Az ítélet mérsékelve
Botka Dudu eltiltását mérsékelte az MNASz vezetése
2012-04-03
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
732456807
Napi oldal:
44642
Jelenleg:
1664
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2313. • 2014-04-01 12:25:41
Teljesen egyet értek írásoddal, de egy kis kiegészítésre szorul.

A sport a társadalmi, szociológiai folyamatok nagyszerű indikátora. Rajta keresztül sok minden megérthető és elérhető. A technikai sportok is ebbe a kategóriába tartoznak . Fejlődésük vagy hanyatlásuk a háttérfolyamatok, helyesebben, a társadalomban, a gazdaságban zajló folyamatok leképezését jelenti. A számunkra kedves és sokáig emelkedő pályát mutató technikai sportok hazánkban nem képeznek olyan anyagi vonzóerőt amit a tőkeerős befektetők szívesen kihasználnának. Mi van a rally-val? A több éve tartó mélyrepülés elérte azt a szintet, ami már nem igényel különösebb odafigyelést a gazdaság és a politikai szereplők részéről, tulajdonképpen egy két gazdaságilag nem jelentős tényező, tényezők játszóterévé silányodott.(rendezők, biztonsági cégek, egy-két vállalkozó). Az elért alsó szint ezzel együtt meghatározza az abban szereplők minőségét is úgy mint versenyzők(tisztelet a kivételnek, és úgy mint a lebonyolításban résztvevőkét is). A bajt tetézi, hogy ami a társadalom a gazdaság számára nem fontos, annak a vezetésére irányítására sem fordít energiát, hagyja a dolgok szabad áramlását mindaddíg, amíg számára káros folyamatok nem tapasztalhatóak. Talán lerágott csont de kis hazánkban van most olyan sport aminek a promotálása, fejlesztése sosem látott méreteket ölt annak ellenére, hogy nemzetközileg értékelhetetlen eredmények születnek ebben a sportban. A versenyeken tapasztalt negatívumokat nem is igazán rónám fel sem rendezőknek sem azoknak a versenyzőknek akik erejéből, tudásából ennyi telik. Tudomásul kell vennünk, hogy ez a sport már nem arról szól, hogy ki tud gyorsabban haladni, ki tud a néző szempontjából pazarabb versenyt rendezni. Nem, ez más aminek csak a neve maradt meg és semmi más.
Lehet itt tíz kamerával felvett, összevágott nagyszerű videókkal bizonyítani ennek ellenkezőjét, az csak önámítás és a valóság tudatos elferdítése. Nem akarok senkit lebeszélni arról, hogy ne látogassák ezeket a rally-nak nevezett eseményeket, sőt igen is nézzék meg, érezzék jól magukat egyenek igyanak de ne keressék a küzdelmet a látványos autózást és a barátságos rendezést mert csalódni fognak.
2312. • 2014-04-01 12:24:32
Tisztelt Ortodox!
Nem tudom, hogy a neved utal-e bármilyen etnikai vagy vallási hovatartozásra, mert ha nem, akkor SZERINTEM megsértesz másokat és át kellene gondolnod annak használatát.
Egyébként ha a véleményemhez ennyi volt a hozzászólás az Rád nézve szomorú.
de név nélkül mire vár az ember.....
üdv
2311. • 2014-04-01 11:30:01
"" "" "" ; ; ;
Szerinted....
2310. • 2014-04-01 10:40:02
sajnos a rendszer nem tudja kezelni a macskakörmöt és a pontos vesszőt...
2309. • 2014-04-01 10:11:48
Szép napot!
Olvasom az év első versenyének hozzászólásait és nem értem a dolgot.
Tudtátok, hogy ez lesz.
Új MNASZ?
Új vezetés?
Új tisztségviselők?
Ugyan már!
Maximum új nevek a fizetési listákon és új emberek, akik majd a saját vélt igazságukat akarják bizonygatni.
Van ennek így értelme?
Szerintem SEMMI!
Szerintetek a vezetőket, szervezőket érdekli egy kicsit is a NÉZŐ?
Hát nem.
Ti mindnyájan csak fölösleges kiadást generáltok. (több rendező, biztonsági ember, szemetes, toi-toi…)
Ez üzlet. Minél kisebb befektetéssel, minél több haszonhoz jutni.
A pénzt nem Ti hozzátok, mert Nektek csak elvárásaitok vannak, ami pénzbe kerül.
Nélkületek is ugyan úgy íven fognak autózni, „csatázni” ☺…
Ők mind az öten-hatan. Ne sértődjenek meg a többiek, de sajnos ők csak töltelék.
Rájuk mondták sok-sok évvel ezelőtt, hogy: „ha ők jönnek, akkor megyek a büfébe…”
Évek óta azonos pályákon mennek, már fejből megy az egész. „Csata” meg akkor van, ha nem jön időben meg a pénz, vagy a szervizes nem aludta ki magát…..
Semmi új nem lesz. Ennyi Subaru, Mitsu a környéken nincs.
R4, R5 ide?
Minek? (Mondjuk igaz, a számla mindent elbír.)
De ne a Ti hátatokon.
Ne menjetek „versenyt” nézni. Ugyan azt a s***t nézitek évek óta.
BOJKOTTÁLJUK az ORB versenyeket és akkor talán, ha nem lesz néző elgondolkodnak a rendezők, szponzorok, hogy valami itt nem jó és…….(mindenki folytassa, ahogy gondolja)
Én már nem járok, inkább eszem egy jót azon a pénzen.
Ha meg versenyt akarok nézni, megyek határon kívülre. 3-400 km-en belül azért találok.
Lehet a mezőny nem ilyen „jó” és íven autóznak, de legalább nem ismerem őket (a hátterükkel együtt) és a szervezők a nézőt kiszolgálják. Van WC, szemetes, büfé, megközelíthető gyorsok, normálisabb és tisztább emberek. (Egy fokkal legalábbis.)
Az internet meg miről szól itthon?
Csak egymás számára ismeretlen emberek nick nevek mögül szidják, alázzák és sértegetik egymást. Mindezt választott tisztségviselők, bevétel orientált rendezők minősíthetetlen munkája miatt.
Ez nem nagy eredmény!
De Ti tudjátok, lehet ebben a s***ban dagonyázni, de lehet változtatni is.
Mondjuk az egy radikális, baleseti sebész megoldás lesz.
Fájni fog egyeseknek, de csak így lehet.
Rajtatok áll.
Hát csak ennyit akartam.
Üdv: Dömök Zoltán alias NEON
Ja…. Most olvastam, hogy van helye a pénznek ugyanis hullik szét a „Hungaroring” nevű pénz- és kádertemető.

2308. • 2014-03-28 08:54:26
Kedves csipkelődő kollega vigyorgok

Benyó le fogja ...ni a rally szakágat...mindenki tudja,hogy miért.

Alapvetően már nem érdekel,hogy ki mit csinál,mert nevetséges az egész ami itthon megy. A szép,magvas gondolat meg sajnos mindenkire igaz.

Most van egy két pozitívum az MNASZ házatáján és lehet engem kövekkel dobálni,de nagyon örülök neki,hogy Pénzest elküldték...Sosem kérdőjeleztem meg a szakmai tudását,de a beképzeltsége ez felülmúlta...

Amit Ivánnal veszekednek azt nevetségesnek tartom...mindkét félnek van igaza,de pont nem ezekkel kellene foglalkozni...

Összefoglalva továbbra is tartom magam ahhoz,hogy lóf.sz se lesz itt csikánó...

Kérdőjelek,bizonytalanságok és mittomén még mi.

Hajrá Babolcsai néni...kérem alássan neszóljszám
2307. • 2014-03-27 23:20:31
hu0olb!
Megállapítottad, hogy a tűz közelébe kerülő emberkék "hajlamosak kifordulni magukból". Szép, magvas gondolat...... helyeslek
Szerinted az új szakágvezetőre is érvényes lehet?
Jut' eszembe: új vezetés, új szezon, az év első versenye.
A Pénzest láttam Miskolcon a versenyirodán, a Benyót nem.
Hmmmmm.
2306. • 2014-03-27 09:11:38
Szép az amiket mondasz és de valahogy én nem hiszek ebben a szabályok betartásában és társaik... Biztonsági okból is fontos az tény. De tudtommal semmiféle hitelesítés nem volt a GPS-ekről...de ebbe nem megyek bele.

Voltak PZS törekvéseiben jó dolgok,de a mentalitással voltak komoly problémák...sajnos ez kishazánkra nagyon jellemző. Ha már valaki a tűz közelébe kerül hajlamos kifordulni magából.

Az meg teljességgel hiteltelen volt,hogy PZS akar reformokat hozni,betartatni,mikor mindenki tudja,hogy ő volt a legnagyobb mutyibajnok. Regélt a csövekről és annak idején a gázcsőre is adott sorszámot...ott volt a S1600 Swift...be lett vonva a gépkönyve,mert úgy törött,de mehetett...

Én egyáltalán nem tartom rossz dolognak,hogy visszahívták...sőt!
2305. • 2014-03-27 07:42:37
Az fel sem merült benned, hogy a GPS nem csak segít betartatni a szabályokat, hanem első sorban biztonsági okokból hasznos?

A PZS pedig nem ment, hanem Benyó mindenféle indok nélkül küldte. Pedig nem ártana valamiféle magyarázatot adnia. Feb.21-én a tagság PZs-t elsöprő többséggel megerősíti, majd három héttel később (az első bajnoki előtt egy héttel!) a zöldfülű elnök már ki is rúgja. Gratulálok, Benyó Úr, okos húzás volt újra elmérgesíteni a viszonyt a rally szakág és az elnökség között!
2304. • 2014-03-26 15:22:47
Ott azért még nem tartunk :)
Egyszerűen nincs annyi GPS készülék amennyi nevezés beérkezett...
2303. • 2014-03-26 10:08:24
Lodoki levele.
http://www.rvo.hu/2014/03/25/t-versenyzok-dr-adam-antal-lodoki-levele/
2302. • 2014-03-26 08:58:45
Mi történt???

Elment Pénzes és próbál az MNASZ versenyzőbarátibb lenni??

Eltörlik a GPS pénzt a másodosztályban a Miskolc rallyn...

Valamit történni fog??? Vagymiszösz? csókollak
2301. • 2014-03-19 11:13:38
Persze én "álarcban játszom az elgogulatlant".
Köszi hogy megvilágítottad a helyzetet, most már értem a folyamatokat.
Azért figyelhetnél, hogy kicsit jobban menedzseld a fórumos személyiségeidet, mert a legutóbb ezen a néven még tudtál helyesn írni:
http://www.duen.hu/tagok/31258/hozzaszolasai
Aztán célba lőni szeretsz-e?

Viszont a feltett kérdések, tényleg érdekelnek. Sportszakmailag.
Óriási a fejetlenség, képtelenség tervezni,legálisan versenyt rendezni, aki meg erőből rendez az lenyomja az MNASZ-t is.
2300. • 2014-03-18 23:11:31
Látom megtaláltad újra az álarcodat megint jáccod az elfogulatlant. Közben meg semmit sem értesz a folyamatokból. Azért lett magyar amatőr rallye bajnokság hogy ne tűnjön fel senkinek hogy az MNASZnek nincsen is sprint szakága ami nem is lehet mert a FIA szabáj szerint a rallye minden formájának lényege az előírt átlagsebességű közúti szakasz ugyehogy. Mostakkor hogy magyar bajnokság lett kírva a sprintre ettől egyszeribe emmár MNASZ sportággá lett mert magasról köpünk a FIAra ha egy kis zseton kezd látszani amit le lehet kaszálni még. Így lesz rallye a sprintből és pont ezért préselik az Ivánt nehogymár ő is adjon ki hozzájárulást a sprintekhez mert akkor hogyan fog a fejekbe bemenni hogy ez már 50 éve FIA sportág ergo MNASZ felségterület közben meg lof@szt az. Mer a Kupa az még rendben vóna az nem országos bajnokság azt még bárki csinálhat na de akkor milyen alapon akarja bárki szabályozni azaz hogyan lehet lezsarolni licencre meg gépkönyvre meg fittyfenére a sprinteseket? Az ilyenek meg mint te tisztelegnek az egészhez mert nem látják a fától az erdőt hogy ha 2-3 éven keresztül nevezgettek a magyar bajnokságnak átkeresztelt MNASZhez semmi köze sprintre meg a rendezők fizetgetik a regsiztrációt meg nem hajtják el a halál fvszára az MNASZ megfigyelőket akkor egyszer csak azt fogják észrevenni hogy ez az egész szép csöndben hivatalos MNASZ sport lett. Miközben vegyiszta népi kezdeményezés az egész ezért akarják a repteres spurikat tök megölni mert arról aztán végképpen nem lehet eladni a leghülyébb közutasnak sem hogy az FIA rallye és persze szúrja a szemüket mert még valakinek eszébe juttatja hogy régen a sprint sem volt MNASZ sport jé!!! Mivel az egész MNASZben senkinek sincsen ekkora agya hogy ezt így évekre előre végiglássa csak egyetlen valaki szülhette a marcipán de akkor csak a kajakoson keresztül üzenhette meg az új vezetésnek hogy mi a teendő. Lényeg a lényeg még mindig ő irányít itten akár tetszik akár nem.
2299. • 2014-03-18 22:41:16
Érdekelt volna, hogy mi az elképzelés, hogyan született megállapodás arról hogy ha befizeti az amatőr az éves MARB sápot és köt egy extrém biztosítást az mnasz-en keresztül akkor megtagadhatja e a versenyrendezők által helyben szedett extrém biztosítás tételt?
Ez nem tűnt működőnek a korábbi tapasztalatok alapján. De időközben Orfűn már frissiben meg is hekkelték a kiadott ukázt és jól leverték egyszeri kétezeröccá'ra a díjat. És ez már benne is van a hivatalos táblázatban valóban. Ok, pipa.
Mondjuk az biztos csak engem zavar, hogy MARB nevű licencet kell váltani és ARK nevű bajnokság van pár sorral lejjebb ... (ez tényleg huszadrendű dolog)

Viszont kérdezném:
- 1600 ccm limit ami az ORB és a RALLY2 futamokon kívül mindenre ki lett hirdetve, mikor kerül visszavonásra elnökségileg?
- A teljesesen felesleges, értelmetlen, szakszerűtlen és nem is jól definiált feltétel a teljesítménymérési lap marad a versenyautó vizsgafeltételek között?
- Mikor tudhatjuk meg végre, hogy ki és milyen kritériumok alapján jogosult amatőr autóversenyeket rendezni? Ezek a versenyek milyen számbeli, területi és egyéb keretek között lesznek rendezhetők? (gyk. dunától keletre mi lesz? dunától nyugatra miért lehet?)
2298. • 2014-03-18 21:40:31
huOolb
Amellett hogy teljesen igazad van, még kiegészítésként: Alkalmatlan személyek az RSB ben persze nem véletlen azt hitte. ő tud mindent egyedül.
Beteges titokzatoskodás, kapcsolat kiépítési hiány,Erős függés a szépszámú"hitelezőktől" Utópista ígéretek feledése. Mi lesz? már pár éve magától döcög.
balli MNasz díjtáblázat(módosított) de kérdez, sok itt az értő
2297. • 2014-03-18 19:10:47
Há' most mondd meg spori!?
Mindjárt bevallok még pár durva dolgot ezen kívül is.
Sőt! Támogatom az otthonszülést!! helyeslek

Viccet félretéve, ez a sport sajnos nem a sakk ahol csak a fekete és fehér létezik.

Pont azért néztem fel ide hogy feltegyek pár kérdést ami engem érdekel SPORTSZAKMAILAG. Többek között a 1600-as limit érvényességéről.
Ez utóbbi nem tudom megvan-e neked, de pont nem P.ZS műve, hanem mögötte találták ki amikor puccsolták a nagyon őszinte sportvezető aspiránsok.
2296. • 2014-03-18 17:06:12
A nap fénypontja!

"kibújikol a szeg a zságból"

Ez többet ért mint egy highand2-féle ködös válasz vigyorgok
2295. • 2014-03-18 16:38:47
Balli! Érdekes dolgok derülnek ki rólad. Szóval akkor te egyetértesz azzal hogy a sprintben 1600-ra korlátozták az autókat meg egyetértesz azzal hogy a sprint rendezőket le kell húzni a regisztrációs díjnak nevezett izével ami tulajdonképpen az ingyenes versenyengedély ára meg az indulónkénti fejpénzzel meg azzal hogy szabadidős sprotolókat sportorvoshoz küldünk meg kényszer gépkönyvezzük az autóikat amikor nincs is rá semmi joguk meg kötelező gumi a piaciárnál magasabban meg olcsó versenybenzin az 85nél háronszorta árban meg minden. Jól álcáztad magad eddig de ugye kibujikol a szeg a zságból.
2294. • 2014-03-18 15:52:38
Én nagyon örülök neki,hogy visszahívták.

Nem mondtam azt sosem,hogy nem értett ahhoz amit csinált. Az,hogy kapkodtak össze-vissza a tény volt. És ha annyira értett volna a dolgokhoz nem az lett volna az elsődleges feladata,hogy akit nem szeretett azzal jól kicseszik...mert erről szólt az egész. Nagyobb energiát fordított arra,hogy keresztbe tegyen a nem szimpatizánsainak,minthogy azon dolgozott volna,hogy jobb színben tüntesse fel a rallyszakágat.

Plusz nekem teljesen hiteltelen volt egy olyan ember szájából hallani a nagy megváltó reformokat aki a legnagyobb mutyibajnok volt...és ez megint tény!

Voltak dolgok amiket én is favorizáltam,de a flegmaságtól meg a hatalomvágytól úgysem tudták volna véghez vinni...

Én kifejezetten jó dolognak tartom azt,hogy eltávolították...

Az már más kérdés,hogy még így sem tudni,hogy mi lesz...
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.10-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k