|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Mikor is ültél be a Super2000-es Fiestába?
Pont egy éve, a Veszprém Rallye-n mentem legelőször ezzel az autóval. Mesélj egy kicsit! Hogy van most ez a győzelem?
Igazából tavaly, amikor kipróbáltam az autót, már akkor tudtam: ez nekem kell, ez nekem nagyon jó!
Azt is tudtam, hogy nem fogom tudni rögtön gyorsan vezetni, de éreztem, hogy jó lesz.
Ugyanúgy kell vezetni, mint egy S1600-os autót, csak van benne egy kis összkerék is, mint régen a Subarumban. Látványosan, körzőzgetve is lehet vele menni. Valahol a kettő között kell megtalálni a kompromisszumot. És a murvát én jobban szeretem, ahol jobban lehet ezt művelni.
A Gili fogalmazta meg jól: 'nagyon látványosan autóztál és most már gyorsan is'.
A győzelemről pedig: igazából nagyon nagyon összejött minden!
Kicsit félek is ettől. Annyira ideálisak voltak a körülmények a számomra, hogy az hihetetlen. Jól felkészültünk. Nagyon komoly két napos teszten vettünk részt, ahol teszteltük a gumikat. Készültünk arra is, hogy rossz idő lesz és meg mertük vágni a gumikat. Senki sem vágdosta a gumikat, csak mi. A pocsolyákon keresztül tudtam menni úgy, hogy az autó nem mozdult meg, a többieknek el kellett venni, fékezni kellett, mert kidobta őket a víz a nyomból.
Tényleg minden összejött. Amit csináltunk, az minden jó volt.
Kivéve az etapokat... ott majdnem elbuktuk az egész versenyt...
Már az első gyorsra is késve érkeztetek... Aztán pedig leosztottátok a mezőnyt, amit szerintem senki sem értett...
Pedig semmi extrát nem csináltunk. Azt gondolom ugyanígy autóztam Székesfehérváron is, csak más gumival. Más gumival, más beállításokkal és ez sokkal jobbnak bizonyult az én vezetési stílusomhoz.
A második gyorson is jót autóztatok... Aztán azt nyilatkoztad, hogy azért késtetek ki, mert másnap nem akartál takarítani :) Különben számított ez most is?
Ugyan poénból mondtam, de az tény, hogy sokkal jobb ötödik-hatodik autónak menni, mint elsőnek. Az első pár autó murván mindenképp takarít, vagy legalábbis nem talál még egyértelmű nyomot. A nyomban mindig jobb autózni, szerintem.
Másnap sem hagytátok abba! Voltak akik azt mondták: oké, Jutaspuszta jól sült, de majd a technikásabb pályákon újra a 'helyetekre' kerültök.
Úgy gondolom, hogy mi tudtunk a legjobban alkalmazkodni a változó körülményekhez.
Mindenki beszélt arról, hogy lehet, hogy esni fog. Beszéltek róla, de nem tettek többet. A zárt és a kemény abroncsokkal jött ki a mezőny nagy része. Mi pedig az esőre is alkalmas, halálra vágott gumikkal indultunk neki. Ez a húzás bejött és nagy előnyt adott.
Azt gondolom, hogy az egyenesekben mindenki elnyomta és gyorsan közlekedett. Mi a kanyarokban is tudtunk ezekkel a megvágott gumikkal gyorsan menni, mert nem csúsztunk le az ívekről.
Azért ehhez a győzelemhez kellett az autó, a csapat, a navigátor is.
Ezek eddig is megvoltak :)
Az autón nem változtattunk. A csapat mindig is jó volt!
Zsolti eddig is nagyon jó volt. Kisajtolja belőlem az utolsó másodperceket is.
Amikor összeültünk, volt olyan versenyzőtársam, aki azt mondta: 'Biztosan akarod Te ezt?? A Zsolti be fog kergetni a málnásba...'
Azt mindenki tudja, hogy Zsolt mindig a maximálisat akarja kihozni a pályából, a pilótából és hajt. Nagyon hajt. Ez is kellett ahhoz, hogy kihozza belőlem a maximumot.
Azt hiszem, hogy sokak nevében elmondhatom: nagyon jó, hogy ebbe a szerintem idén nagyon színes és kemény csatákba egy újabb színt hoztatok és ez a sárga szín is jól mutat a mezőnyben.
Aszfalton rendezik a következő futamot, mik a célok, az elképzelések? Eltökélt szándékunk, hogy nagyon fel akarunk készülni.
Különböző gumimárkákat és beállításokat fogunk kipróbálni. Miskolcon volt egy szakaszgyőzelmünk aszfalton is, csak nagyon hullámzó a teljesítményünk. Herczig Norbi nekem az etalon, hiszen ő tudja hozni azt a nagyon erős, stabil tempóját, amivel lehet versenyt nyerni. Ez a célom, hogy ne csak szakaszgyőzelmünk legyen, hanem az, hogy ne hibázzunk. A Super1600-al is mindig hibáztunk, mindig megvert a Robi. Az utolsó pár másodpercet nagyon nehéz ledolgozni, de az a szerencse, hogy tudjuk, hogy hol kell még gyorsabban mennünk. És ezt megpróbáljuk majd az aszfaltokon.
Még pár szót a veszprémi futamról:
a győzteseknek mindig tetszeni szokott... Így vagyok ezzel én is! :)
Az utolsón még mentem volna szívesen és talán még gyorsan is. Le a kalappal: gyorsan és látványosan mentetek! Csak így tovább!
Nagyon szépen köszönjük!
Ez a hír most jelenik meg 4052. alkalommal
címkék: Ollé Sasa, Tóth Zsolt
2014.07.11-13.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.10.25-27.
részletes infóink 2024.11.01-05.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |