Egy verseny biztos meglesz tartva mert azt nem mi rendezzük az pedig a Kassa rally.A sprintesektõl hiába gyûjtik a fejpénzt indulóktól függõen a tervek szerint 500-1500ft között nem lesz mire elkölteni.Jó hogy végre készlet az RVSZ murva bajnokság ki írásával csak verseny nem lesz.
Másik érdekesség: a Veszprém Rally kivételével a többi öt ORB futam eddig aszfaltos volt. Idén cserélõdik valamelyik murvára, vagy jönnek a "vegyes" versenyek?
Reméljük, hogy a Budapest és Mecsek Rallyknak idejében kerül rendezõje és minél kevesebb zökkenõ lesz az áhított megújulás évében!
Sajnálatos hogy februárban még nincs "igazi"versenynaptár
így aztán lehet tervezni..................
Legyen komolyabb gépátvétel a sprinteken és meg van oldva a probléma.De ha csak a szivatás megy irigységbõl akkor úgy is mindegy sajnos.
Hajrá SRT!
Eléggé hanyag szervezésû volt sok verseny, azért nem árt a komolyabb elõvigyázatosság. Nem feltétlenül kell megvárni amig konoly anyagi és emberi károk lesznek.
Persze valamivel több amatõr vesenyre valószínûleg szükség lenne...
Gratulálnék az MNASZ-nek, és mindenkinek!
Mi a cél a sprintesek szívatásával? Csípte a szövetség szemét, hogy ez volt a legnépszerûbb versenysorozat ebben a nyomorék országban és nem tudtak elég pénzt lehúzni rólunk!
Azért egy ceredi sprinten 200 feletti nevezés... Elgondolkodnék Pénzes úr! Ha ennyien fogunk ezentúl a közúton csapatni, lehet, hogy nem veregetik meg a vállad a szervek! Mert menni fogunk az biztos! Ha legálisan nem lehet, hát majd megyünk ahogy lehet! Rá lehet kenni a dolgot a biztonságra,bár nem hinném, hogy bármelyik sprinten lett volna komolyabb baleset mint akármelyik túrán!! Duma!
azért nem egyformán számolunk mert én azokat a költségeket nem számoltam amiket mindegy milyen rendzsámod van akkor is kikell fizetni.
3 betü 3 S***** rendszám sem jön ki olcsóbban mint a sport rendszám.de én nem akarok kampanyolni vagy bármi a sp mellet mert semmi közöm hozzá csak itt régebben mindenki 200 ezrekrõl beszélt most meg ha átszámolom ugyan annyira jön ki mint egy hagyományos rendszám.
Azoknak igen jó megoldás akik nemtudták vagy akarták honositani versenyautójukat a regadó miatt.
viszont ha a hivatalos versenyauto forgalmis 3 betu3számosodat átcsinálod sp re akkor vissza már nem lehet alakitani mert végleg kivonják a forgalomból.
Mondjuk a régi rendszerben sem túl olcsó a vizsgáztatás, aki azt választja: Mnasz gépkönyv 18, szakvélemény tizenX, (nem tudom, kelle-e a gépkönyvhöz Mnasz vezetõi licenc, mint régen, akkor az további költség, plusz minimumvizsga-díj+ utazás Pestre), teljesítménymérés 20-30 ezer ft. Egyik verzió "vonzóbb" a kispénzûeknek, mint a másik.
levi.b Nem egyformán számolunk ezek szerint! Nekem 95140-re jött ki! Ja! És mindent pesten kell inténi!!! Az meg nincs közel!!! (Lehet nem is fér bele a 150-be...)
Ezeket az összegeket nem tudom hogy számoltad ki??, de ha a kiírt szerint 1-4. lépés számait összeadod, az 95.140.- Ft
feketén fehéren le van írva...
Elviszed gépkönyvre, gondolom tankolod a húzókocsit, veszel pályamatricát, aztán felmész megint a központi okmányirodába tankolsz, pályamatrica stb...
Intézed ezt Nyíregyházáról, az 245 km oda...kiszámolod az még lehet 50-bõl ki sem jön. Lazán beleugrik 150be, lehet kisem jön. Kinti papírosoknak, sosem létezett papírosnak megéri az tuti. Sõt egy jó dolog.
Nem az volt írva senki nem fogja használni,hanem az hogy nem sokan. Aki átalakítatta hivatalosan a kocsiját és így használja 3 betû 3 szám, nem nagyon akar még egy ilyen procedúrán résztvenni és némi kp-tõl megszabdulni csak mert sp rendszámja legyen.
Részemrõlezt a témát lezárom.
Mik a járulékos költségek 50 ezerért?
eszerint a cikk szerint 60 e ft biztositással együtt a sportrendszám.+gépköny ami akkor is kell akármilyen rendszámod van.
a P rendszám 250 e ft/év és nemfogadják el sehol már.
marad még az illegális szlovák rendszám ami szintén hasonló költség mint a sp rendszám.
és ha alakinek hivatalos magyar rendszámos a versenyautója az sem sokkal olcsóbb.
szóval miért nemfogja ezt senki használni?