h i r d e t é s
Összes oldal:
751401042
Napi oldal:
99260
Jelenleg:
1176
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
996 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
960 |
3. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
5. |
Végh Krisz |
|
818 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
805 |
7. |
Osztás Ábel |
|
800 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
780 |
9. |
Balogh Richárd |
|
737 |
1. |
Sebastian Ogier |
|
33 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
26 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
20 |
4. |
Kalle Rovanpera |
|
18 |
5. |
Ott Tanak |
|
11 |
6. |
Thierry Neuville |
|
9 |
7. |
Joshua McErlean |
|
6 |
8. |
Yohan Rossel |
|
4 |
9. |
Nikolay Gryazin |
|
2 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Megnyerte a Ciprus Rally-t az ERC2 kategóriában a Botka Dávid Szeles Péter kettős. A Botka Rally Team párosa a leggyorsabb volt az egész versenyen, hatalmas tömeg ünnepelte a Larnaca tengerparti sétányán felállított célceremónián a győzelmüket. Aztán jött a feketeleves, a verseny végén két perc büntetést kapott a csapat, így csak a második helyért járó pontokat adhatták hozzá a bajnoki tabellán a páros neve mellé.
A szombati váltó meghibásodás miatt kategóriája második helyéről kezdte a zárónapot Botka Dávid és navigátora a Ciprus Rally-n. Bizakodva indult neki a hátralévő 8 gyorsasági szakasznak a legénység, hiszen a szervizcsapat az összes hibát megjavította a versenyautón.
’Problémamentesen tudtunk vasárnap autózni. Az előttünk lévő párosnál, a ciprusi bajnoknál - minden gyorsasági szakaszon - gyorsabbak voltunk. Így az utolsó körre már ledolgoztuk a hátrányunkat és a verseny végén fél perces előnnyel a kategória legelején végeztünk.’ - összegezte a napot a pilóta
Mindenki gratulált a magyar egységnek, hiszen első ciprusi versenyükön az ERC2 éllovasai mellett a helyi versenyzők is erősítették a kategóriát, amelynek élére állhatott volna nyolc futam után a Botka-Szeles páros, ha a verseny legvégén nem kapnak két perc büntetést…
A céldobogóról a technikai ellenőrzésre vitték az autót, ahol 17 (!) tételben sorolták fel a megvizsgálandó alkatrészeket. Tényleg bontás volt a ’bontásként’ emlegetett verseny végi technikai ellenőrzés.
’A versenyautónkat teljesen szétszedték az ellenőrök, de természetesen semmilyen szabálytalanságot nem találtak, amin persze nem is lepődtünk meg, hiszen tudtuk, hogy minden rendben lesz. Amikor a széria autóban a jobb hátsó (gyári) oldalablakot kezdték el vizsgálni és a legvégén még az ülés tartó konzolon lévő furatokat is lemérték, akkor egy kicsit úgy éreztük, mindenáron ki akarnak minket zárni vagy záratni. ’
A technikai ellenőrzés után Földesi Csabát, a csapatfőnököt hívták fel, hogy a csapat a megengedett 18 gumi helyett 20 darabot használt el, így két perces büntetéssel sújtják.
’A verseny előtt a csapatfőnöki eligazításon felvetődött egy kérdés, miszerint mikor kezdődik a futam.' - emlékezett vissza Földesi Csaba - ’Ez azért is volt érdekes, mert a kvalifikáció előtti hajnali két szabad edzés rajtjához levihetik e a szerelők az autót. Ott egyértelműen azt mondták, hogy a verseny a kvalifikációs gyorsasági szakasz előtti beíróban kezdődik’
Valóban 20 gumit használtunk el, ’- folytatta Dudu - ’ hiszen - ahogy eddig is - minden versenyen a szabadedzés első körére felraktunk két nagyon használt gumit. Korábban nem volt ezzel gond, hiszen, ahogy a nevében is benne van, free practice a kvalifikáció előtti két szakasz. Valahogy most ez nagyobb hangsúlyt kapott és így a győzelmet a helyi versenyző szerezte meg, akiről úgy tudjuk, hogy a rendező rokona… '
A két perc büntetés miatt az abszolút értékelésben két helyet hátrébb csúszva a nyolcadikon, kategóriában a második helyen végzett a páros. Ahelyett, hogy átvette volna a vezetést az ERC2-ben a bajnoki összesítésben a Botka Dávid - Szeles Péter duó, továbbra is a második helyen állnak 184 ponttal, öt ponttal lemaradva a cseh versenyző mögött.
’Hazugság lenne azt mondani, hogy jó szájízzel jöttünk el a ciprusi versenyről. Egy bajnokságban veszünk részt, ahol minden pont számít és ezek a pontok most nagyon hiányoznak. A terveink szerint a zárófutamon nem indultunk volna, most úgy tűnik, hogy ezt nem tudjuk kihagyni.
Tovább kell lépnünk, a következő versenyre összpontosítunk, két hét múlva a híres Acropolis Rally-n szeretnénk gyarapítani a pontjainkat!’
Ez a hír most jelenik meg 3755. alkalommal
European Rally Championship 2015
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|