RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Megyünk, ahogy tudunk!
Lencse Zoliék a Lada után újra Mitsubishiben
2014-11-05
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710456793
Napi oldal:
207054
Jelenleg:
2614
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
598. • 2011-09-13 19:18:20
Sziasztok!
Jelentem én már itthon vagyok, ma engedtek ki a kórházból. Gabi sajnos még hetekig kórházi kezelésre szorul, sérülései súlyosak, de szerencsére már nem életveszélyesek. Részletek hamarosan sajtóanyagban lesznek. Ezúton is köszönöm mindenkinek aki szurkolt és izgult értünk, kérlek benneteket, hogy Gabiért továbbra is szorítsatok, hogy felépülése minél gyorsabb, fájdalommentesebb és teljesebb legyen.
Üdv,
Lévai Ferkó
597. • 2011-09-13 18:11:40
1. Ha a megfelelő színvonalhoz pénzt kell szedni, akkor szedjen!!!

2. Szerintem mindenki, aki szereti ezt a sportot, befizet egy jelképes összeget, mondjuk legyen 500Ft. Az senkinek sem megterhelő, és ha számolunk, akkor nem kevés pénz az sem.

3. Az a baj viszont ezzel, hogy mint látható, egyböl 2000-3000Forintos jegyet árulnának, mint a s*** prológjukon is, ahol 3500 volt a jegy. Az botrány.

4. Szerintem mindenki, a rendezö is és a nézö is azon van, hogy itthon normális versenyt lásson, normális körülmények között. Senki sem akarja ingyen, szerintem tényleg azt az 500 Ft-ot rááldozza mindenki arra, hogy színvonalas, jó rendezvény legyen. Gondolok itt Pontosan betartott rajtidökre, és nem ETAPra kivett szakaszokra.
Ha csak ennyi kell hozzá, arra szerintem mindenki vevő!

5. Szerintem sajnos nem erröl van szó, mert máshol sem szednek belépöt, mégis normálisan van lebonyolítva minden, és minden adott egy jó versenyhez.

6. Sajnos a magyar mentalitás az, hogy ha fizetössé is tennék a szakaszokat, akkor azokból a pénzekböl nem biztonsági emberek lennének, hanem valakinek egy új autó vagy nyaraló.
596. • 2011-09-13 18:03:16
Mihályi Csabával semmi gond nem volt , tökéletesen oldotta meg a feladatát, és még angolul is jól beszél !
595. • 2011-09-13 17:58:37
A tényszerűség kedvéért:
A célceremónia egyik szpíkere volt Kőváry Barna. Az IRC élmezőnyt Mihályi Csabával vitték végig.
A himnusz bakihoz nekik nem volt semmi közük. A céldobogó hangosítását egy helyi társaság végezte.
594. • 2011-09-13 17:35:30
Tessék lehet vitatkozni!
Szerintem a mai világban nem lehet 100.000 embernek
ingyen szórakozást ennél jobban megszervezni.
Csak gondoljunkbele , ha mindenki csak 1000-1500 ft
fizetett volna 1-1.5 milliárd a bevétel.
Ebből bőven jutott biztonsági , rendőri emberekre .
Arról már ne is beszéljünk ha 3 napos bérlet /rallypass/
lett volna és az minden szakaszra beenged.
Mecsekpölöskén még akkor is jöttek/özönlöttek/be
emberek mikor már az IRC mezőnye már rég lement.
Ha jegyet kellet volna vennie minden szakaszon 3-szor
meggondolta volna , hogy bejöjjön?
Én alig szedtem össze az utazásra a pénzt de hogy nyugodtan tudjam nézni azért még fizettem is volna:
VOLT OLYAN 4-5 FŐS 45-50 ÉVES EMBER AKIK MEGKÉRDEZTÉK TŐLEM , HOGY MI LESSZ ITT
MIÉRT VANNAK ITT ENNYIEN ? AZT SE TUDTÁK HOL VANNAK!KIS GYEREKÉT BELŰL SÉTÁLTATÓ APUKA,
KUTYÁT HOSSZÚ PÓRÁZON VEZETŐ NŐ,
STRAND LEPEDŐT KŰLSŐ IVRE TERITŐ SZŐKE
Minket nem azért fognak megdícsérni,hogy húúú mennyien voltak!
A jó és kulturált szórakozáshoz higgyétek el pénz KELL!

593. • 2011-09-13 16:58:10
Sziasztok !


Képek a hétvégi futamról .
www.RigóFotó.hu
592. • 2011-09-13 16:32:57
Értelmetlen ez az egész háborgás,a rendezés úgyis ugyanígy fogja csinálni jövőre is,mivel,hogy tavaly is háborgás volt az "ETAP RALLY" megrendezésének színvonaláért.Viszont van megoldás.Pl:külföldi rally-kat látogatni,vagy ideheza marad az RTE.Ezek se hibátlanok,viszont látványosabb.ÉS LEHET,HOGY A NÉZŐKNEK IS RENDEZIK!!!!!Az ob-ra meg járjon a Jelen Pista,mert az nem a nézők hanem a versenyzők kedvéért rendezik (akkor mink a kocsi oldalán a Canon matrica?).
Ráadásul 2 hét és Esztergom rally.
És még azt i mondom hogy :NI
591. • 2011-09-13 16:09:49
Akár nevetséges akár nem, ez van. Én személy szerint látom mögötte a munkát, mert négy napig álltam a pálya mellett, és dolgoztam. Látom, hogy a vezetőbírók a Historic EB után azonnal már csak ezzel foglalkoztak szinte. Hogy mekkora erőfeszítés összeszedni egy-egy gyorsaságira a bírókat, és akkor X lemondja, helyette pillanatok alatt kell szinte újat keríteni, mert különben borul minden. Igazából nem is értem, hogy miért próbálom itt kifejteni azt, hogy mik voltak, és mi munka ez, mert mindenki csak a negatívumokat erőlteti, a rendezőt konkrétan hozzá nem értőnek titulálja, de persze azon az egy emberen kívül mindenki ért hozzá... szontyoli
590. • 2011-09-13 16:03:09
Már megbocsáss, de én azt mondtam, hogy X vállalja azt, hogy úgy bonyolítja a rendezvényt, ahogy kell. Nem azt, hogy nem tud semmiről. Egyértelmű, hogy folyik kommunikáció a két fél között. De szerintem erre a mélytengeri színvonalra a rendező sem számított... Minden vezető- és pályabírónak voltak gondjai a "zöldmellényesekkel".
589. • 2011-09-13 15:58:24
-"rendezvény jó minősítést kapott a Nemzetközi Automobil Szövetség megfigyelőitől. Ami hibát találtak azon meg lehet javítani, de senki ne várja, hogy elsőre teljesen hibátlanul, flottul fog menni minden. "-
Hát ez enyhén szólva is több mint nevetséges!!!!
Meg lesz az év versenye cím!!
588. • 2011-09-13 15:50:57
Valaki Gy4-ről nem tud belső videót belinkelni,érdekelne hogy nyílik szét a tömeg az autó előtt!Nem találok sehol szerintem ezt is vagy 80 évre titkosították!
587. • 2011-09-13 15:47:57
Kedves Tuning!!

Hogy a rendező leszerződik valkivel, valamiért, és semmiről nem tud... Ez oltári nagy badarság!! Ennek jobb lett volna utána járnod!!
Sajnos Mecsek rallyn ez évek óta így megy, hogy kollégiumokból, és innen-onnan verbuválják a személyzet egy részét, akik sokszor még innivalót sem visznek, mert gőzük sincsen hova is mennek dolgozni, és persze mit!!!
586. • 2011-09-13 15:47:46
Lehet, hogy a másik fórumba írtam, nem ide, végül is mindegy is. Az biztos, hogy a biztonságiak 1-2 üdítő kivételtől eltekintve nem feleltek meg. (Finom voltam...) DE! A rendező leszerződik X céggel, aki vállalja, hogy biztosítja azt a szintű biztonságot a pályák mentén, amit a rendező elvár. Na ez az ami nem történt meg, kezdve azzal, hogy eleve nem annyi embert hoztak, amennyi meg lett beszélve, ráadásul akit találtak azt hozták 20 és 70 év, 160 és 200 cm valamint 45 és 15 kg között. Na ez így nem működik. Ezt a rendező is látta, elhiheted, hogy más megoldást keres ezek után.
585. • 2011-09-13 15:41:31
Egy kis megjegyzes a büfe arakhoz: ennyit VB-n SEM kernek el ilyen etelekert. Sem Finnorszagban, sem Svedorszagban, sem Nemetorszagban, sem mashol. Tipikus kapzsi magyar a meggazdagodni akarok de azonnal fajtabol. Nyilvan szerepet jatszott a helyberlet is, ami szinten utalo jel, hogy miert nyomta meg az arakat a büfe. Mindegy, tanulsag, benzinkut. Követtük masok peldajat.

A verseny amugy (mar amennyit lattam) jo volt, az idö szuper, a szervezes meg olyan-amilyen (bunyo, emberek a palyan).
A zaro ceremoniat tenyleg belinkelhetne valaki király
584. • 2011-09-13 15:39:08
Abszolút nem gondolom, hogy én okosabb lennék nála, vagy többet tudok nála, mert nem.
Viszont aki ennyi éven keresztül rendez egy versenyt, annak tisztában kellene lennie azzal, hogy ide minden biztonsági intézkedést hatványozottan kell végrehajtani.

Ilyen bakit nem szabadott volna elkövetnie szerény véleményem szerint.

Más szurkoló is, és versenyzök is ezen a véleményen vannak, hogy itt nagyon nagyot hibáztak a szervezök, tudták mennyi emberre számíthatnak, és erre igen is fel kellett volna készülniük!!
583. • 2011-09-13 15:30:48
Tudod... Egyszer úgy leültetnék embereket Istvánnal, hogy mondja el, hogy is működnek itt a dolgok, mi mibe kerül, és hasonlók. Félre ne érts, nem kívánlak szurkálni, csak sok "tévhit" kering a rendezéssel kapcsolatban a fejekben. Megjegyzem (tudomásom szerint) a biztonsági szolgálatot leszámítva a rendezvény jó minősítést kapott a Nemzetközi Automobil Szövetség megfigyelőitől. Ami hibát találtak azon meg lehet javítani, de senki ne várja, hogy elsőre teljesen hibátlanul, flottul fog menni minden. Hidd el, már most megy az agyalás, hogyan lehetne a biztonsági szolgálatot hozzáértő emberekkel létrehozni.
582. • 2011-09-13 15:25:42
http://www.acisanremo.it/rallysanremo/documenti/concorrenti.htm

A lapon megtalalsz mindent, a fontos dolgokat pdf a terkepeket pedig JPG formatumban (tömöritett mappa)

581. • 2011-09-13 15:03:46
Hát bárcsak egyszer úgy lenne. De én a plusz pénzt nem a zsebembe tenném, hanem több biztonsági emberre és bíróra költeném. Elvégre is, a legföbb szempont a versenyzök és a nézök biztonságának a biztosítása.
580. • 2011-09-13 14:31:45
Nem,
Kedves JJ, Te nem a véleményedet mondtad el, hanem cinkeled, elpoénkodod, bagatellizálod azt, amit én pusztán megjegyzésként leírtam! Általam elfogadható verseny, Hungaroring, hibás burkolat, hibás eső, stb (olvasd nyugalommal vissza) - ezt tettem szóvá, nem a véleményedet, a vélemény különbségünket kifogásoltam, hanem a marha vicces következtetéseidet, hogy akkor nekem mi is kellene...
579. • 2011-09-13 14:31:04
Lehet próbálkozni rendezéssel, és majd meglátjuk (ha eljutsz odáig), hogy a Te első IRC versenyed hogyan sikerül. király
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k