncsi szemek sok mindent láthatnak. Volt idõnk ott nézelõdni, mert az eleje jött be utoljára, ami nem csak a nézelõdõknek volt meglepetés, de a sátrakban kifüggesztett szervizidõ kijelzõk szerint a csapatoknak is...
Szóba elegyedtem a pirellis szakikkal, akik teljes létszámban készséggel válaszoltak minden érdeklõdõ kérdésemre, köszönet érte!
Frici autója enyhe bh. sérüléssel ott árválkodott a TRT sátorban, Frici kifürödve, vietnámi strandpapucsban jött-ment. Nem volt kérdés, hogy ennyi volt...
Érdekes jelenet Friciék háza tájáról: Zsíros Gabi egy közeli sátor mellett barátilag beszélgetett (talán Tobak Zolival, ha Õ volt, zöld Nike cipõben kötetlen fûzõkkel, akkor üzenem neki, hogy Ö is öregszik.), mikor egy család gyermeke a TRT sátor alatt "elkapta" Fricit egy autogramra. Meg is kapta készségesen, de ugye a Frici, Zsíros G. nélkül csak fél ember a rallyiban, no meg gondolom a szponzori szerzõdés feltételei... Jött is a hankook-os fõember(?), felkutatta Zsíros Gabit és szinte utasította, hogy aláírni valója van a TRT sátorban Õfelsége, az ifjú "ralyongó" számára, aki hamarosan meg is kapta a várt aláírást. Respect a hankook-os embernek és ZS.G-nak is ezért a jelenetért.
Apropó autogram: Janikáéknak tanácsul, hogy ehhez ne gyöngybetûket író golyóstollat, hanem vastagabb filctollat használjanak, akkor talán dominálni is fog a képen az aláírásuk.
A tavaly látottakhoz képest kíváncsi voltam, hogy mennyit fejlõdött a TRT a Peugeot szervizelésében, illetve az osztrákoknál változott-e valami a Skodával kapcsolatban? Mindkét helyen volt változás. A BRRT-nél (szerintem) kevés volt a szerelõ, ami más csapatokra is igaz volt. Sok helyen hiányzott egy-egy segítõ kéz, aki megfogja, odaadja stb. A BRRT-nél volt egy szemüveges, nem is annyira fiatal szerelõ, aki a mozgása alapján kétségtelenül profi volt, aki a hasán hozta ki az autó alól a hátsó alvázkeretet a difivel, és a hasán, háton csúszva vitte vissza az újat, amit egyedül tett fel a helyére. Szép volt, önfeláldozó volt, de csapatszinten nem lennék rá büszke, és arra sem, hogy a levett futómûvet kis gondolkodás után letették a porba, menettel lefelé, holott tisztább helyre is tehették volna. Az elõkészített aszfalt cuccok mintaszerûen voltak kikészítve.
A szerelõi létszámot a TRT-nél csak akkor lehetett volna megítélni, ha párhuzamosan csinálták volna Frici Fiestáját és Janika Pözsóját. Ez elmaradt, ezért Janikánál volt szerelõ bõven, a bal küszöb burkolat cseréjére is maradt ember és energia.
Nem láttam a fõnököket, T. Tomit és Robit. Ott volt viszont a Janika oldalon Rolf Schmidt, Janika mentora (ennyi év közös munka után talán mondhatjuk ezt). Hogy ki ez az ember, arra talán jó példa, hogy még az autókra való várakozás során ott sétált a sátor alatt, nem csinált lényegében semmit, de a 16 éves fiam, aki életében nem látta, nem is hallott róla, megjegyezte, hogy itt, az a fehérhajú, fehéringes ember a fõnök! Ez a kisugárzás, a személyiség, és úgy tûnik, ez kell az eredményhez.
És ez a fehéringes idõsödõ ember gondolkodás nélkül benyúlt a murvaporos hátsó kerékdobba, hogy megfogjon valamit segítségként egy szerelõnek, majd felkapta a levett futómûvet és a fehéringes hasához szorítva félre vitte, hogy ne legyen útban. Mindezt ott, ahol a legnagyobb emberbõség volt.
Volt azért megint szerencsétlenkedés is a TRT-nél. Azt a hátsó lökhárító helyére szerelt beállító szerszámot lehetne tökéletesíteni rögzítés és felszerelhetõség szempontjából, akkor talán minden második arra járó szerelõ nem verné le, és nem kellene újra felszerelni. De ami igaz, az igaz a TRT Pözsó szinten sokat fejlõdött.

Még a szervizben maradva, feltûnt, hogy nagyon sok az idegen ország rendszáma a versenyautókon. Mintha egy szlovák versenyen lettem volna...
Az, hogy a BRRT Skodája osztrák rendszámos, az teljesen érthetõ, de hogy a TRT Fordja miért angol, a Pözsó miért szlovák, Trencsényiék Fiestája miért cseh? stb., azon el lehetne gondolkodni. Akkor dobtam egy hátast ez ügyben, amikor vasárnap valamelyik mezõnyben feltûnt egy öregecske Corsa szlovák rendszámmal. Hát ez már a csúcs volt. Szerintem e területen is rendet kellene már végre tenni, ha nem is elsõsorban pártunk és kormányunk kinyújtott keze a NAV miatt, hanem inkább a „keményen dolgozó kisemberek” alias „ralyongók” jogos elvárásai miatt. De ez csak az én véleményem!

Vasárnap, SS7, Csákberény-Kõhányás, elág kb.J4

A megközelítés-kori adrenalin szint emelkedés itt sem maradt el, mert ismét egy VIP ill. fotós parkoló szakaszba botlottam. A fotósok számát elnézve több volt a VIP (alias haver) autó... Hajaj, mikor nem lesznek elsõk, az egyenlõk között???

R2, Historic, csak a pozitívumokat:
Jó volt látni, ahogy az öreg VFTS-es pilóták úgy fordultak, ahogy anno, mondjuk Kazáron a hidasban (igaz, hogy az B3-J2 volt, de azért mégis! Még jobb volt látni, hogy az ifjabb VFTS pilóták is tudják mi az a VFTS. Keszler Matyin is látszott, hogy tudja mit csinál, van tapasztalat bõven, ugyanígy Spindler Tibi a Corsával. No meg Hevesi a Mitsuval. És nagy tévedés az, hogy az evo-k unalmasak! Az egyes pilótákik az unalmasak! Rájuk is igaz, hogy ha tudják, hogy mit akarnak csinálni, akkor az lehet jó akkor is, ha nem a kilincs jár elöl...
ORB:
Janika jött elsõnek, visszafogottan, de tempósan. Herczig harcosan, látszott, hogy neki a sürgõsebb.
Aztán a mezõny... Sokan nem tudják mit akarnak, minek van az itiner. Régen a R1, az volt a csúcs, ma az ORB csak pénzben kifejezve a (magyar) csúcs.
Összességében azért jó volt.

Az útvonalhoz:
Ha valaki megnézi a aszfaltos gyorsokat a térképen, láthatja, hogy Mór lehetett volna a vasárnapi központ. Mór kb. 25km-re van Fehérvártól, ez azt jelenti, hogy a vasárnapi mezõnynek autónként kb. 100 km-be és két óra etap autókázásba került, hogy minden kör végén visszajöttek Fehérvárra, a szervizparkba. Logikusnak látszott volna egy valamiféle móri szervizpark kialakítása.
Ha valakit érdekel, számolja ki, hogy az egész mezõny mennyit autózott km-ben és idõben feleslegesen etapon (a drága versenybenzinnel).

DuEn!
Láttalak munka közben, úgy kezeled a gépet, mint Sundance kölyök a coltot. Az utolsó pillanatban emeled, és szinte célzás nélkül lõsz… Ez már profizmus.
De a mellékelt kép alapján már te sem fogsz infarktust kapni izgalmadban a pályák szélén, de az is lehet, hogy ez is a profizmus jele.

És...
Örömmel láttam, hogy Anda Irénke (fotós) még mindig ott van, ahol bõgnek a motorok, és csikorognak a gumik.

Röviden ennyi!
kacsintok
64. • 2015-06-03 21:15:28
Na erre büszkék lehetnek! MNASZ! 1994-ben a" másod" osztályban indultunk 43 an! Ja ez egy kategória volt. Akkor még A5-nek nevezték.
63. • 2015-05-27 19:22:09
Ja, még valami!
Valaki meg tudná mondani miért nincs a versenyek után 1-2 nappal kitéve a bajnokságok állása?

Ez mégis felháborító!

Min múlhat vajon? Ki érti ezt?
K.Isti
62. • 2015-05-27 19:10:16
Nagyon jó, hogy ismét lesz egy népes mezõnye a Rally2-nek! Hatalmas csata lesz, hogy gyorsról, gyorsra változnak a sorrendek, és az idõeredmények! Több géposztályba sokszor jobbat mennek, mint az elsõ osztályba. Figyelte már valaki?
Nagyon bevállalják, és látványos is. Csak kár, hogy eléggé elfogynak az indulók a végére! Bár most nincs 100km, amit lehetne rendezni!
Nem tudom miért?
Anyagi okok? HÜMMM!

Hiába vagy jól mész, vagy meghalsz! Ezt így kell! Végtére ezért megyünk ki!
Jó kis verseny lesz, hacsak a rendezés nem tolja el, mint szokta!
Találkozunk a gyorson!
Üdv! K.Isti!
61. • 2014-06-20 15:15:32
Örülök, mert célba találtam.
Egyébként meg nem nehéz hibát találni, mert abból sokkal több van, mert csak azt csinálnak újra, meg újra,......
Viszont a hozzászólásom nem csak a Turán mondatairól ill. a vele készült interjút készítõ alákérdezéseirõl szólt.
Kíváncsi lettem volna a végén indulókra is.
De ezek szerint ez nem az-az oldal....és most nem kötözködöm.
Sibera: ezt sem tudtam meg, max. Tõled. Neked köszönöm.
Üdv:
Dömök Zoltán
59. • 2014-06-19 21:45:15
Hiába is mutatnám, mifelénk mindenkinek kettes a legjobb jegye magyar nyelvtanból, és a viccet sem értjük.
Ez van. sírok
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k