Mi ez, ha nem politikai ügy?
Lakatos Robi interjú
2008-06-10
interjú • Pájer Ani - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
732044424
Napi oldal:
28346
Jelenleg:
1427
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

A kialakult helyzetről Lakatos Robit is megkérdeztük.
Nem volt visszafogott…

 "Rendkívül szomorúnak tartom a kialakult helyzetet. Azért is, mert hosszú idő óta úgy tűnik, hogy nincs nyugalom a Magyar Autósport Szövetségben és a jelenleg zajló folyamatok sem a béke irányába mutatnak. Magáról a tényről: a Rallye Bizottság az Elnökség kérésére megvizsgálta a Miskolc Rallye-n történtekkel kapcsolatos eseményeket a Turi-Tóth kettős versenyzésével kapcsolatban. A Bizottság semmilyen terhelő tényt nem tudott megállapítani, amit hivatalosan közölt is az Elnökséggel. De a háttérben zajlik bizonyos emberek presszionálása, aminek ez a mostani állapot lett az eredménye!

Nem értek egyet ezekkel a dolgokkal, mert olyan erők mozgatják a háttérben a szálakat, - illetve bizonyos vezetők próbálnak megfelelni Nekik - akiknek sem erkölcsi, sem semmilyen indokuk nincs arra, hogy "osszák az észt" és befolyásoljanak embereket, vagy irányokat határozzanak meg.
Ami biztos, hogy én Tóth Imrével öt évet dolgoztam együtt a Bizottságban. Ő mind az RSB-nek mind a magyar ralisportnak egy olyan meghatározó tagja, aki nagyon-nagyon komoly munkát végzett, sok időt és energiát áldozott erre. A ralisport csak megköszönheti neki a rengeteg befektetett energiát és munkát. Nos, most köszönetből semmi sem jut, viszont annál komolyabb rágalmak, annál komolyabb hadjárat folyik személy szerint ellene. Nem tudom megfejteni, hogy pontosan miért történik mindez, de vannak sejtéseim.

Nem hiszek a vezéráldozatok taktikájában. Lehet a sakkban működik, de itt most biztosan nem fog! Én úgy élem meg ezt az egész helyzetet, hogy nekünk is nagyon sok munkánk és energiánk vannak benne, és azt hiszem, hogy ilyen körülmények között nem lehet megfelelő munkát végezni, és nem lehet jó irányba haladni. Azért sem, mert az embernek a folyamatos küzdés, a személyi ellentétek kezelése viszi el az energiáját. Folyamatos hátbatámadások miatt mindig csak a háta mögé kell figyelnie. Szóval ez nem jó irány. Nem gondolom, hogy Tóth Imre esetleges távozása a rali bizottságból valamint Dudás Gyula és esetleg mások érkezése a nyugvópont felé terelné a kialakult helyzetet.

Szerintem nem lesz béke, rossz irányba halad az egész. És a legnagyobb probléma, hogy nem csak belül küzdünk, és belül rohad az egész, hanem ez már kifelé is jól látszik! Ez az állapot nagyban rontja a magyar autósport helyzetét, megítélését és ezzel kapcsolatban a jövőbeni működési feltételeit!

Nem illene megkérdezned, hogy egy bizalmi szavazás esetén elfogadnám-e a lemondását, de én vállalom a véleményem:
Nagyon sokan erkölcsi-morális alapokra hivatkoznak, én viszont azt gondolom, hogy ha cinkelt lapokkal játszik az ellenfél, akkor  nem lehet tisztességesen játszani. Akkor le sem kell ülni az asztalhoz, hanem hátat kell fordítani, és kell keresni egy másik asztalt, új partnerekkel. Semmi értelme a felesleges moralizálgatásoknak, nem most van ennek az ideje.

Számomra érthetetlen az a helyzetet, hogy az Elnök úr és az Elnökség, hogy engedhet teret egy olyan embernek a rali bizottságban, akit két éve súlyos milliók elsikkasztásával vádoltak - bár a mai napig nem sikerült bizonyítani! Emiatt "felborították" a szövetséget, sok értékes embert a nagy zűrzavarban, vagdalkozásban elküldtünk, megsértettünk! ( Ferjáncz A, Lányi T, Poós L, Szántó L ….és sokan mások )
Most meg mintha misem történt volna újjongva akarnak együtt dolgozni vele és részben vagy egészben, de a kezébe akarják adni a magyar rallye irányítását. És most ebben a sztoriban nem az a kérdés, hogy Kokónak vagy nem Kokónak hívják az illetőt, hanem két éve embereken gázoltunk át és sértettük meg őket örökre, most meg úgy csinálunk, mintha misem történt volna!
Mindeközben "csak" egy kerékcserével gyanúsított versenyzőt, súlyos erkölcsi vétségre és a példamutatásra hivatkozva, - úgy, hogy hivatalosan senki nem óvott vagy észrevételezett, csupán a háttérben telefonon mennek az instrukciók -, el akarnak távolítani úgy, hogy gyakorlatilag a vizsgálat után semmilyen tény nem támasztja alá, hogy megtörtént a dolog…" Mi ez, ha nem "politikai ügy "?!

Mindezt úgy, hogy legalább még 5 versenyzőre vetült annak árnyéka, hogy több kereket cserélt, mint amit lehetett volna…. De Őket nem Tóth Imrének hívják, ezért senkit nem érdekel az ügyük! Abban biztos vagyok, hogy ha így mennek tovább a dolgok, akkor személy szerint én nem kívánok ebben szerepet vállalni, és én sem kívánok tovább az RSB tagja lenni……


 

Ez a hír most jelenik meg 7525. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k