Az ítélet mérsékelve
Botka Dudu eltiltását mérsékelte az MNASz vezetése
2012-04-03
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
732483785
Napi oldal:
71620
Jelenleg:
1865
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2153. • 2014-01-22 13:48:36
Ez mekkora s*** már!!!
Nem lesz Eger Rallye??
2152. • 2014-01-22 12:46:33
Holczer!Miért nem azt írjátok le,hogy mit szeretnétek?Annyit ártottál már,ahhoz hogy megbízzanak benned és a kutyáidban,le kellene írni,hogy mit akartok másképp csinálni.Amit most csináltok az nem viszi előre a sportot,de a ti szekeretek sem.Most halottam,hogy Katona Zsolt lenne a rallye-szakág-vezető jelöltetek.Egyből egy viccel kezdenétek?
2151. • 2014-01-22 11:40:50
És ezzel ez a rendező el is érte a célját.
Minden az ő kezében öszpontosul.
Most már csak alap szabályt kell módosítani.

A következő lépés, hogy új elnökségi tagokat hoz, elengedi a szakágvezetője kezét, mert az is csak egy eszköznek kellett mind ehhez. Betolja a komálósokat az új RSB-be, és működik is a rendszer.

Következik az RTE eltaposása és már is dől a lóvé.
A csatlósok meg a pénz szagát megérezve már gyülekeznek is mint a hiénak, sorban állnak a tisztségekért. Aki meg szólni mer, annak befellegzett!

Gyerünk-gyerünk mnasz tagok:
Szavazzatok Lakatos Robi rallye bajnokságára!
2150. • 2014-01-22 10:49:19
És beindul a dominó-elv.
Az említett rendező mindenhova ugyan azt a versenyigazgatót fogja felkérni, aki pedig -természetesen- mindig a saját bíróit/időmérőit/rádiósait....... stb., fogja alkalmazni.
Ez nem is Orb lesz, hanem X.Y. és társulatának országjáró turnéja. forgatom a szemem
2149. • 2014-01-22 09:55:46
Ha jól számolom, akkor a 6 ORB versenyből 5-öt egy rendező rendez. Találjátok ki melyik.
2148. • 2014-01-22 08:03:43
Már az első Miskolc rallyval gondok lesznek !!!!
Remélem az RTE ugyanoda rakja első versenyét !!!!
Teljesen egyetértek azzal amit VéeFTéeS írt !!!!
2147. • 2014-01-22 03:31:04
Tökéletesen egyetértek.
2146. • 2014-01-21 23:09:16
Kb 50%-át bírtam elolvasni, de kár volt. Nem szoktam senkinek semmi rosszat kívánni, de remélem az MNASZ mint olyan minél hamarabb megszűnik létezni, a benne "szolgálatot" teljesítő emberekkel együtt! Az RTE pedig átveszi a helyét megérdemelten és az autósport közelébe nem engedi ezeket az embereket.
2145. • 2014-01-21 23:03:35
A k.anyjukat ha nem lesz Egerben rally!!!!!!! nemértem
2144. • 2014-01-21 19:35:28

Ez a vonat már régen elment!
A javasolt megoldás megint csak maszatolás lenne.
Csak radikális változás hozhat eredményt.
Szerintem...
király
2143. • 2014-01-21 18:23:46
Aki tényleg névtelenül akar itt fórumozni, annak két jótanács:

1. használja a HotspotShield-et. www.hotspotshield.com
2. a regisztrációnál kötelezően feltöltendő képet a C: meghajtó gyökerébe tegye és onnan töltse fel.

Ha ezt nem teszitek, kis hozzáértéssel látható, hogy a kép milyen IP címről érkezett. Ha ez a cím hamis, akkor is látható a számítógépetek struktúrája, például a user könyvtárneve stb.

Szóval, aki névtelenül akar véleményt nyilvánítani, annak ezt kell követnie.

Szvsz.
2142. • 2014-01-21 16:20:22
Én mondom nagyszerű látvány:

A magyar autósport pöcegödre fölött dögkeselyűk és hiénák verekednek.

Mefistofele most járja örömtáncát helyeslek
2141. • 2014-01-21 14:49:13
Rég óta üres az már...
Csak a rendezvények körül van valami lé.
A rendezők meg ügyesen kanalaznak belőle, miközben a háttérből kavarják a s***t.
Vegyük már észre!

Egészen addig csönd volt, ameddig a Budapest rallye(?) MVM szponzorációja fel nem merült úgy 20milláért.
Na akkor elfajultak a dolgok.
Rögtön újra kiélezőttek az ellentétek.
Azonnal alapszabályt kell módosítani, nehogy valaki más diszponálhasson a "nagy lé" felett.
Persze nem lett belőle semmi, mert az érintettek összevesztek a nem létező koncon, hiszen a Hungaroringnek is erre a pénzre fájt a foga régóta.

Azonnal elő bújt a rendezők által feltüzelt sok okostojás és azóta is hintik az igét. Gyulainak ezért kellett mennie.
Ez előre kitervelt és lejátszott dolog volt, mert nem ment bele az alapszabály módosításba és útban volt!

A kondérban továbbra sincs semmi, de ha! majd egyszer lesz akkor majd osztoznak.
Osztoznának...
De így soha sem lesz.

És ameddig az összes érdekhajhász el nem húz innen a picsába, addig tényleg el kell felejteni az MNASZ-t.
2140. • 2014-01-21 14:26:13
Üssék csak egymást a húsosfazék körül, az se baj ha nem veszik észre, h már üres...
Csak a máséhoz hozzá ne férjenek.

s*** kimondani, de tényleg el kellene felejteni egy életre ezt a MNASZt, ennél bármi más jobb választás.
2139. • 2014-01-21 13:40:00
Az a baj hogy nem így gondolkoznak. Nem hinném hogy ezekkel a személyekkel menne.
2138. • 2014-01-21 11:54:21
Tényleg el kéne indulni az egyeztetés irányába.
Kopinak ezúttal igaza van.
Sosem késő.
Mit veszíthettek?
Nem lehetne, hogy lüljenek az érintett felek és személyesen, kultúrált formában megvitassák a nézet különbségek okát?
2137. • 2014-01-21 11:46:54
Kismajom!

Haza jöttem.
Úgy látom, hogy nagyon hiányoltál.
Ha akarsz valamit, bátran felhívhatsz.
2136. • 2014-01-21 08:45:24
Te Gyurma!

Ha kifogysz az érvekből jön a csúcs a csúsztatásod, a mások zsebében való kotorászás és a a talicska és pénz kapcsolt emlegetése!

Nem tudhatom és nem is tudom, hogy te mennyi pénzt vettél ki az autósportból nem turkálok a zsebedben, ezért te sem tedd az enyémmel.

Az egyetlen időszak az életemben mikor az autósportból éltem mikor szakmai tudásom alapján külföldön dolgoztam.

Ha a díjkiosztók szervezése kapcsán felmerült, bevételekre gondolsz tévedsz, csak az utolsó három eseményen mínusz 1 millió volt a veszteségem a be nem folyt szponzor pénzek miatt, jut eszembe fél éve nagy arccal írtad, hogy kifizeted a felét, tehát jössz 5 kilóval(ezerben). Nem kell magyarázkodnom a pénzért szolgáltattam jó hangulatú eseményeket rendeztünk teljes vendéglátással. Megjegyezném, hogy azóta sem volt ilyen jó hangulatú és színvonalú díjkiosztó és ezt a tagok mondták nem én.

Ird már le miért érvénytelen szerinted külföldön az SP rendszám, van érvényes biztosításuk, hol áll a rendeletben, hogy nem érvényes, ha igazad van miért itt savazol, miért nem írod meg az arra illetékeseknek miben kell módosítani szerinted.

Hasonlítsd össze tételesen a régi és új alapszabályban meghatározott egyes jogköröket és nekem lesz igazam, de ezt te is tudod csak csúsztatsz.

A kérdéses ajánlattal kapcsolatban, valószínűleg nem ismered az ajánlat tartalmát ( 5 évre kizárólagosságot kaptak volna, PR-média ügyekben azzal a kitétellel, hogy ha nekik szponzoruk az XY alkatrész áruház akkor nem lehet a rendező szponzora a START Autó). Arról nem beszélve, hogy az ajánlat tevő cégnek semmilyen referenciája nem volt a vállalt feladatok tárgyában, majd ha jól tudom ré két évre komoly adósságai is kerekedtek vagy tán fel is számolták.

A Média Bizottság munkáját évek óta akadályozza, hogy nincs érvényes média szabályzata. Így az éves akkreditáció kiadására korlátozódik a munka más felhatalmazás hiányában. legutóbb Móczár Péter megválasztásakor beszéltem személyesen a problémáról átadtam a javaslatainkat majd nem jött válasz, ha nem kell nem erőltetem, erőltetjük bizottsági társaimmal.

Az elmúlt években a háttérből lobbiztatók, hol Cs.B. valamely bizottságban vagy Pénzesen keresztül, ne nézd hülyének a tagságot!

Örülök, hogy csak te tudsz mindent és én csak böfögök mint írtad, talán ragadt rám valami az elmúlt 35 évben, nem hiszem hogy csak te értesz itt mindenhez, vegyél be egy szerényítő tablettát is.

Felvetésedre, ültem én éppen eleget az RSB ülésein, dolgoztam önzetlenül a Ferdi mellet, mint szakértő nem újszerű nekem, szerintem tudnék segíteni és bármikor segítek szívesen, ha felkértek, persze nem elvtelenül.

Üdv. Herczeg Áron "Roni"
2135. • 2014-01-20 22:34:40
Roni Doki ezek után már csak személyesen kéne folytatni a beszélgetést példát mutatni az értelmetlen rengeteg energiát felőrlő felesleges viták békés elrendezésére.Milyen lenne EGYSZER egy békés mosolygós egyhangú döntésű közgyűlés??? persze előtte gondosan egyeztetve szakmailag, hisz itt mindenki tenni akar valamit. Próbáljuk meg. ne legyen ez utópia!
Koch
2134. • 2014-01-20 19:21:31
Tisztelt Dr. Tóth István ex elnökségi tag!

Valóban mint regnáló tag erkölcsi kötelezettséged volt anno a kritikákat elfogadni!
Azonban felhívnám figyelmedet, hogy mindennemű kritikát mely az akkori elnökség tagjaival és az általuk előterjesztett javaslatok, projectek, szerződés tervezetekkel kapcsolatban megfogalmaztam , az akkori MNASZ Elnökének Ferjáncz Attilának valamint a Rally szakág vezetője Dudás Gyula „Koko” személyes felkérése alapján készítettem, fogalmaztam meg!
Az észrevételeimet a sportágban eltöltött, akkor 30 éves múltam, a PR-marketing kommunikációban megszerzett közel húsz éves szakmai tapasztalatom, valamint az Elnök úr és a Szakágvezető úr személyes felkérése alapján tetettem, tehát nem tagi kritikaként, sem nem személyes indulattól fűtve.
Soha nem vetemedtem volna a becsületes munkával szerzet jogi szakmai jó hírneved besározására, a kérdéses eset egy merőben más szakmai hozzáértést igényelt, ezen a téren azonban nem tudsz olyan szakmai reputációt felmutatni, mint jómagam.
Az általad javasolt szerződés tervezettel kapcsolatban, kétségeimet megosztottam az akkori elnökség tagjaival, köztük veled is, tehát a mostani hozzászólásomban az MNASZ akkori Elnökének felkérésére készült szakmai véleményemből idéztem, melyet te is megismerhettél anno, én úgy érzem, hogy a tagságnak jogában áll megismerni az akkor történteket. Sajnálatos módon az ajánlatevő gazdasági tevékenységével kapcsolatos tények, a később megismert információk az én kételyeimet igazolták.
Nem kételkedve szándékod pozitív voltában, el kell ismerned, hogy az ajánlat a későbbiek ismeretében előnytelen sőt tarthatatlan volt, kivált kép rendezői szemszögből.
Szakmai téren (PR-Marketing-Sport) soha nem az ellenszenv, kiváltképp nem a hangulatkeltés, hanem a színtiszta tények motiváltak-motiválnak, ezért veled szemben sem teszek kivételt.

Sporttársi üdvözlettel

Herczeg Áron „Roni”
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.10-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k