Latyakkal (Kelp-Gere Lászlóval) közvetlenül a kassai rajtceremónia előtt beszéltünk, legfőképp még a Székesfehérvár Rallye-ról.
Fehérvárra újra megújult az autód. Más csapat készíti fel. Érezhető a változás?
Teljesen más lett az autó! Megbízható! Ez a legfontosabb! Van még rajta mit fejleszteni, de a Székesfehérvár Rallye-n már végre tudtam élvezni vele a versenyzést! Kategóriában első időket is mentünk. Igaz, hogy ez a régi autónk, de teljesen más.
A váltót újra kicseréltétek.
Igen! Megkapta a hatsebességes szekis váltót, nagyon nagy élményt ad és jól működik. Teljesen más lett az autó dinamikája ezzel a váltóval. Sokkal jobban kezelhető. Tetszik! Imádom!
Ez a lényeg, hogy élvezd!
Milyenek voltak a fehérvári pályák?
Ahogy mondtam korábban is, kettő teljesen új volt számomra, egyedül az Oroszlányon mentem korábban sprinten.
A Csákberény nagyon kemény pálya, szerintem.
Ahogy mondod. Az első gyorson, az első három kilométerben próbáltam egy nagyot autózni, gondoltam ne maradjak már le a többiektől az elején, ahogy szoktam. Aztán egy tempós részen forogtunk, szerencsére nem lett baj. Egy percet veszítettünk, amit aztán folyamatosan dolgoztuk le. Sikerült gyorsulnunk. Sajnos nekem az örök hibám, hogy lassan kezdek belerázódni és a végére kezdem csak érezni a ritmust. Ezen mindenképp változtatnom kell. Ezért is próbálok minél többet menni az autóval. Járok tesztekre, elmegyek kisebb, meghívásos versenyekre, tesztként autózunk.
Ez az év már elment, de jövőre szeretnénk már az első versenyre is úgy odaállni, hogy minél több tapasztalattal, minél jobban megismerve az autót tudjuk felvenni a kesztyűt a kategóriatársakkal.
Addigra az autó is minél jobb lesz, folyamatosan javul.
És próbálok több energiát fektetni a pályabejárásra! Próbálok ettől is gyorsulni! A versenyeknek ez is a része, egy nagyon fontos része!
És hogy tetszenek a kassai pályák?
Nagyon jók! Szerintem a Rozsnyó városban található körgyors, a szombati harmadik és hatodik szakasz lesz a kedvencem. Szeretem ezeket az ’utcai harcokat’ :)
A második szakasztól kicsit tartok, ott majd össze kell szorítnunk a fogunkat… Gyors, fel, le, drazsés… Meg kell tisztelni, ott nagyot lehet esni.
Ahogy mondtam, az év már oda, kocsizunk minél több kilométert és közben vigyázunk magunkra, az autóra.
És mi újság a Latyak-ringen?
De jó, hogy kérdezed, el is felejtettem volna!
Jövő hétvégén, szeptember 17-18. rendezzük meg a IV. RALLY SHOW-nkat, ami egyben LADA és BMW találkozó is! Remélem ott leszel és minden Olvasód! Szeretettel várunk Mindenkit!