h i r d e t é s
Összes oldal:
722762947
Napi oldal:
209826
Jelenleg:
5256
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Lovász Pali és Kürti Tamás a Miskolc Rallye-n az N-csoportos Mitsubishivel a kategóriájukban 11 indulóból az ötödik helyén végeztek. A pilótával a szombathelyi tesztek után emlékeztünk vissza a miskolci futamra.
Mesélj egy kicsit még a Miskolc Rallye-ról! Milyen volt a csúszós, taknyos első nap?
Ott nagyon elbizonytalanodtam. Sokat teszteltünk előtte szárazon és ez a teljesen más körülmény, ez a nagyon csúszós első szakasz nem volt annyira barátom és nagyon háttal ültünk az első nap az egésznek, de ez az eredményeken is látszott.
Biztos, hogy nem volt könnyű, mindenki panaszkodott. Másnap mi volt a taktikátok?
Egész évre a lépésről-lépésre taktikánk. Mennénk előre és ezt tartottuk egész nap a szombati versenynapon is. Nagyon nehezek voltak a pályák, sokan kiestek. Nem is a körülmények, hanem az előre felírt, itinerben megadott pályák változtak folyamatosan. Olyan helyeken voltak a kanyarokban gumik, ahol nem számítottál rá, nem volt beírva, és olyan helyeken pedig nem, ahol elvárható lett volna. Sokan le is estek emiatt az útról.
Igazából azt gondolom, hogy azt is pozitív eredmények könyvelhetjük el, hogy végig tudtunk menni ilyen körülmények között, karcmentesen behoztuk az autót.
Nem is lett rossz az eredmény!
Korábban mondtad, hogy az idei terv, hogy a tesztekre nagyobb hangsúlyt fektettek. A szombathelyi hivatalos teszten találkoztunk is.
De nem ez volt a terv! Szerettünk volna korábban egy egész napot tesztelni, ami nem sikerült. A munkahelyi elfoglaltságok sem engedték meg, ráadásul az új murva gátlóink is csak a hivatalos teszt előtti napon érkeztek meg. Így a hivatalos tesztnapot erre kellett szánnunk: állítgattuk a gátlóinkat, a futóművet. A hajtáson tekergettünk. Most már úgy érzem, hogy murván is stabilan ülünk a kocsiban. Messze vagyunk még a végétől, de az irány az jó!
Milyen a viszonyod ezekkel a gyorsaságikkal?
Nem nagyon szeretem. Vagy legyen sok derékszögű kanyar egymás után, vagy legyen sok tempós rész. Itt ezek a hosszú egyenesek és utána kell befordulni… ezt nagyon tudni kell, hogy honnan hova kell megérkezni, fékezni, befordulni. De majd megoldjuk valahogy.
Mi az az eredmény, amire azt mondod: jó volt itt lenni?
Szeretnénk a kategória dobogója környékén autózni. Az abszolútban az álmainkat letörik ezek a nagy számú R5-ös autók és pilótáik. Ha mindenki bent marad az elejéből és mi beférünk a 15-be, akkor azzal elégedett lennék. Nagyon gyorsak a srácok.
A kategória negyedik-ötödik hely is jó lehet, ha jókat tudunk harcolni. Ha csak kapunk, azt nem nagyon szeretjük, nehéz otthon feldolgozni.
Jó harcolást kívánok!
Ez a hír most jelenik meg 2048. alkalommal
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2016
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok
|