Ezekre a dolgokra Te magad is tudod a választ. Hisz az az ember aki meg tudja oldani hogyan kell három kocsiból összevágva egy autót forgalomba helyezni -és itt rólad beszélek gyurma-, az az itt szereplő kérdésekre maga is tudja a választ.....
Akiket meg kötekedés nélkül, tényszerűen érdekel, meg találják a módját a tájékozódásnak......
Írjál még nyugodtan! Időd is van gondolkodni a kérdéseken míg az alkatrészraktáraid között utazgatsz..... Vagy két "szippantás" között....
Nagy öröm, hogy megint írsz, bár érdeminek nem nevezném.
Kérdések, amire választ várunk:
-Ki kell-e fizetni előre 1 évre a KGFB díjat?
-Ki az SP rendszám jogosítottja, milyen módon ruházható át?
-Létezik-e kétoldalú megállapodás, viszonosság bármilyen országgal az SP rendszám használatáról, ezáltal használható-e jogszerűen külföldön?
-Miért közöl az MNASZ félrevezető információt a biztosítással kapcsolatosan? Hiszen a KGFB minden évre rögzített áras jelenleg, így nincs lehetőség "egyedi" ajánlattételre!
-Elfogadható-e szerinted a jelenleg alkalmazott évi 109.200 Ft-os éves fix biztosítási díj?
-Mennyibe kerül egy SP rendszámra váró jármű szemléje?
-Mennyibe kerül egy SP rendszám ideiglenes forgalomban tartási engedéllyel, és indítási naplóval?
-Milyen adókat kell megfizetni a kiváltott rendszám után, és mennyit?
-Miért nem kell az SP rendszámos autókon teljesítményt mérni, és miért kell minden hagyományos rendszámos versenyautón minden műszaki vizsgán?
-Hány SP rendszámot válthat ki egy tulajdonos?
-Egy alvázszámra évente hány rendszámot lehet kiadni? Hogy értsd: Átíratható-e év közben az SP rendszám?
-Mentesül-e az ÁFA fizetése alól az a jogi vagy magánszemély, aki SP rendszámmal helyez autót forgalomba?
-Mentesül-e a regisztráció alól az a jármű, ami SP rendszámot kap?
Mára ennyi, holnap ha lesz kedvem, írok mégy egyszer ennyit, hidd el, sokan várják a választ. Ha nincs válasz, vagy nem tudod, akkor meg szerintem ne oszd az észt!
Érdekes vélemény....
Kiváncsi lennék, személyesen is lennél a oly bátor ezt közölni...
Mert az adatlapodon, egy 70 éves hölgy telefonszáma mögé bújva "nagyon vagányul" hangzik.....
Nekem az jön le az egészből, hogy nagyon sokba fog fájni ez a sportrendszám. Ugyan azt csinálják mint a taxisokkal - csak a Központi Okmányirodában lehet az autóval (versenyautó kapcsolatos ügyeket intézni - csak és kizárólag a NKH központi vizsgaállomásain lehet vizsgáztatni - a vizsgadíj lesz vagy 32000 Ft + teljesítménymérés kb 30000 Ft -tól, gépkönyv ez meg az lesz vagy egy százas. Köszönjük versenyzőbarát MNASZ.
Remélem jól nyaraltál, gondolom te is láttad a Magyar Közlöny pénteki számát.
Ebben megint szó esik arról a témáról, aminek fogadatlan prókátora vagy mióta az egész dolog elkezdődött. Eleinte is szkeptikus voltam az SP rendszámmal kapcsolatban, de ahogy körvonalazódnak a részletek, egyre jobban aggaszt ez a dolog...
A Magyar Közlöny augusztus 23-i száma szerint kizárólag a Központi Okmányiroda jogosult az ügyintézésre. Én itt lakom, de nem gondolom, hogy normális dolog ide rángatni mindenkit. Vagy ha már úgyis a Hungaroringen akarjátok őket szemléztetni, akkor mindegy?
Olvasom, hogy akkor lehet más országban használni ezt a rendszámot, ha viszonosság, kétoldalú megállapodás van a két ország között, illetve, ha az adott ország törvényei lehetővé teszik... Szlovákiával van ilyen kétoldalú megállapodás? Vagy SP rendszámmal nem kell eröltetni a külföldi helyszínen rendezett Magyar Bajnoki futamokat?
Van még bőven aggasztó részlet, de nem sorolom, mindenki megtapasztalja majd élőben...
Ez a lemondott krapek nem az a Varga Imi aki az IB.n a rali ellen szavazott??
Amikor S***** csicska volt vagy most is az...
Tereprali szakágvezetőnek is csak volt
Nem hiszem, ennyire talán még ők sem sötétek. Mondanám, hogy majd kzsolt megmondja, de nem mondom :)
Ellene szól, hogy a P-rendszám is használható az EU-ban, bár erről elég nehéz meggyőzni a külföldi hatósági személyeket, lévén csak magyar nyelvű az okmány.
Tehát szerintem az EU-ban érvényes lehet az SP rendszám, a kérdés a nem EU-országok...
Az idézeted biztos nem pontos, mert Magyarország nagybetű :)
Tájékoztatnék mindenkit, hogy a Terep-rallye szakág jövőjét szem előtt tartva 2012.10.10 napjával a Terep-rallye szakág szakágvezetői posztjáról lemondok. Kérnélek titeket, hogy eddig a határidőig mindenki nevezzen meg olyan személyt aki megítélése szerint zökkenőmentesen el tudja látni a szakág vezetői feladatokat.
Mindenkinek köszönöm az eddigi bizalmat és segítséget.
Látod Gyurma ennyi érdekelt van, össze sem lehet számolni a hozzászólásokat a témához. Úgy látszik senki nem érdekelt és senkit nem érdekel, hogy a jövőben a saját faxával verik a csalánt. Birka nép lettünk. Érdekes míg a rally végnapjait éli a drift, drag meg a sok pornós macát felvonultató "csak bemutatom a tuning verdát" rendezvények virágzásukat élik. Perverz ország.
kzsolt itt le van tiltva (mondjuk nem világos ki által, mert egy ideje eggyel kevesebben tiltanak le, meg fenyegetnek embereket ugye), de nekem azért szorgalmasan írogat, pl ezt:
"Elértünk egy szabályzást ami a versenyzők részére, hosszú távon komoly költség csökkentéssel jár. Viszont ha az egyik oldalon adnak akkor a másikon meghúzzák a szíjjat. "
Asszem akkor én tévedtem, bocsánatot kérek, szuper minden! :) Vagy izé... Milyen költségcsökkentés is? Hol is van ez leírva? Mihez is kell a teljesítmény érték (már a felesleges, hiteltelen de sok pénzbe és károsodásba kerülő fékpadi mérések propagálásán kívül)? Ugye nem teljesítményadóhoz, vagy kW alapú átírási illetékhez?
Ezekre a válaszokra még mindig várni kell, hiszen senki nem tudja továbbra sem, hogy mi is a pontos szabályozás.
Csak szépen lassan, ahogy a csillag megy az égen, nem kapkodunk. Majd egy ideig nem lesz autóverseny, ha épp a régi szabályozás már nem, az új meg még nem működik, nincs itt semmi probléma, hiszen a szövetség is jól működik teljesen figyelmen kívül hagyva a saját alapszabályát, és a sporttörvényt...