szomorú a históriában, hogy amíg a többi szakág helyzete így vagy úgy, de konszolidáltnak minősíthető, addig a rali folyamatosan feszültségben lebeg.
arról nem is beszélve, hogy egyre több aggasztó vélemény szerint a többi szakág kárára óhajt a rali szakág működni. de legyen ez csak egy folyosói pletyka.
én nagyon szeretem a ralit, de azzal nem tudok egyet érteni hogy minden áron működtetni akarják ebben a formában. a nevezések száma leapadt, a biztonsági feltételek ugyanakkor szigorodtak,a költségek meg persze felmentek. ahogyan kínlódik a számokkal a rali úgy kínlódik a gyorsasági is.
milyen autók mennek ma magyarországon? bmw, audi, mercedes és a kicsik. nincs középosztály sem. nincs aki eltartsa ezt a drága sportot.
mai index cikk, nézzétek meg mi nyílik a nagykörúton a zálogházak, kávézók helyén: használt ruha bolt. a baj nagyban megy, uraim, senki ne higgye azt hogy xy eldörren odafent és nem lesz versenyzés. a probléma mondhatnám globális... a megoldás pedig nem lehet a pénz öntése.
és most aztán, hogy eltűntek az autósport "nagy ellenségei" ahogyan hívták őket, mindjárt el sem fognak férni a csapatok a nevezői listán. ezt láttuk már korábban is.
bizony, most aztán az igazi szakértők vették kezelésbe a szövetséget.
istenem mintha a szakértelem abból állna, hogy ki hány versenyen indult vagy ki hány kupát nyert. abszurdum. mert aki 20 évig takarít, az mindjárt elvezet egy takarító céget, nem?
még az a szerencse, hogy van erős fék a jelenlegi vének tanácsában meg az elnökségben. különben ki tudja merre indulnának.
ez az egész bohóckodás egyébként mi mást mint azt eredményezi, hogy a többi szakág szív mélyeket (már megint) a ralisok állandó problémázása miatt.
igen, lehet nem szeretni a G*****, faluvégi és S***** urakat, de nekem nagyon úgy rémlik hogy több mint 10 millió landolt a ralinál működési pénzként nem is olyan régen.
a tagságot semmi sem érdekli jóformán, altatják őket jobbra-balra, ők meg ringatóznak. erre kiváló példa a legutóbbi közgyűlés. petán pétert megválsztották simán etikai bizottság vezetőnek. az ő neve szerepelt a legutóbbi közgyűlésen is, ott alig kapott kb. 10 szavazatot. erre csak azt tudom mondani lol.
Valóban úgy tűnik, hogy nincs változás. Lehet nem szeretni Pénzest meg a Lakatost, de nekik köszönhető, hogy megszabadultunk Miklóstól és Faluszélitől. Az új elnökség hálából első lépéseként elvont minden támogatást a Rallye szakágtól. PZS már fontolgatja a lemondását, mert pénz nélkül nem lesz ORB. Móci meg újra futja a köröket, megint hitegetni kezd mindenkit...
Hamarosan újra mehetünk elnökséget választani?
"Elnökségi határozat
2014-02-24 21:05
Az MNASZ elnöksége a magyar autósport eredményes képviselete érdekében a következő határozatot hozta:
Az MNASZ elnöksége megbízza az Elnökség szakág szerint illetékes két tagját: Füzy Andrást és Kovács Józsefet, hogy haladéktalanul személyes tárgyalásokat kezdeményezzen a Magyar Gyorsulási Szövetség vezetőjével és az AMTOSZ irányítójával a felmerülő vitás kérdések rendezése érdekében, az érintett szakágak igény szerinti bevonásával.
Ha most MNASZ éredekekben dolgozó elnökséget, és istenek tanácsát választott a nép, akkor úgy gondolom elemi kötelességük megtámadni az athosz, porthosz, aramisz szövetség bejegyzését, amit az érvényes sporttörvény alapján meg is nyernének. Ha másnak dolgoznak, akkor nem. Majd meglátjuk.
Ennyi reményvesztett, aggódó, semmit nem értő, stb, stb arcú embert ritkán látni egyútt. Nem igazán hisz senki senkiben, teljes értetlenség, tanácstalanság az arcokon. Aki pozicióba akart kerűlni annak sikerűlt is, látva a különböző névsorokat.
Itt ugyan semmi nem fog változni, minden marad a régiben...
Az mnasz.hu-n egy rövid kis üzenetben egy ilyen dolgot miért nem lehet kiírni? Azt látom hogy 16:00ig tömhetik magukat a büfébe de hogy ki lett az elnök azt nem
meeone!
Azt szokták mondani, minden viccnek legalább a fele igaz.
Na, akkor ez most nem lehet vicc, mert ez 100%-ig igaz. Egy órája jött a hír, hogy Benyó Miklós az új elnök.