Arra lennék kíváncsi, hogy miként működik az MNASZ háza táján a telefonos szavazás, így is lehet szakágvezetőt választani? Hol van ilyenkor az alapszabály hivatalos alkalmazása? Újra előkerülnek a piros telefonok?
Még egy kérdés. Miért nekünk kellene más szövetséget alapítani, hiszen a jelenlegi alapkövét mi tettük le, a szövetséget mi tartottuk, tartjuk el. Ezeket kell elzavarni de nagyon messzire az MNASZ - től. És végül mi az, hogy egy Koháry belepofázik egy rally verseny lebonyolításába.
Nincs jogi lehetősége az RSB-nek arra, hogy külön váljon az MNASZ-től! A Sporttörvény szerint csak olyan szövetség lehet sportági szakszövetsége egy sportágnak, mely tagja ezen sportág nemzetközi szervezetének is! Mivel a rallye az FIA hatálya alá tartozik, és az MNASZ az FIA tagja, csak ő lehet a rallye sportág szakszövetsége Magyarországon.
És ha alakul is bármilyen Rallye szövetség, az FIA azt nem fogja hivatalosként elismerni, ezért mind a magyar, mind az európai jog szerint bukik a történet!
Amit " ezek " csinálnak az kimeríti az ÜZLETSZERŰ KÉJELGÉS fogalmát !! ( az pedig büntethető ) !!! CSAK " ők " nem velünk basznak , hanem ránk !!... No meg a ralli-ra.
Ja! A képek 2008-ból valók. Most újra aktuális....
Imi!
Szerintem érezzétek magatokat nagyon jól Turánékkal kint a VB-n. Ezekre meg s***jatok nagy ívben.
Ebben a témakörben abszolút hitelesen tud a kérdésekre válaszolni hiszen a piros - fekete autós és társai ötletelésében ön volt az írástudó aki írogatta a leveleket Szamos Miklósnak az RSB és Gyurma ellen.
Elolvastam Gyuma levelét, kellett idő hogy lehiggadjak. Egy biztos: lehet fikázni a hülyéket még sokáig, egyet is értek vele a legmélyebben, viszont a rallye még mindig ott tart ahol van. A magam részéről nem megyek ki első osztályra mert hányadék, pénzünk viszont nincs hogy újra nevezzünk túrába. Mindenképpen a sportnak el kellene sürgősen mozdulni valamely irányba, mert a jelen helyzet a rallye kihalásával fenyeget Magyarországon. Egyet kell értenem azokkal akik a leválásról beszélnek. Meg kell nézni milyen jogi lehetőségei vannak egy új szervezet felállításának. Nevezhetnénk akár Magyar Rallye Szövetségnek, vagy kiskutya farkának is, de mindenképpen egy olyan egységet kell felállítani ami képes összefogni az R1, R2, és RTE mezőnyét. Lássuk be, Nattán Gyuri és a jelenleg lemondott RSB rövid idő alatt tett le valmit az asztalra ami jó volt. Úgy gondolom alkalmasak arra hogy elindítsanak egy új szövetséget, és nem hiszem hogy Mészáros Iván és az RTE szövetség nemet mondana egy együttműködési felkérésre. És éppen ezért Felkérem a lemondott RSB-t és az RTE szövetséget kezdjenek el szervezkedni lehetőségeket vizsgálni. Jelenleg ti vagytok azok akik hajlandóak és tudnak is tenni a Magyar Rallye -ért. Én még emlékszem olyan időkre amikor másodosztályból kerültek fel emberek elsőbe mert ott fel tudtak mutatni valamit, eredményt tudtak elérni. Amikor még rengeteg egyforma zsiguli futott és volt harc az időkért, és nem a pénz dominált. Mikor még volt olyan hogy egyik csapat tudott segítséget kérni a másiktól, közös tréningezések, és bulik voltak. Mikor mindenki ugyan azért járt ki a pályák szélére és ezt úgy hívták: Rallye. És ezek ma nincsenek az élsportban. Pedig pályáink lennének még akár VB-re is. Szerintem. Cselekedjetek, mert az MNASZ kinyírja a rallye-t, végérvényesen.
Tisztelt grf-úr, kérem írja meg állásfoglalását a helyzettel kapcsolatban, hiszen ön mindig kinyilvánította a véleményét ezért kérem, hogy most is tegye meg. Természetesen mind a kettő témában várom az észrevételeit.
Még mindig csak egy rendszeres rally ra járó voltam....De Frank úr azt mondta nem kellenek ide a szlovákok.Emlékszem még amikor volt Kassa Rally,egy élmény volt kint lenni és magyarnak lenni....de csak volt.Miért ez az ellenségeskedés,nem elég hogy politikusaink szétbasszák az országot még a sport terén is ezt kell tenni?Miért van az hogy kimész egy osztrák,német,francia,szlovén vagy bármely ország versenyére ott a nevezési díjadért kiszolgálnak és körbe nyalják a valagadat.A nézőket pedig nézőként kezelik.Itthon meg fizetnem kell ha egy erdős részen meg akarom nézni hogy elmegy egy versenyautó/volt rá példa nem egyszer./Frank úr menjen csak vissza a tolvaj lízing cégéhez,Szamos úr meg keverje a marcipánt,olyan mint a s*** csak kevesebbet árt vele ott mint itt.És mindenkit le lehet váltani higgyétek el,csak összefogás kell hozzá.Bojkottálni kell a versenyeket,nem benevezni és kész.És akkor nem lesz pénz ami a zsebükbe folyna......és ki kell használni a Média lehetőségeit.Csak összefogás kell gyerekek.Persze ígértek fűt fát,tegyél fel AGIP matricát és majd jó lesz...ja lett nekik mert zsebre vágták rá a reklám díjat,te meg pislogtál az üres kannáddal hátha adnak nyálat....Ne hagyjuk hogy tönkre tegyék a Magyar Rally Hírnevét,PÉNZÉHES KAPZSI TOLVAJ EMBEREK MINT PLD UNFRANÓ,SZAMOSSSS,VAGYKOKO
"Én nem hiszem el, hogy egy Turi Tamás nem tudja megverni egy elméletileg ugyanolyan evo 9-es micsuval." - Egerben verte, amíg fel nem borult. Veszprémben is az utolsó gyorson tette Turi az oldalára a kocsit. Barcikán Janika kikésett a kocsija miatt - nem indult be - kapott 50 sec büntetést. Ha az nincs, tuti megveri Asit. De biztos rájuk küldött egy kappitulátuszt, attól volt baja mindnek :)
Csak egy pár vélemény,egy egyszerű "F" csoportos autóstól aki erre költi minden pénzét,bár nem jól menő vállalkozó,nem is akkora név hogy bármi befolyással bírjon,sőt a rally sem üzlet neki,nem is a "mosodája",egyszerűen csak az élete!
Azt tudjuk már rég hogy nem ti vagytok értünk hanem mi értetek,de hogy ennek még hangot is adtok ez szégyen....
Első észrevételként jegyezném meg hogy a "népes" nevezési listából mennyi nevező maradna az általad kevésbé preferált csoportok(F,S,Wrc,Rte)nélkül,amikért a nézők nagy része versenyre jár,akiket nem a papíron leírt eredményekből,hírekből,hanem a tényleges tudásuk,legendává vált autóik, miatt ismer mindenki.Rte?Az utánpotlás,akik nélkül semmi nincs!mi bajod velük?Eltaposni a jobbat?nem inkább példát kellene venni hogy úgy is működhet szervezet?Persze egyszerűbb lesöpörni az asztalról,nehogy túl sokan lássák így is lehet.Mellékesen jegyzem meg azok a fiúk sok I. osztályos "Mnasz hű" versenyzőt körbe autóznának,ha a technikájuk(zsebük) engedné,mert a "hűeknek" a zsebe engedi ugyan,de a lábuk kevésbé,mert karcos lesz a drága gép......
Újból kedvet kaptam Nattán Gyuri tiszavirág elnöksége alatt a versenyzéshez,kellemes gépkönyvezés után,látván az egri nevezési listát,mindenki együtt....de hamar sikerült kedvemet szegnetek ezzel a levéllel...
Egy külön szövetséget én is,és sokan mások is nagy lelkesedéssel üdvözölnénk,de sajnos Magyarországon csak egy autósport szövetséget ismer el az állam,az pedig jelen pillanatban az MNASZ.Tehát monopolhelyzetben van,ez is csak politika sajnos!!!!!
Mindenkitől elnézést ha levelem zavaros,helyesírási hibáktól hemzseg,de dühömben ennyi és így jött ki...
Sporttársi üdvözlet
és hogy a nevem miért nem írom?Nem nehéz kitalálni,ha egy Nattán Gyurit sikerült harcképtelenné tenni,akkor hogy lenne nekem rajt engedélyem a következő versenyen????
Szerintem nem a Janikával van itt a baj. Vagy 4 éve a Veszprém rallin Asi egyik szerelőjével beszélgettem, aki megmondta, hogy vannak érdekes dolgok a srácnál. Nem részletezte, de van egy-két turpisság annyit elárult. Én nem hiszem el, hogy egy Turi Tamás nem tudja megverni egy elméletileg ugyanolyan evo 9-es micsuval. Ha egyformán betartanák a szabályokat az autók építésénél az Asi nem lenne 2010 bajnoka most. NEkem ez a véleményem.
Mit ne mondjak rég óta nem járok rally versenyre.Nálam a biztosítékot az verte ki amikor a strázsa-hegyi gyorsra belépő díjat szedtek....
Nem meritek kimondani a piros fekete autós nevét?????????
ASI-ő az aki2003 veszprém rali minden egyes gyorsa után a beíró után az erdőben és itt ott szűkítőt cseréltek......és még sorolhatnám.Még sem foglalkozott velük senki,néha hogy legyen látszatja versenyek után bontást kértek rájuk de ennyi.Csak hogy a jó nép meg nyugodjon.Sajnos a mai magyar rali arról szól hogy az élmenő milliomos versenyzők jelöltetik ki a nyomvonalat maguknak és ennyi.Volt egy Kis Ferink is,amint elkezdte verni a tokmány orrú janikát egyből kipakoltattak elé mindenféle akadályokat....és még sorolhatnám.