TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Az ítélet mérsékelve
Botka Dudu eltiltását mérsékelte az MNASz vezetése
2012-04-03
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
702273224
Napi oldal:
281148
Jelenleg:
4543
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

az_itelet__1


Botka Dávid még a tavalyi év során kapott fél év eltiltást a bükfürdői sztori kapcsán, de csak nem hagyta nyugodni a dolog, így méltányossági kérelemmel fordult az illetékesek felé. Az ügyben pedig már döntés is született, így Duduval beszélgettem a jövőről.

Volt egy eltiltásod...

az_itelet__3Igen, a tavalyi Bükfürdő Rallye-n egy hibás döntést hoztunk, mely után a sportfelügyelők behívtak megbeszélésre, ahol én „kötöttem az ebet a karóhoz”. Ők pedig ezt nem vették jó néven, ráadásul nem éppen úgy viselkedtem, mint illett volna… csúnyán beszéltem. :-)  Ebből kifolyólag pedig kaptam egy fél éves eltiltást. Március elején benyújtottunk egy méltányossági kérelmet, hogy mérsékeljék ezt a büntetést. Az ügyben számunkra pozitív döntés született, hiszen a fél évet 3 hónapra mérsékelték, így az eltiltásom március 31-én megszűnt.

Hogyan tovább?

Építettünk egy új R4-es Mitsubishi Evo IX-est, ami az eddigi próbálgatások során nagyon-nagyon jónak bizonyult, így ezzel szeretnénk a hazai bajnokságban jó eredményeket elérni. Orfűn is teszteltük, látszott, hogy nagyon gyors, biztosan képes futamgyőzelmekre. Azt hiszem, hogy nem az autón fog múlni, inkább nekünk kell fejben összerakni ezt a szezont, úgy, hogy minden rendben működjön, az elejétől a végéig 100 %-ot tudjunk nyújtani.

thumb_az_itelet__5Nagyon rajta vagyunk ezen, úgy felkészültem, mint eddig még soha! Korábban nagyon elfáradtam a versenyek alatt mentálisan is, és a fizikai állapotom sem volt túl jó. Most viszont 3-4 hónapja rendszeresen sportolok, a tesómmal minden nap bokszedzésre járunk. Nagyon komoly szinten sikerült összeszednem magam, először nem bírtam ki 40 másodpercet, most pedig már háromnegyed órát megállás nélkül végig tudunk bokszolni. Fogytam 14 kilót, így szerintem ez is segíteni fog. Tényleg úgy akarjuk elkezdeni a bajnokságot - ha végre elkezdődik valóban -, hogy 100 %-osak legyünk!

az_itelet__6


Az autóval mennyit mentetek eddig?

Nem sokat, nagyjából 50 km-t tudtunk menni vele, utána várakoztunk, hogy akkor most milyen verseny lesz, vagy mi nem lesz. Tartalékoljuk a kocsit, mert elég sok alkatrész van benne és nem olcsó az üzemeltetése. Mindig úgy próbálunk tesztelni, vagy kisebb versenyen elindulni, hogy legyen értelme, abból a későbbiekben tudjunk építkezni. Kisebb hibák előjöttek az autón, így ezeket kell még rendbe raknunk. Tatabányán mindenképp indulni fogunk, utána pedig jöhet egy hosszabb teszt murvás pályán, és akkor talán Bükfürdő Rallye-n már valóban 100 %-osak leszünk.

az_itelet__2

Ki diktál melletted idén?
A navigátorom csak részben új, hiszen Mihalik Péter már 15 éve navigál, ő most olyan „visszatérő” lesz nálunk. Nagyon örülök neki, jó barátok vagyunk. Szenner Zsolti pedig szerintem csak később fog visszaérkezni, vele talán már csak a jövő évet fogjuk együtt tölteni. Mihalik is ugyanolyan profi, vele is jól érzem magam, az autóban is jól együtt tudunk dolgozni.

Csak magyarországi futamok, vagy átlépitek az országhatárt?

thumb_az_itelet__4Ma született meg a kisfiam, Máté, úgyhogy csak azokon a versenyeken akarok menni, ahol van értelme. Tavaly még ide mentünk, oda mentünk, de idén már mindenféle összevissza versenyen nem fogunk rajthoz állni. 100 %-ban a magyar bajnokságra koncentrálunk, és akkor mellette egy-két olyan futam jöhet szóba, mint például a német VB, ami már régi nagy álmom. Most talán tényleg sikerül!

Még egy kérdés erejéig engem azért érdekelne, hogy a versenyzőtársak hogyan fogadják azt, hogy rokoni kapcsolat fűz téged az RSB szakágvezetőjéhez?
Ha csak a mostani esetet nézzük, már abból is előre tudom, hogy mi lesz! Az lesz, hogy sokan azt hangoztatják majd, hogy „na, elintézték ennek a hülyének!” Pedig ez nem így van, de engem már nem is nagyon érdekel, hogy ki-mit mond. Én tudom, hogy ezt én intéztem magamnak, Apu nem segített benne semmit… sőt, talán inkább még hátráltatott benne, mint ahogyan a büntetésem mértékében is! Mert szerintem ezért az esetért másra nem szabtak volna fél év eltiltást. Nem foglalkoztat már, hogy ki-mit gondol erről a kapcsolatról, akinek nem tetszik, azzal eddig sem beszéltem, aki pedig valóban a versenyzésért csinálja ezt a sportot, az nem ezzel az üggyel foglalkozik!

Köszönöm az interjút, Mátéhoz pedig gratulálok!

Ez a hír most jelenik meg 5841. alkalommal
Share |
2012.04.21-22.
Young&Partners Rali-Túra Bajnokság 2012
III. Tatabánya Rallye
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k