TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Minden, amit Szendrőről tudni érdemes
Interjú Braun Krisztiánnal
2012-07-24
információ • Juhász Veronika
h i r d e t é s
Összes oldal:
702163135
Napi oldal:
171059
Jelenleg:
4768
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1429. • 2012-04-25 18:40:26
ezt nem hiszem el....jól benézte a navi..nincs szerencséje Pistinek :(
cikk helyett elég a hozzászólásokat olvasni, jól sikerülhetett....
az viszont elég vicces, hogy azt mondják a kat. első helyezettet vizsgálják be, majd behívják a harmadikat.... de legalább megtudták, mert ugye a köztudatban az van, hogy az evo6 milyen könnyű....aztán vagy 100 kilóval nehezebb a megengedettnél.... hát igen...anno az autó vb-n murvára lett készítve N-ben....
de a bánásmód.... nem gondoltam volna..
az megy hogy a túrás nagy autók eleje, közel olyan időket ment mint a kb. 50 lóerővel erősebb márkatársú licenszesek......no comment.
1428. • 2012-04-25 16:07:24
Ezeket a cikkeket nem mi írjuk, az információk nem tőlünk származnak. Így aki pusztán a végeredmény alapján von le következtetéseket, könnyen tévedhet, illetve kihagyhat olyan fontos részleteket, hogy Pistiék fantasztikusan autóztak, csak egy késés miatt estek vissza a 3. helyre. A sajtóanyagunkban én ezt írtam:

"- Igazából a H4T kategória első helye és az abszolút ötbe kerülés volt a cél. Ez utóbbit nem sikerült teljesíteni, mert az abszolút hatodik helyen végeztünk, de az előzményeket figyelembe véve nem panaszkodhatunk. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kategóriát pedig Hevesi Pistiék toronymagasan nyerték volna, csak kaptak egy büntetést, ami miatt mégsem arathatták le a babérokat. Gratulálok nekik, mert kiemelkedő időket autóztak."

Egyébként amikor megláttam az ideiglenes eredménylistán, hogy büntetést kaptak én szóltam Pistinek, hogy menjen reklamálni.

Amúgy ifj. Kiss Lacival valóban remek küzdelmet vívtunk és reméljük legközelebb Pusztító kollegával is fel tudjuk venni a versenyt.
1427. • 2012-04-25 15:16:48
Hányinger az egész cikk,már előre félek a tv-s beszámolótól!!!Nehogy csak az is a meghívásos versenyzőkről szóljon,a túrások meg le vannak s***va,pedig róluk kéne inkább hogy szóljon!!!szontyoli((((((((((( sírok
1426. • 2012-04-25 15:02:25
A "Tatabányán járt a rali apraja-nagyja" cikk írója egy akkora rossz beszámolót jelentetett meg a legnagyobb hazai ralis portálon, hogy az felháborító. Legalább a 1-3 kategória helyezett versenyzők megérdemelnének annyit, hogy emberszámba vegyük őket és nevük, autójuk megemlítésével beiktassuk őket a cikkbe. Hogyan lehet az, hogy van ahol mind a 3 dobogós páros neve megemlítésre került, valahol meg csak a kategória győzteseké???
Szerintem megérdemelnének annyit, hogy ha már ekkora eredményt elérnek, megemlítésre kerülnek a beszámolóban.
Az mnasz licenccel rendelkezők mivel úgymond meghívásos formában vannak jelen az Rte versenyen, max. pár sorban kerüljenek ki a honlapra, ne ódákat zengjünk róluk!

Az egész cikk csapnivaló, minősíti azt aki készítette... sírok
1425. • 2012-04-25 13:54:48
Parc Ferméböl kikéstek a nagigátor elnézte az idöpontot az elsö nap után. keke nem 20 hanem 1.20 másodperc volt az elönye
1424. • 2012-04-25 12:18:40
Cikkek ide vagy oda gratula a Fulep - Kondella parosnak! !! mosolygok
1423. • 2012-04-25 11:45:19
Nagy s*** az egész! Ilyen elfogultan cikket írni a H4T kategóriáról: "Igazán szoros verseny alakult ki az új H4-es kategóriában, ahol végül a Domonkos László – Horváth István páros 1 tized másodperces előnnyel tudta megelőzni az Ifj. Kiss László – Varga Zsuzsanna kettőst."
Igaz nem érdem büntetőt szerezni de másképp festene az egész ha úgy fogalmaztak volna, hogy volt egy páros aki bő 20 másodperccel verte a Domonkos-Horváth párost de bezsebelt 1:30 büntetőt... Az "1 tized másodperces előny" minden bizonnyal izgalmasabban hangzik!
1422. • 2012-04-25 10:46:22
Ez a beszámoló egyszóval borzalmasra sikeredett! sírok
1421. • 2012-04-24 23:00:15
Pár kép a rábaringről RTE + Sprint. Képek
1420. • 2012-04-24 17:53:56
Ha jól értem, Hevesi másfél perces büntijére utalt Keke. :)
1419. • 2012-04-24 17:38:14
Mi történt?
1417. • 2012-04-24 13:50:35
...és a ladás videó.. :)
itt
1416. • 2012-04-24 08:04:19
Azt mondjátok látványos volt a sprint mezőny?? mondjuk a reggeli hideg aszfalt néha tréfás volt....
1415. • 2012-04-23 22:03:31
2004. Esztergom Rally.
1414. • 2012-04-23 20:16:19
Szerintem Te is tudod, hogy miért.
Végigjárta a ranglétrát.
Soha nem voltak eleresztve, így olyan autókon tanult meg vezetni, amikbe pár ember be sem merne ülni. se futómű, se gumi, se motor.. zsuk karbi... meg idővel bontókból összeszedett fiat motorok...
aztán a kupás suzukinál azt mondta marha jó kis autó, nem nagyon kell hozzányúlni, a honda szintén, pedig a mezőnyben olyan volt, mint most a mitsu a többi mellett....
amikor sikerült becserélni, és elhozni a mitsut, kipróbálta tardoson....vizes úton, kopott slickekkel......azt mondta, ez az autó jobban megy slickel, mint a honda esőgumival.... őrült? kell a jó eredményhez...
A leg meglepőbb számomra, hogy nem igazán tréningezik, kevésszer megy végig a pályákon, inkább itinerből...mert ugye ez a rally.... pedig ez miatt biztos kap pár másodpercet a nálunk divattá vált fejbőlmenés miatt.... szívesen megnézném külföldön, szerintem hozná a saját tempóját...
és nem mellékesen ott van Norbi, akit érdekel az autó, és próbálja beállítani minél jobbra...mert ha a Pistinek azt mondod 3 kerékkel kell végigmenni a gyorson, akkor úgy megy végig :)....mert olyan autókon tanult meg rallyzni aminek ahány kereke volt annyi fele állt:)
a pénz viszont eldönti, hogy ne tudjon kibontakozni.
De ezzel nincs egyedül....sok jókezű ember ül otthon, de ez már egy másik történet...
1413. • 2012-04-23 18:55:01
A másik beteg ember egy nagyon szép autóval.Szerintem is kicsit túl volt lassítózva és gumizva a verseny.
1412. • 2012-04-23 18:48:20
Sibera!! Hevesi barátod egy fél isten.Ismét nagyon jól ment,szépen és gyorsan is.Hogy csinálja?Mert a többi mitsuhoz képest az övé egy bicigli csak.Kicsit szerintem beteg a feje,de állati jól áll neki.
1411. • 2012-04-23 14:28:06
3. körre mi is találtunk viszonylag jó helyet tempós balt néztünk, ott azért több látvány volt.
1410. • 2012-04-23 13:52:53
Részben egyetértek, a rúgógyári gyorson olyan kanyarok is ki lettek gumizva, amelyek az előző években, rendezőtől függetlenül nem. Pl. Rezeda utca végén, a temető utáni jobb-bal, hosszú egyenes, bal-jobb és lefelé a szeméttelep felé. Ezek végig, pedig a korábbi versenyek sem pusztították el az útszélét, hetente járok arra évek óta.
Ugyanakkor volt azért látnivaló; több helyen a lassítós-kitérőket úgy jelölték ki, h bukkanóval érjenek vissza útra, és megértem a szervezőket, mert az eredeti állapot visszaállításának ellenőrzését végző szervek a legnagyobb szőrszálhasogatók messze földön!

Én így is találtam izgalmas nézői pontokat; de kellett hozzá a helyismeret. Jó verseny volt, nívós mezőny, szép autók, de sok óvatoskodás. Reggel a rúgógyárnál a 29db sprintes autó (nézői és fotós szemszögemből vizsgálva) "szebben" jött le, mint utána túrás mezőny...

És külön dícséret, amiért nem volt komoly csúszás a menetrendben, vasárnap délután 4re, ~25-30perc jött össze, ami sokkal jobb, mint amivel az elmúlt években találkoztam.
PIROSPONT!!!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k