Mert megérdemelték
MNASZ Rallye díjkiosztó Balatonalmádiban
2012-12-13
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737378047
Napi oldal:
96297
Jelenleg:
2013
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
93. • 2010-12-21 13:26:13
igen friss vagyok mert eddig nem láttam értelmét a megnyilvánulásnak.
de ha gondolod, akkor ismét csak olvasóvá alakítom az üzemmódot, hogy boldog lehess ha már a szavazás kedvedet szegte
92. • 2010-12-21 12:49:35
Kedves emerico! Nem szükséges mély filozófiai latolgatásokba bonyolódnod. Tényszerűen közöltem az észrevételemet a hsz.-ek alapján, és föltettem egy költöi kérdést. (talán ismered, ez az, amire nem fontos választ adni). Tudod, ez egy szabad fórum. Olvasgattam, és ez jutott az eszembe. kacsintok Ennyi.....
91. • 2010-12-21 11:14:30
ortodox:
és ennek milyen lényegi mondanivalója van számodra?
90. • 2010-12-21 10:51:21
Mivel többször meg lettem szólítva, úgy érzem tisztába kell tennem egy két dolgot magam körül. Számomra mellékes, hogy a közgyűlésen ki hol állt, merre mozgott, ki kivel kacsintott össze. Egy a lényeg, aki teljes mértékben változást akart, (köztük én is) ez most megtörtént. Ferjáncz Attilát pedig nem azok szégyenítették illetve járatták le, akik győztek, hanem azok akik felhasználták a nevét és az autósportban betöltött évtizedes munkásságát alantas céljaik elérésére. Az ezt megelőző választásokon, pontosan azok fúrták és támadták Attilát, akikkel most szerintem látszat barátságot kötött. Ez kb olyan mint ha a Fidesz az MSZP-vel szövetkezne az ország sorsának jobbra fordításának érdekében. Ha itt olvastok a sorok között kitűnik, hogy az „ellenzék” tagjai is tisztelettel írnak Attiláról, annak ellenére, hogy az odavetett konc (titulus) csak azt a célt szolgálta Frank Tamásék részéről, a tagság Attila iránti tiszteletből az ő elképzeléseiket jövőbeni céljaikat támogassa. Ez most nem jött össze. Összegezve, Ferjáncz Attilának már régóta kijár a tiszteletbeli és örökös megnevezés, nem is értem, hogy ez miért kérdés, csak az nem mindegy milyen formában és miként tálaljuk
89. • 2010-12-21 09:34:00
Hirtelen megszaporodott az új -de mégis bennfentes emberek benyomását keltő- hozzászólók száma. Ime(zárójelben a reg. dátum): dictus magister(dec.12) lázadó(dec.19) yossarian842, fabianfan, emerico, bubisvíz, wunderbaum(mind dec.20) forgatom a szemem
Ez ugye, csak a vak véletlen műve lehet? vigyorgok
88. • 2010-12-21 08:55:54
Gratulálok az új vezetésnek a számukra eredményes
közgyűléshez, és sok sikert kívánok az autósport érdekében
végzendő munkájukhoz.
Egyetértek azokkal, akik örömüket fejezték ki a Frank féle
csapat kigolyózásával kapcsolatban.
Az előzmények érdekesek voltak, az újak taktikából jelesre
vizsgáztak. Ennek volt része, a program megfelelő
pillanatban történő nyilvánosságra hozása is. Ehhez nyilván
kellett ezen oldal gazdájának aktív közreműködése, aki a
közgyűlésen is úgy mozgott, hogy nem volt kérdéses
hovatartozása. Ugye ezzel Te is egyetértesz sandokan!?

Az élő közvetítés jóvoltából volt néhány látható érdekesség.
Például az, hogy a győztesek végig a terem végében álltak,
no nem azért mert nem lett volna ülőhely, csak így szemmel
tarthatták a népet, a történéseket. Ügyes. Ez is
hozzátartozik a eredményes szerepléshez, ezt a
helyezkedést van ahol, és akik tanítják.
Érdekes volt az is, hogy Doki visszalépett az ellenőrző
bizottság vezetői tisztére való jelölésétől. Jobb a békesség,
a jövőt tekintve a minél kisebb felelősségvállalás.
Érdekes volt látni azt is, hogy Tóth Imre irányítóként
meghúzódott a háttérben, és semmilyen pozíciót nem vállalt.
Úgy érzem, hogy Ferjáncz Attila látta azt, hogy nem tudja,
vagy nem akarja felvenni a versenyt a trónkövetelőkkel, de
úgy akarta átadni a vezetést, hogy összehozott (vagy
elfogadtattak vele) egy, a kornak megfelelő elnökséget,
hogy a politikai és gazdasági kapcsolatok révén a jövőben
eredményesebben működhessen a szövetség. Ott hibázott,
hogy elfelejtette (vagy nem volt más választása), a Frank
és Szamos nevek nem nyerőek rallis körökben.
A fiatalok nem tudtak összehozni egy olyan elnökségi
stábot, ami képes lenne a kívánatos lobbi tevékenységre a
sportág érdekében (jelölés hiánya, visszalépések), viszont a
programjuk mindenki számára tartalmazott kedvező
terveket. Ezt is tanítják, hogy kell sikeres programot írni, de
úgy legyen, valósuljon meg ez a program!
Lehet érvelni, hogy Válint Úr személye sok lehetőséget rejt
a politikai és gazdasági kapcsolatok terén, de ez még nem
látszik, másrészt pedig ő, a (ma már kókadozó) szegfű
idejében volt a porondon. De mint tudjuk, a pénznek nincs
szaga, ezért bármi lehet.

Miután ismételten, a tagság szempontjából !! eredményes
munkát kívánok az új vezetésnek, már csak két kérdésem
van.
Marad e a szövetség neve MNASZ, vagy valamilyen
zártkörű rt-vé, vagy kft-vé fog alakulni?
Továbbá kérdezem, hogy a székhelye marad e Budapest,
vagy átteszik azt a Seychelle-szigetekre, ahol most már van
némi helyismeret is?

87. • 2010-12-21 07:39:14
na és mi lesz velünka Nattán Gyurival?
a pályásoknál maradt a szakágvezetés ők legalább csinálhatják tovább a dolgukat.
nem irigylem Gyurit, mi lesz így a rally2-es tervekkel hogy pozícíba került?
86. • 2010-12-20 22:28:51
Yossarian842
igazad van, szavazati joga és beleszólása volt.
Ettől függetlenül a tiszteletet megérdemli, és Válint Tibor egyik első intézkedése az lesz, hogy ezt a helyére tegye. A miként és hogyan, hamarosan kiderül, nem kívánok más helyett nyilatkozni.
85. • 2010-12-20 22:10:14
"Ez egy tiszteletbeli, reprezentatív pozíció lett volna, amire ma alkalmasabb embert nem ismerek a magyar autósportból." ezzel énis maximálisan egyetértek.

AZONBAN ha eddig nem olvastad a tagi javaslatot akkor ajánlom.
Különösen a 27/3. bekezdést.
"Az Elnökség üléseire meg kell hívni a Szövetség Örökös Tiszteletbeli Elnökét, aki jelenléte esetén SZAVAZATI JOGGAL rendelkezik az elnökség határozatainak meghozatalakor"

Nem vagyok jogász, de ez nekem egy cseppet sem hangzik "csak" reprezentatívnak.

A Válintnak pedig időt kéne adni, elvégre a Frankéknak tengernyi idejük volt kitalálni mindenféle kampányígéretet.
De nem akarom védeni, azt megteszi majd ő maga a munkával amit véghezvisz. A lehetőséget legalább annyira megérdemli mint elődei, és ehhez a szakágaktól szakértő segítségre számíthat.
84. • 2010-12-20 21:00:34
Hagy értsek egyet a Lázadó nevű hozzászólóval, és mondjak ellen Sandokannak. A közgyűlésen is elmondtam, annak, hogy Ferjáncz Attillát megválasztják tiszteletbeli elnöknek, semmi köze az utóbbi két év (vagy akár több) vezetői teljesítményéhez. Ez egy tiszteletbeli, reprezentatív pozíció lett volna, amire ma alkalmasabb embert nem ismerek a magyar autósportból. Én 3-os, 4-es általános iskolás lehettem, amikor először beszéltem vele. Ha külföldön valaki magyar fociról beszél, azt mondják Puskás, ha magyar autósportról, akkor azt Ferjáncz. Azok az emberek küldték el, akik nemrég még a se**ét nyalták, ma viszont rövidtávú politikai érdekek miatt megtagadták, és hagyták, hogy a magyar autósport emblematikus alakja, úgy hagyja el a termet, a magyar autósportot, ahogy elhagyta. Úgy gondolom szégyeljék magukat. Én nem gondolnám, mint Bubisvíz, hogy Válint Tibornak kellene Ferjáncz Attilától bocsánatot kérnie. Ő egy báb, egy stroman. Ezt a legjobban az igazolta, amikor megválasztották, fogalma se volt, hogy most mi legyen, 15-20 perc szünetet akart kérni, hogy mozgatóival konzultáljon. Aztán a hátul a fal mellett álló fiúk intettek neki, nem kell a szünet, ha te nem is tudod, mi tudjuk mi követezik. Aki ott volt, mindenki látta, hogy így történt. Ha igazán akarták volna, már szombaton lehetett volna tiszteletbeli elnök Ferjáncz Attila ezzel az elnökséggel (persze, ha vállalta volna), nem kell most utólag mosakodni.
Persze programot is lehetett volna mondani, de új elnökünk legfőbb mondanivalója az volt, hogy nem mond semmit, bármennyire is próbáltak belőle kihúzni valamit. Sikeres stratégia, parlamenti választásokat is lehet vele nyerni.
Soha nem gondoltam volna, hogy nekem, akinek rallye szakágvezetőként nem volt mindig felhőtlen a kapcsolatom Ferjáncz Attillával, nekem kell megvédenem, az őt még nemrég magasra emelő, flexibilis gerincű emberekkel szemben.
83. • 2010-12-20 20:21:21
nem sokat tudok erről a Válintról, de a Ferjáncztól bocsánatot kéne kérnie a Frankék nevében és ha lehet kinevezni tiszteletbeli elnöknek
82. • 2010-12-20 19:06:07
mit vársz összefogást amikor a kis palipincsivel karöltve egymás ellen uszítják a pályásokat is.
a Dancsó már leszerepelt, most megint elővette,
de három táborra osztva se tud uralkodni
81. • 2010-12-20 17:21:50
Ja a nagy tenni akarás addig tartott amig tomikának volt esélye elnöknek lenni, utána szétszaladtak a sülyedő hajóról!
szép kis összefogás!
80. • 2010-12-20 16:57:12
Nagyon hasznos és jó volt az élő közvetítés!
Élvezetes volt egyenes adásban látni Frank Tamás és sleppjének bukását

Ssak az a baj hogy szerencsétlen F Attilát is magukkal rántották, kár hogy ezek a gyö. . saját célra akarták felhasználni!
79. • 2010-12-20 15:09:13
Én Örülök az új vezetésnek, támogattam is. Hamarosan megjelenik egy nyilatkozat, abban mindenki elolvashatja mik a tervek, mik fognak megvalósulni, min dolgoznak. Sokan meg fognak nyugodni.
Legfontosabb hogy Frank Úr úgymond hatalomra jutását megakadályozták, mely csak arra kellett neki, hogy az FIA-ban posztot szerezzen. Rally részéhez nem értek, én a gyorsasági vonalon mozgok.

Válint Tibor számomra egy megnyerő arc, egyenes, csöndes, nem beszél lukat az ember hasába, de amit eddig nekem mondott, vagy ígért, abban sosem kellett csalódnom. Nem versenyez régen sőt itthon egyáltalán, így nincs megmérgezve a sok mutyizással, tisztán tud véleményt alkotni.

Kemény és sikeres üzletember, nagyon komoly kapcsolatokkal, csak előre viheti a sportágat.

Természetesen az ellen tábor máris támadja, a munkájának megkezdése előtt, pedig többször elmondták, hogy ha vesztenek, akkor is az Magyar Autósport támogatását tartják szem előtt. Ennek első tanúbizonysága, a durcás kivonulás volt, és a kísérlet a sikeres szavazás megakadályozására. Ez nem nagy segítség.
78. • 2010-12-20 11:15:53
Lázadó!

Nem tudom ki vagy, de 100%-ig igazad van!
77. • 2010-12-20 10:57:58
Ne érezd úgy, hogy küzdeni akarok veled, mert már úgy is túlvagyunk a közgyűlésen, nem is lenne értelme. Szerintem nincs igazad, csak felfogás kérdése, hogyan fogod fel az egész történetet, de látom Te úgy, hogy Ferjáncz Attilát megalázták. Szerintem erről szó sincs. Mint már írtam mindenki tiszteli Őt, azonban az elmúlt évek történései vezetői alkalmatlansága rosszul megválasztott (nevek nélkül) tisztségviselői rányomták a bélyegét a mostani választási eredményre. Az emberek a tagság, változást akart és ez most meg is valósult teljes körűen. Felülkerekedett a józan ész a pénzemberek ígéretein, amely és hasonló ígéretekből a rendszerváltás óta is sokat kaptunk azonban soha nem sült ki semmi jó ezekből az ígérgetésekből. Határozottan örülök annak, hogy olyan emberek is tisztséget kaptak és maradtak a mostani vezetésben akiket azon kívül, hogy személyesen is ismerek, tudom mennyit tettek le az asztalra önzetlenül és nem a vagyongyarapítás reményében. Arról nem is beszélve, hogy a rendezőkkel (verseny) is jobb, szinte baráti a kapcsolatuk a jövőre nézve pedig ez sem mellékes. Mint ahogy Zoli is írta és sem ismerem teljes mértékben a teljes "stábot" de hiszem, hogy a mostani választási eredménnyel színvonalasabb lesz a hazai autósport. Akinek pedig ez nem tetszik, az most egy időre válasszon más sportágat magának, de azután ő se szivárogjon vissza, mint egy nagy reformer. Ha ismered a jogszabályokat, akkor tudnod kellene, hogy az alapítványi forma ebben az esetben nem megfelelő, nem ilyen az általad említett célok megvalósítására hivatott társulási, valamint tömörítő szervezeti forma. Úgy érzem, csak vagdalkozol a szavakkal.
76. • 2010-12-20 09:52:20
Ferjáncz attila vezetői képességeit valóban nem érdemes túlértékelni, de akik a leghangosabban pocskondiázzák, azokét sem...
Viszont az emberség, a tisztelet nem olyan tulajdonságok, amiket meg lehet,szabad kérdőjelezni..és ebben a kérdéskörben a tagság értékelhetetlenre vizsgázott, és leirta magát. Nyilvánosan aláztak meg egy olyan embert aki tett a sportágért, és akit ez a tagság választott meg. A tagság az elmúlt két év hibás vezetői döntésekért, esetleg alkalmatlanságért cserébe elfelejtette egy élet munkáját...
Ha egy alkalmatlan embert választottak meg két éve, akkor arról a választóknak is el kellett volna gondolkodni és nem csak pusztán megalázni valakit...
/arról már nem is beszélve, hogy a kivégzés főszereplői, hangoskodói között középszerű pilóta, az elmúlt időszakban szintén hibázó tisztségviselő voltak./
de mindegy is..az emberségnek nincs alternativája...
a jogszabályokat ismerem és az ügyvédeim is elolvasták..
a feladat nem könnyű, de a kihívások viszik előre a világot...
a választásokon nem pozíciókról kellett volna dönteni, hanem programokról, elképzelésekről...nem ez történt..
a voksolás szoros volt, akik jelöltjei programja nem nyerte el a többséget, azok közül jónéhányan már gondolkodnak az alternativákon és van közöttük jogász is...
Ráadásul olyanok is vannak akik nem pénzt keresni akarnak, hanem akár invesztálni is hajladóak azért hogy a sportág, annak vezetése, struktúrája megújuljon.
Úgy vélem a sportág kettészakadása megtörtént, innetől tényleg az idő dönti el a továbbiakat...

75. • 2010-12-20 00:23:41
Az uj elnőkség kilencven százalékát nem ismerem,de hogy a koko,meg a Kassai eltünek végre az csak jót tehet a magyar ralisportnak. Csak vissza ne szivárogjanak!
74. • 2010-12-20 00:10:49
Ferjáncz Attila múltbeli érdemeit a legnagyobb ellenségei sem vitatják el. Azonban vezetői kvalításai már vitathatók. Lázadóként előbb el kellene olvasnod az ide és írásod alapját képező és az arra vonatkozó jogszabályokat. A mondjuk létrehozol egy alapítványt, az egy rossz kezdet. Tanulj jogot és megtudod miért.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k